Mitenpäin varapyörä kannattaisi laittaa auton pohjassa olevaan telineeseen?
Varapyörän kiinnitys Ducato 15 (vm. 2005)
4
1645
Vastaukset
- XXXXXXXXXXXXX
... aina tasaisempi puoli ("julkisivu") ylöspäin. Sen telineen kiristysruuvi kannattaa rasvata vaseliinillä tms. todella runsaasti ja hyvin, jotta sen renkaan saisi tarvittaessa poiskin sieltä...
Niin päin se minullakin nyt on - itse laitettuna. Sitä telinettä oli kuitenkin erittäin vaikea nostaa ylös. Tuntui, että jokin ottaa vastaan. Kun auto oli myöhemmin korjaamolla, pääsin katsomaan sitä altapäin ja huomasin, että auton pohjan ja vanteen välissä on lyttyyn mennyt kumisen näköinen kartio. Ilmeisesti sen tarkoituksena on estää pyörää kolisemasta. Jäin miettimään, olisiko se kartio pitänyt sovittaa vanteessa olevan reiän tms. syvennyksen kohdalle.
Jos vanteen laittaisi sinne venttiili alaspäin, ilmanpaineen pääsisi ehkä tarkistamaan telinettä avaamatta, mutta toisaalta venttiili ei olisi niin suojassa. Jos venttiili on ylöspäin, täytynee varoa, ettei se osu sen kumikartion kohdalle ja murru, kun teline kiristetään.- orufgdlö
Timontti kirjoitti:
Niin päin se minullakin nyt on - itse laitettuna. Sitä telinettä oli kuitenkin erittäin vaikea nostaa ylös. Tuntui, että jokin ottaa vastaan. Kun auto oli myöhemmin korjaamolla, pääsin katsomaan sitä altapäin ja huomasin, että auton pohjan ja vanteen välissä on lyttyyn mennyt kumisen näköinen kartio. Ilmeisesti sen tarkoituksena on estää pyörää kolisemasta. Jäin miettimään, olisiko se kartio pitänyt sovittaa vanteessa olevan reiän tms. syvennyksen kohdalle.
Jos vanteen laittaisi sinne venttiili alaspäin, ilmanpaineen pääsisi ehkä tarkistamaan telinettä avaamatta, mutta toisaalta venttiili ei olisi niin suojassa. Jos venttiili on ylöspäin, täytynee varoa, ettei se osu sen kumikartion kohdalle ja murru, kun teline kiristetään.Oisko kenelläkään kuvaa kyseisestä vararenkaan kiinityksestä ?
- likyjrt
Timontti kirjoitti:
Niin päin se minullakin nyt on - itse laitettuna. Sitä telinettä oli kuitenkin erittäin vaikea nostaa ylös. Tuntui, että jokin ottaa vastaan. Kun auto oli myöhemmin korjaamolla, pääsin katsomaan sitä altapäin ja huomasin, että auton pohjan ja vanteen välissä on lyttyyn mennyt kumisen näköinen kartio. Ilmeisesti sen tarkoituksena on estää pyörää kolisemasta. Jäin miettimään, olisiko se kartio pitänyt sovittaa vanteessa olevan reiän tms. syvennyksen kohdalle.
Jos vanteen laittaisi sinne venttiili alaspäin, ilmanpaineen pääsisi ehkä tarkistamaan telinettä avaamatta, mutta toisaalta venttiili ei olisi niin suojassa. Jos venttiili on ylöspäin, täytynee varoa, ettei se osu sen kumikartion kohdalle ja murru, kun teline kiristetään.Mikähän sen venttiilin rikkoisi? Kai sinulla on venttiilisuojat alla oleville renkaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483