hei!Jos härkä haluaa takaisin niin sanottuun toiseen yritykseen,onko hän tosissaan vai onko tää taas jotain peliä?vuosia on välissä ja yritystä on ollu,mut mä vähän jarruttelen..en tiedä uskallanko enää..Tunteita on kai liikaakin..
Mitä ajatella?
9
1526
Vastaukset
- mielestä
härät eivät kuulu niihin suurimpiin ihmissuhdepelureihin. Silloin kun rakastetaan, niin rakastetaan ja yritetään kans tosissaan. Toisaalta härkä voi pettyäkin nopeasti. Kannattaa sinnikkäästi pitää keskusteluyhteys auki, ettei kerkeä tulla vääriä käsityksiä. Onnea yritykseen!:)
- Hannaaj...
Ajattelin vain ku täällä on saanu sellasen kuvan et Härkä on niin omistuksenhaluinen ja peluri et haluaa vaan omistaa kaiken myös ihmiset.Kävi vaan mielessä näin neljän vuoden jälkeen et haluu vaan pitää mut huvikseen.Jos ihmistä ajattelen niin en kyseisestä uskoisi..mut tuntuu aina hiljentyvän kun yritän reilusti lähestyä,siksi tää toiseen yritykseen lähtö epäilyttää,taitaa toinen pelätä myös ehkä?Kenties?Eka yritys ku meni vähän metsään..
- ja varovaisuutta
No mitä teki tämän 4vuoden välillä? Oliko sieläki hänellä yrittämisiä monen kanssa. Pystyykö vain oleen aina hetken?
Minulla meni 4vuotta härän kanssa hukkaan, ja hän tuli aina uudestaan pari kuukautta pisin 7kuukautta niitä noin 5tulemista.
Monet kaverini yritti pois tuon miehen pauloista minua. He eivät ymmärtäneet minua kun minun ympärillä pyöri todella rakastettavia hyviä miehiä. Roikuin tässä ylipainosessa sotkusessa huonokuntosessa härkämiehessä.
Tämä viimenen oli sitten hyväksikäyttöyritys hänen sen hetkisen elämäntilanteen kanssa. Se selvisi kyllä kuukaudessa kun yritteli minua en ole tyhmä se mun riesa;-)
Eihän tällä joku juttu että tulisi sun siipien suojaan nyt. Niihin aina joku selitys kun härkä tulee takaisin.
Suhde menny poikki entiseen.
Palaan aina jossain vaiheessa entisten ovien taa kolkuttaa.
Minä olen saanut nyt olla rauhassa puolivuotta, mutta eikö sitten taas tule kun näkee mut vaikka vakia jonku kanssa. Enää vain en huoli.
Mieti tarkaan alatko uudestaan. Ei hän muutu härkämies. On erakko pohjimmiltaan sillä nyt naisaika taas. Pitää todistaa itselleen on mies.
Ota joku ihana ota joku joka rakastaa aidosti. Minä itse lähdin siitä kuljen tutustun miehiin. Yllättävän paljon on miehiä jokka etsii sitä kuukausipanoaan ei puhettakaan että tutustutaan. Hokevat vain eikö nyt jo sänkyyn, ja ollaan tavattu ekan ja se toka kerta.
Siitähän se sitoutuminen naisella alkaa. On vaikea irrottautua jos menee heti intiimiin. Sillähän monet miehet naistaan otteessaan pitävät vaikka kaikki muu puuttuisi. Käyvät ja lähtevät. Yllättävän paljon miehiä jotka tekevät naisilleen näin ja naiset tyytyy siihen, ja taas jäävät odottamaan koska mies hiipii viereen illan yön tullessa tai baarista kun sielä ei tärpänny. - usko jo
Kyllä tää Härän osalta on vaan sitä omistushalua,
toisen pyöritystä.Älä lankea enää siihen ansaan.
Itsellä oli suhde vuoden Härän kanssa,jonka hän"lopetti".
Kuukausin päästä tavattuamme sattumoisin,kertoi,
ettei ole minua jättänyt,vaan testaili,voiko minuun
luottaa.En uskonut,juttu jäi siihen,taas kuukausien
päästä otti yhteyttä,kyseli kuulumisia,muisteli,
kuinka hyvin meillä suhde meni.Taas pitkään aikaan
hiljaista.Jälleen jokin aika sitten,otti yhteyttä,
halusi sexiä,koska meillä sujui se mahtavasti.
Ilmoitin kylmästi,että haavekuvia,hän oli se
joka jätti ilman selityksiä.Hällä pitkään ollut
jo vakisuhde,silti viestii ja pyytää minua sexiin.
Näin toimii Härkä-mies.Unohda hänet,kelpaat hälle
vain hätävarana,hetken leikkinä,kunnes tulee taas
jotain uutta. - varmasti
teitä molempia. Hyvin ymmärrettävää, kun on toinen yritys meneillään. En oo koskaan ymmärtäny tuota härän omistushalua, mutta nyt kun oon miettiny asiaa omalta kohdaltani, niin alan tajuta mistä kyse. Se on vähän ainakin sitä, että härkä haluais pitää jonkulaisen virityksen päällä kaikkien niitten kans, jotka on jossain vaiheessa elämää olleet rakkaita ja/tai intohimon kohteita. Härkä on tosi flirtti eikä sille mitään voi. Se säätäminen tulee luonnostaan, olipa suhteessa taikka ei.
Mutta jos tää mies kerran haluaa sinut nyt kokonaan, niin kyllä se jotain kertoo. Tai että yleensäkin on valmis yrittämään uudelleen. Sää olet hänelle unohtumaton intohimon kohde ja hän tahtoo sut. Pidä varasi, mutta muista et härkä avautuu hitaasti. Ei se välttämättä ite osaa vielä käsitellä tunteitaan ja voi olla epävarma sinun tunteistasi. Minua ainakaan ei oikein millään saa vakuutettua. Tsemppiä!:) - Saman kokenut
usko jo kirjoitti:
Kyllä tää Härän osalta on vaan sitä omistushalua,
toisen pyöritystä.Älä lankea enää siihen ansaan.
Itsellä oli suhde vuoden Härän kanssa,jonka hän"lopetti".
Kuukausin päästä tavattuamme sattumoisin,kertoi,
ettei ole minua jättänyt,vaan testaili,voiko minuun
luottaa.En uskonut,juttu jäi siihen,taas kuukausien
päästä otti yhteyttä,kyseli kuulumisia,muisteli,
kuinka hyvin meillä suhde meni.Taas pitkään aikaan
hiljaista.Jälleen jokin aika sitten,otti yhteyttä,
halusi sexiä,koska meillä sujui se mahtavasti.
Ilmoitin kylmästi,että haavekuvia,hän oli se
joka jätti ilman selityksiä.Hällä pitkään ollut
jo vakisuhde,silti viestii ja pyytää minua sexiin.
Näin toimii Härkä-mies.Unohda hänet,kelpaat hälle
vain hätävarana,hetken leikkinä,kunnes tulee taas
jotain uutta.Totta joka sana.
- Hannaa...
varmasti kirjoitti:
teitä molempia. Hyvin ymmärrettävää, kun on toinen yritys meneillään. En oo koskaan ymmärtäny tuota härän omistushalua, mutta nyt kun oon miettiny asiaa omalta kohdaltani, niin alan tajuta mistä kyse. Se on vähän ainakin sitä, että härkä haluais pitää jonkulaisen virityksen päällä kaikkien niitten kans, jotka on jossain vaiheessa elämää olleet rakkaita ja/tai intohimon kohteita. Härkä on tosi flirtti eikä sille mitään voi. Se säätäminen tulee luonnostaan, olipa suhteessa taikka ei.
Mutta jos tää mies kerran haluaa sinut nyt kokonaan, niin kyllä se jotain kertoo. Tai että yleensäkin on valmis yrittämään uudelleen. Sää olet hänelle unohtumaton intohimon kohde ja hän tahtoo sut. Pidä varasi, mutta muista et härkä avautuu hitaasti. Ei se välttämättä ite osaa vielä käsitellä tunteitaan ja voi olla epävarma sinun tunteistasi. Minua ainakaan ei oikein millään saa vakuutettua. Tsemppiä!:)Kiitos varoituksistanne ja mielipiteistänne=)..Nyt vaan oon vieläkin sekasin mitä pitäs tehdä...no täytyy nyt ekaks seurata tilannetta.niitä yrityksiä takaisin siis on ollu,mut en ole huolinut aikaisemmin..ylpeyttäni kai ja pettyneenä..Nyt on jotenkin eri tilanne,mut pelottaa ja pelkään et se on niin et kun on saanu mut takas,se olikin siinä..Kele sentään mitä tehdä...Tunteita on valtavasti =D
- itse kullakin
Hannaa... kirjoitti:
Kiitos varoituksistanne ja mielipiteistänne=)..Nyt vaan oon vieläkin sekasin mitä pitäs tehdä...no täytyy nyt ekaks seurata tilannetta.niitä yrityksiä takaisin siis on ollu,mut en ole huolinut aikaisemmin..ylpeyttäni kai ja pettyneenä..Nyt on jotenkin eri tilanne,mut pelottaa ja pelkään et se on niin et kun on saanu mut takas,se olikin siinä..Kele sentään mitä tehdä...Tunteita on valtavasti =D
Itse oon se härkä, johon ei oikein luoteta pysyvänä kumppanina. En tiiä mitä vois tehä, että toinen ymmärtäis muun muassa sen, etten mää aina edes huomaa flirttaavani:/
Härkä voi olla jonku sortin peluri, mutta harvoin se ihastuu ja rakastuu.
Onnea sulle ja kerrohan sitten kuinka kävi!
- kun haluaa takaisin
Härkä on käynyt katselemassa jos ruoho
olisi vihreämpää naapurissa ja saanut
pakit.Ei sen kummempaa.
Härkä on niin itteensä täynnä että harva
sietää.
Sanoo mitä sattuu itse,mutta kun sille sitten
sanoo suorat sanat niin pillastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982