Ketkä ovat Suomen Sisun

ääneni annoin menikö vikaan

jäseniä, Kotkan valtuustoon päässeistä Perrussuomalaisista.Menikö liianvaikeaksi julkaista nimiä kuulumisesta tähän rasistiseen järjestöön.
Suomen sisu ajaa jotain aivan muuta politiikkaa, mitä Persut ovat mainostaneet kannattavansa, ennen kuntavaaleja. Nyt alkaa tippumaan soinia myöten, nihkeys sanoa suoraan mitä mieltä ollaan Suomen Sisun jäsenten kirjoituksista. Eerola oletko Suomen Sisun jäsen, äänestäjiesi joukossa on monia jotka luulevat ettet ole.Miten on, löytyykö näin vaalien jälkeen otsaa kertoa totuus.Katsellaan niitä lautakunta paikkoja sen tiedon valossa.

21

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkkitehtaan karpaasi

Sisua syövät eritoten tupakoitsijat ja laulajat.

• omaa

räkääsi.

• on suomen sisun jäsen tosi hän liity vasta vaalien jälkeen.
      Itse harkitsen vakavasti liittymistä, vieraskirjassa esiintyvät kirjoitukset ovat yksityisten ihmisten mielipiteet, ja ne eivät edustaa järjestön linja.
      Aivan samoin kriteerin voisi pitää S24 sivujen yläpito leimaa rasistiseksi, täälläkin yksityiset kirjoittavat mikä mieleen tulee, eikä välttämätön ajattele asia sen enempää.

• Onko minua petetty

Suomalaisena miehenä ilmoittaa reilusti ennen vaaleja kuuluvansa tähän rasistisia piirteitä omaavaan järjestöön. Eikä nyt vaalien jälkeen, nurkantakaa nyyhkyttää, aikovansa liittyä ja Eerolan liittymisestä. Toivottavasti äänestäjät katselee hiukan erilailla, nyt näitä veikosia.
        Uskaltakaa nyt laittaa se nimenne tähän listan jatkoksi,
        http://www.suomensisu.org/content/view/361/158/lang,fi/

• noita sisunsivuja.
        Onko minua petetty kirjoitti:

Suomalaisena miehenä ilmoittaa reilusti ennen vaaleja kuuluvansa tähän rasistisia piirteitä omaavaan järjestöön. Eikä nyt vaalien jälkeen, nurkantakaa nyyhkyttää, aikovansa liittyä ja Eerolan liittymisestä. Toivottavasti äänestäjät katselee hiukan erilailla, nyt näitä veikosia.

Ei näkynyt Kymenlaakson poikia siellä,vaikka Halla-Ahoa useat pesulaiset näyttääkin kannattavan.Onkohan sisulla joku salajäsen luettelo,VAI? Ja miksi ei olla reilusti sitä,mitä ollaan?Jotenkin hämäävää!

• Mulle riitti tää Heill hai mie
        Onko minua petetty kirjoitti:

Listassa.???
        Kyllä sitä oltiin niin polleeta poikaa että, mutta
        nyt alkaa näyttää siltä, että valtuustosaliin astelee aikalailla hiljainen mies. Valtuustossa muiden puolueiden edustajien silmissä arvatenkin käy säälinsekainen pilkahdus, näiden "suomensisun"alokkaiden astellessa saliin.Oikeinko aijotte pukea, maihinnousut jalkaan sa suomi pusakan päällenne.Muistakaa että hakaristitunnuksen on kielletty suomalaisten Suomessa.

• meneppä
        Mulle riitti tää Heill hai mie kirjoitti:

Listassa.???
        Kyllä sitä oltiin niin polleeta poikaa että, mutta
        nyt alkaa näyttää siltä, että valtuustosaliin astelee aikalailla hiljainen mies. Valtuustossa muiden puolueiden edustajien silmissä arvatenkin käy säälinsekainen pilkahdus, näiden "suomensisun"alokkaiden astellessa saliin.Oikeinko aijotte pukea, maihinnousut jalkaan sa suomi pusakan päällenne.Muistakaa että hakaristitunnuksen on kielletty suomalaisten Suomessa.

Saunantaakse valmiiksi, niin setä tulee ja ......!!!!!!

• Onko minua petetty kirjoitti:

vapaasti liittyä mihin vain, jos haluaa oikea tieto on paras tapa osallistua, muuten saa olla valikoivan median varassa ja arvailla.

• Parempi katsoa kun katua

Ja tulet viisaaseen tulokseen, jätät liittymättä.

• Sisulainen

Kyllähän nyt jollain muulla on mennyt liian vaikeaksi tajuta, että Suomen Sisu ei aja mitään politiikkaa.
      Myöskään Sisu ei ole yhtään sen rasistisempi kuin esim.nämä vasemmistonaiset jotka Soinin päätä vadille vaativat.
      Ja Juhon jäsenyys Sisussa tuskin estää mitään tai edesauttaa mihinkään lautakuntapaikkaan,tosin kaupunginjohtajana Juhon mielelläni kyllä näkisin:))

• Tämäkö ei ole politiikkaa
        T Pohjola kirjoitti:

Valitettavasti kotkassa ei ollut näin suoraselkäisiä ehdokkaita. Ensi vaaleissa jo onkin.

http://2.bp.blogspot.com/_FGBV7CriAy8/SPeHerz2v3I/AAAAAAAAAC4/R7dfnnqHhcw/s1600-h/Hakaristi vapauden symboli Seppo Lehdon kutsusignaalina kunnaallisvaaleissa 2008.jpg

http://kunnallisvaalit-tampere.blogspot.com/

Laajakosken pellon laitamilla. Saa isät olla ylpeitä pojistaan.Poliittista taktikointiako se oli että Juho liittyi vasta vaalien jälkeen Suomen Sisuun.
        Alkoiko pojan poliittinen tsuitsait.

• Tämäkö ei ole politiikkaa kirjoitti:

Laajakosken pellon laitamilla. Saa isät olla ylpeitä pojistaan.Poliittista taktikointiako se oli että Juho liittyi vasta vaalien jälkeen Suomen Sisuun.
        Alkoiko pojan poliittinen tsuitsait.

Liittyä, olen aina olut heikomman puolella, heikompaa on tällä keralla suomalainen, se saa minun sympatiat Jos se tekee minusta rasisti niin tehköön, ei sille on väliä kun ajan mielestäni oikea asia.

• Juho Eerola

Olen pari päivää ollut pois palstalta.
      Tätä Sisu jäsenyyttäni on täällä aprikoitu jo pariin otteeseen aiemminkin. Kyllä minä jäsen olen, eikä siinä mielestäni pitäisi olla mitään outoa tai kyseenalaista.

• Sesiitäjne

Kuuluvasi kirkkoonkin, suomen sisun ja suomen evlut. kirkon opithan ovat yhteneväiset, raamatun mukaiset.
        Onnea kuulumisesta kumpaankin. Minä en sitten ensi vaaleissa enää valitse sinua edustamaan itseäni. Solog.

• Juho Eerola
        Sesiitäjne kirjoitti:

Kuuluvasi kirkkoonkin, suomen sisun ja suomen evlut. kirkon opithan ovat yhteneväiset, raamatun mukaiset.
        Onnea kuulumisesta kumpaankin. Minä en sitten ensi vaaleissa enää valitse sinua edustamaan itseäni. Solog.

No tuon kirkkoon kuulumisen kanssa voi kyllä tulevaisuudessa olla vähän niin ja näin. Sen verran jumalatonta menoa viime aikoina..
        Et muuten äänestänyt minua näissäkään vaaleissa. Jokainen joka minua äänesti, tiesi tiukan kansallismielisen linjani, joka ei myöskään mitenkään ole puolueen linjan vastainen.

• Kuulostellaan jatkossa
        Juho Eerola kirjoitti:

No tuon kirkkoon kuulumisen kanssa voi kyllä tulevaisuudessa olla vähän niin ja näin. Sen verran jumalatonta menoa viime aikoina..
        Et muuten äänestänyt minua näissäkään vaaleissa. Jokainen joka minua äänesti, tiesi tiukan kansallismielisen linjani, joka ei myöskään mitenkään ole puolueen linjan vastainen.

En muuten silloin tiennyt ,että olet liittymässä suomen sisun jäseneksi.

• Juho Eerola
        Kuulostellaan jatkossa kirjoitti:

Et äänestänyt minua. Jos äänestit, niin tiesit jyrkät mielipiteeni muutamista asioista ja ne eivät suurestikaan eroa Sisun linjasta. Sisun keskustelupalstasta ehkä enemmänkin.
        Suomen Sisun toiminnan ja kannanottojen seuraaminen, sekä työskentely maahanmuuttajien parissa jo vuodesta 1999 ovat ohjanneet oman ulkomaalaispoliittisen näkemykseni syntyä. Se ei varmasti ole kenellekään kotkalaiselle epäselvää, mikä minun näkemykseni tiettyihin asioihin on. Sen verran olen runsaasti niistä ihan julkisesti kirjoitellut.

• Juho Eerola
        Kuulostellaan jatkossa kirjoitti:

Saanko muuten kysyä, että millä perusteella päätit (muka) minua äänestää?

• "työväenpuolueessa"
        Juho Eerola kirjoitti:

Saanko muuten kysyä, että millä perusteella päätit (muka) minua äänestää?

Mitäs siinä nyt on. Samalaista porukkaa Homma Forum ja Kansallismielinen keskustelupalsta, ihan "normaalia" joukkoa joidenkin mielestä.

• vilaisin ja
        "työväenpuolueessa" kirjoitti:

Mitäs siinä nyt on. Samalaista porukkaa Homma Forum ja Kansallismielinen keskustelupalsta, ihan "normaalia" joukkoa joidenkin mielestä.

aihe tuli selväksi,tuo toinen keskustelupalstan nimi jo kertoo, että tekstit on varmaan samaa kuin hommassa. "Työväenpuolue" juupajuu. Seuraavissa vaaleissa meidän työläisten pitää valistaa ja vielä kerran valistaa. Ei nykynuoret (valitettavasti) tajua tuota persujen pluffia, eikä monimuukaan, voi, miten hienoa elämää populistit lupailee. Kaikki järjestyy, kun muistaa vaan haukkua päättäjiä, heh,heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4302
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      38
      2582
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      105
      2438
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      107
      2219
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      193
      1602
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1588
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79