Mielein kielein

Venhoni lipuu
vesiin vapaisiin rannattomiin.

Rakkauden tuulien tiet
kuulen kutsuus tuun.

Keinuviin aaaltoihin tien
viet saloihin sannattomiin.

Jäätynny eilen sulaa

lempeys henkeilee
katseen tiet yhdeks sulaa.

12

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Rakkaus kulkee omia polkujaan -
      Poikkee tupaan - Sulattaa jäätyneetkin
      Antaa auringolle tilaa - Katse -
      Sekö se vain riittää - Niimpä niin :)

      Ei paljoa pakkasta tänään -5', pikkanen tuuli, kun ei yltys..
      Lämpöistä lepopvän jatkoa, Liisa toivottelee Murukulta! :)

      • Pysähdyit ajatusteni vaatimattomien äärelle.
        Täälä sunnuntai päivä,
        josta tulee myrskynsilmä.
        Luonto levottomasti jo käyskentelee ja taivas auennu.
        Lunta ihan oikeeta lunta ,,nyt tulee.

        Sinun päivääs lämmin kiitos
        kiedon nuttuu lämmöks...Liisa


      • *MURUKULTA*
        toivonliisa kirjoitti:

        Pysähdyit ajatusteni vaatimattomien äärelle.
        Täälä sunnuntai päivä,
        josta tulee myrskynsilmä.
        Luonto levottomasti jo käyskentelee ja taivas auennu.
        Lunta ihan oikeeta lunta ,,nyt tulee.

        Sinun päivääs lämmin kiitos
        kiedon nuttuu lämmöks...Liisa

        Muuten kysyä, kävitkös sinä eilen tuolla 'Nimetön'-nim.mer. mun runossa?
        Sain kyllä jotenkin sen käsityksen, kun siellä luki että Liisa,
        mutta vähän oudoksuin sitä 'nimetön'-juttua, mistä se sitten tuli. Jäi vain vaivaan asia.
        Jos se oli sitten joku muu, niin tuleepahan tässä selväksi. :]


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Muuten kysyä, kävitkös sinä eilen tuolla 'Nimetön'-nim.mer. mun runossa?
        Sain kyllä jotenkin sen käsityksen, kun siellä luki että Liisa,
        mutta vähän oudoksuin sitä 'nimetön'-juttua, mistä se sitten tuli. Jäi vain vaivaan asia.
        Jos se oli sitten joku muu, niin tuleepahan tässä selväksi. :]

        Kuis tää nimi,,ihmettelen?
        Onko sille joku aika,kun otetaan pois?
        Liisa Ihmemaassa!!!
        Itsekki yllätyin,kun nimentön olinki?
        Auttaakos yhtää jos rossin nimest rintaan laittas?

        MURUU,,hymyn kera viestiä laitan,
        täälä nyt taivaan täydeltä tulee lunta..Liisa


    • mies-v57

      Vaikka minä tiesin että tämä Rakkaus on
      vaarallinen. Tiesin että meri on jäinen, eikä
      sillä ole laupeutta edes Rakkauden sylissä.
      Silti sinusta tuli minulle elämäni Rakkaus.

      Minä juoksin, minä ryntäsin sen äärelle.
      Teräksiseen syleilyyn. Näin niin monta.
      Olin monen lähellä ja sumusireenin matala
      huuto kutsui minut matkaan ikuisuuteeni.

      En minä silloin sitä tiennyt. Siinä serpenttiinien
      ja paperisuilpun keskellä. Huudoissa ja
      jäähyväissuudelmissa. Myöhemmin meidän
      kielletty Rakkautemme heräsi. Aaltojen sylissä.

      En minä pelännyt vaikka kohtasin vihaa ja
      raivoa.. Rakkaus ei koskaa voi olla väärin. Ei
      mikään, mikä liikkuu sielusta toiseen. Sydän
      ottaa toisen vastaan. Syli lämmittää toisen sylin.

      Me tanssimme ja nauroimme ja mikään ei olisi
      voinut olla oikeampaa Rakkautta. Jossain omassa
      yksinäisyydessämme kehomme hyväksyivät
      toisensa ja veremme kohtasivat kuumina ryöppyinä.

      Väistimme luoteja ja kuolemaa, mutta se tuli lopulta
      ja otti minut hyiseen syliinsä. Teräksinen maailma
      katosi syvyyksiin. minun muistoihin jäi kasvosi ja
      kyyneleesi. Kauneutesi. Ja pikkuinen rakkaamme sinussa.

      Se kohta aalloissa on ikuinen Rakkautemme.


      http://www.youtube.com/watch?v=uO_vFuzPJvc&feature=related


      Kiitos runostasi.

      Rakkaus kai katoaa, jos
      pyrkii etsimään sille
      selitystä.

      Tai ohjaamaan sen
      polkuja.

      On vain Rakastettava,
      kun se tulee ja hipaisee.

      Kokonaan.

      Pidsin runostasi. Se
      sanoi vähän, mutta kertoi
      suuren tarinan.

      Upea runo.

      • Jäätynnykkö olin

        Niin silloin
        kun uin sylissä kesän,
        uin
        Sinua etsin,
        kyyneleeni salaisuuden
        aalloille sanomaansa itki.

        Rakkaus asunnokseen
        ei hän hyljänny
        rakkaudesta siruja etsi.

        Rakkaus niin korkea,laaja
        se kietoo aaltojen pitkiin
        liehuviin helmoihinsa.

        Onnellisuuden aallot käänsi
        lähelles rintaas vasten.
        katseen siivin taivaan sineen,
        aalto Sinut viereeni toi.


        mies-57
        Tiedätkö?
        Päätäni pyöritän,,,Sinun vakuuttava runos.
        Humalluttaa!! se tunne.
        Olen otettu, pienestä löysit,
        ja oisko niin,,,loppujen lopuks?
        Sanat ei sitä kanna,
        eii se tahtoo viedä omiaa teitään.

        Sydämellinen kiitos taas annoit niin paljon.
        Tuli ihan lämmin,
        avatut kädet,annataan vastaan otetaan..Liisa


    • lindalinda1

      pienesti sanottu paljon,
      lempeästi venhosi lipuu keinuviin aaltoihin ja
      ' katseen tiet yhdeks sulaa '

      Ihana runo, kiitos.

      • On elämässä hetkiä,
        joissa sanat ei yllä.
        Silloin
        on raotettu mitä ei,
        itsestään selvyytenä nää

        lindalindal1
        Lumista aamua, maisemat saaneet talvipeiton.
        Sinulle kiitos eilisestä...Liisa


    • tiiger-66

      niin väkevä ja ihmeellinen
      on rakkaus~~

      rakkaudellista lepopäevää
      rakas ystävä~~

      täällä on niin paljon
      kauniita runoja tänään,,,,
      ,,,,,,
      ,,mukava lukea sisällä
      lämpimässä ja kuunnella myrskyy~~

      • Kyllä rakkaus on
        jota kaikki janoo.

        Elämänkukka
        ilman rakkautta.

        ois
        jäässä.

        tiiger-66

        rakkauden nuttua sydämelle,
        eilisestä kiitos,,,,
        nuku hyvin,,,voimia. Liisa toivoo


    • iivee

      kun kuuluu,
      niin vetten ja tuulien tiet
      avautuu ja
      rakkauden voima sulattaa
      jäätyneen...

      Voi että, hienoja ajatuksia.

      • Vesiä, tuulia
        niihin ilossa ja surussa
        tiet vie.

        Lohdutus
        laskettu alas sinne

        iivee

        Sinulle eilisestä vierailustas kiitos.
        Talvista kaunista päivää...Liisa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe