Mitä ajatella?

Hannaajako?

hei!Jos härkä haluaa takaisin niin sanottuun toiseen yritykseen,onko hän tosissaan vai onko tää taas jotain peliä?vuosia on välissä ja yritystä on ollu,mut mä vähän jarruttelen..en tiedä uskallanko enää..Tunteita on kai liikaakin..

9

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestä

      härät eivät kuulu niihin suurimpiin ihmissuhdepelureihin. Silloin kun rakastetaan, niin rakastetaan ja yritetään kans tosissaan. Toisaalta härkä voi pettyäkin nopeasti. Kannattaa sinnikkäästi pitää keskusteluyhteys auki, ettei kerkeä tulla vääriä käsityksiä. Onnea yritykseen!:)

    • Hannaaj...

      Ajattelin vain ku täällä on saanu sellasen kuvan et Härkä on niin omistuksenhaluinen ja peluri et haluaa vaan omistaa kaiken myös ihmiset.Kävi vaan mielessä näin neljän vuoden jälkeen et haluu vaan pitää mut huvikseen.Jos ihmistä ajattelen niin en kyseisestä uskoisi..mut tuntuu aina hiljentyvän kun yritän reilusti lähestyä,siksi tää toiseen yritykseen lähtö epäilyttää,taitaa toinen pelätä myös ehkä?Kenties?Eka yritys ku meni vähän metsään..

      • ja varovaisuutta

        No mitä teki tämän 4vuoden välillä? Oliko sieläki hänellä yrittämisiä monen kanssa. Pystyykö vain oleen aina hetken?

        Minulla meni 4vuotta härän kanssa hukkaan, ja hän tuli aina uudestaan pari kuukautta pisin 7kuukautta niitä noin 5tulemista.

        Monet kaverini yritti pois tuon miehen pauloista minua. He eivät ymmärtäneet minua kun minun ympärillä pyöri todella rakastettavia hyviä miehiä. Roikuin tässä ylipainosessa sotkusessa huonokuntosessa härkämiehessä.

        Tämä viimenen oli sitten hyväksikäyttöyritys hänen sen hetkisen elämäntilanteen kanssa. Se selvisi kyllä kuukaudessa kun yritteli minua en ole tyhmä se mun riesa;-)

        Eihän tällä joku juttu että tulisi sun siipien suojaan nyt. Niihin aina joku selitys kun härkä tulee takaisin.

        Suhde menny poikki entiseen.

        Palaan aina jossain vaiheessa entisten ovien taa kolkuttaa.

        Minä olen saanut nyt olla rauhassa puolivuotta, mutta eikö sitten taas tule kun näkee mut vaikka vakia jonku kanssa. Enää vain en huoli.

        Mieti tarkaan alatko uudestaan. Ei hän muutu härkämies. On erakko pohjimmiltaan sillä nyt naisaika taas. Pitää todistaa itselleen on mies.

        Ota joku ihana ota joku joka rakastaa aidosti. Minä itse lähdin siitä kuljen tutustun miehiin. Yllättävän paljon on miehiä jokka etsii sitä kuukausipanoaan ei puhettakaan että tutustutaan. Hokevat vain eikö nyt jo sänkyyn, ja ollaan tavattu ekan ja se toka kerta.

        Siitähän se sitoutuminen naisella alkaa. On vaikea irrottautua jos menee heti intiimiin. Sillähän monet miehet naistaan otteessaan pitävät vaikka kaikki muu puuttuisi. Käyvät ja lähtevät. Yllättävän paljon miehiä jotka tekevät naisilleen näin ja naiset tyytyy siihen, ja taas jäävät odottamaan koska mies hiipii viereen illan yön tullessa tai baarista kun sielä ei tärpänny.


      • usko jo

        Kyllä tää Härän osalta on vaan sitä omistushalua,
        toisen pyöritystä.Älä lankea enää siihen ansaan.
        Itsellä oli suhde vuoden Härän kanssa,jonka hän"lopetti".
        Kuukausin päästä tavattuamme sattumoisin,kertoi,
        ettei ole minua jättänyt,vaan testaili,voiko minuun
        luottaa.En uskonut,juttu jäi siihen,taas kuukausien
        päästä otti yhteyttä,kyseli kuulumisia,muisteli,
        kuinka hyvin meillä suhde meni.Taas pitkään aikaan
        hiljaista.Jälleen jokin aika sitten,otti yhteyttä,
        halusi sexiä,koska meillä sujui se mahtavasti.
        Ilmoitin kylmästi,että haavekuvia,hän oli se
        joka jätti ilman selityksiä.Hällä pitkään ollut
        jo vakisuhde,silti viestii ja pyytää minua sexiin.
        Näin toimii Härkä-mies.Unohda hänet,kelpaat hälle
        vain hätävarana,hetken leikkinä,kunnes tulee taas
        jotain uutta.


      • varmasti

        teitä molempia. Hyvin ymmärrettävää, kun on toinen yritys meneillään. En oo koskaan ymmärtäny tuota härän omistushalua, mutta nyt kun oon miettiny asiaa omalta kohdaltani, niin alan tajuta mistä kyse. Se on vähän ainakin sitä, että härkä haluais pitää jonkulaisen virityksen päällä kaikkien niitten kans, jotka on jossain vaiheessa elämää olleet rakkaita ja/tai intohimon kohteita. Härkä on tosi flirtti eikä sille mitään voi. Se säätäminen tulee luonnostaan, olipa suhteessa taikka ei.

        Mutta jos tää mies kerran haluaa sinut nyt kokonaan, niin kyllä se jotain kertoo. Tai että yleensäkin on valmis yrittämään uudelleen. Sää olet hänelle unohtumaton intohimon kohde ja hän tahtoo sut. Pidä varasi, mutta muista et härkä avautuu hitaasti. Ei se välttämättä ite osaa vielä käsitellä tunteitaan ja voi olla epävarma sinun tunteistasi. Minua ainakaan ei oikein millään saa vakuutettua. Tsemppiä!:)


      • Saman kokenut
        usko jo kirjoitti:

        Kyllä tää Härän osalta on vaan sitä omistushalua,
        toisen pyöritystä.Älä lankea enää siihen ansaan.
        Itsellä oli suhde vuoden Härän kanssa,jonka hän"lopetti".
        Kuukausin päästä tavattuamme sattumoisin,kertoi,
        ettei ole minua jättänyt,vaan testaili,voiko minuun
        luottaa.En uskonut,juttu jäi siihen,taas kuukausien
        päästä otti yhteyttä,kyseli kuulumisia,muisteli,
        kuinka hyvin meillä suhde meni.Taas pitkään aikaan
        hiljaista.Jälleen jokin aika sitten,otti yhteyttä,
        halusi sexiä,koska meillä sujui se mahtavasti.
        Ilmoitin kylmästi,että haavekuvia,hän oli se
        joka jätti ilman selityksiä.Hällä pitkään ollut
        jo vakisuhde,silti viestii ja pyytää minua sexiin.
        Näin toimii Härkä-mies.Unohda hänet,kelpaat hälle
        vain hätävarana,hetken leikkinä,kunnes tulee taas
        jotain uutta.

        Totta joka sana.


      • Hannaa...
        varmasti kirjoitti:

        teitä molempia. Hyvin ymmärrettävää, kun on toinen yritys meneillään. En oo koskaan ymmärtäny tuota härän omistushalua, mutta nyt kun oon miettiny asiaa omalta kohdaltani, niin alan tajuta mistä kyse. Se on vähän ainakin sitä, että härkä haluais pitää jonkulaisen virityksen päällä kaikkien niitten kans, jotka on jossain vaiheessa elämää olleet rakkaita ja/tai intohimon kohteita. Härkä on tosi flirtti eikä sille mitään voi. Se säätäminen tulee luonnostaan, olipa suhteessa taikka ei.

        Mutta jos tää mies kerran haluaa sinut nyt kokonaan, niin kyllä se jotain kertoo. Tai että yleensäkin on valmis yrittämään uudelleen. Sää olet hänelle unohtumaton intohimon kohde ja hän tahtoo sut. Pidä varasi, mutta muista et härkä avautuu hitaasti. Ei se välttämättä ite osaa vielä käsitellä tunteitaan ja voi olla epävarma sinun tunteistasi. Minua ainakaan ei oikein millään saa vakuutettua. Tsemppiä!:)

        Kiitos varoituksistanne ja mielipiteistänne=)..Nyt vaan oon vieläkin sekasin mitä pitäs tehdä...no täytyy nyt ekaks seurata tilannetta.niitä yrityksiä takaisin siis on ollu,mut en ole huolinut aikaisemmin..ylpeyttäni kai ja pettyneenä..Nyt on jotenkin eri tilanne,mut pelottaa ja pelkään et se on niin et kun on saanu mut takas,se olikin siinä..Kele sentään mitä tehdä...Tunteita on valtavasti =D


      • itse kullakin
        Hannaa... kirjoitti:

        Kiitos varoituksistanne ja mielipiteistänne=)..Nyt vaan oon vieläkin sekasin mitä pitäs tehdä...no täytyy nyt ekaks seurata tilannetta.niitä yrityksiä takaisin siis on ollu,mut en ole huolinut aikaisemmin..ylpeyttäni kai ja pettyneenä..Nyt on jotenkin eri tilanne,mut pelottaa ja pelkään et se on niin et kun on saanu mut takas,se olikin siinä..Kele sentään mitä tehdä...Tunteita on valtavasti =D

        Itse oon se härkä, johon ei oikein luoteta pysyvänä kumppanina. En tiiä mitä vois tehä, että toinen ymmärtäis muun muassa sen, etten mää aina edes huomaa flirttaavani:/

        Härkä voi olla jonku sortin peluri, mutta harvoin se ihastuu ja rakastuu.

        Onnea sulle ja kerrohan sitten kuinka kävi!


    • kun haluaa takaisin

      Härkä on käynyt katselemassa jos ruoho
      olisi vihreämpää naapurissa ja saanut
      pakit.Ei sen kummempaa.
      Härkä on niin itteensä täynnä että harva
      sietää.
      Sanoo mitä sattuu itse,mutta kun sille sitten
      sanoo suorat sanat niin pillastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe