Hitsauskoulutusta

Mistä

Olen ajatellut(päättänyt)vaihtaa alaa.
Olen hitsannut mikillä jonkunverran ja puikolla kokeillut pieniä määriä ja nyt pitäisi saada lisäkoulutusta mutta mistä sitä saa?

Kouluttaako esim. joku työnantaja itse työntekijöitä?
Miten päästä alkuun työmarkkinoilla?

Luokat hitsasin joskus mikillä,mutta töihin asti en koskaan päässyt,kymmenen vuotta sitten.

5

1812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tikkimikki

Ainakin täällä länsirannikolla saa hitsauskoulutusta esim. noista aikuiskoulutus keskuksista. Mainittakoon että TIG-hitsauskurssi oli luokkaa 90 euroa päivä, niitä sitten sen mukaan minkälaiset pohjat kenelläkin on.
      Työnantajatkin varmaan kouluttavat, mutta varmasti pitäisi päästä töihin ennen kuin kurssittavat. Tietysti oppisopimus- yms. koulutus on sitten asia erikseen.

• kallista

...on kun ei tiedä työllistyykö koulutuksen kautta.

• kyllä noille

aikuiskoulutuskeskusten kursseille ilmaiseksi ja (työttömänä) saa siitä vielä pienen ylimääräisen lisän. Itse aloitin sellaisen (täällä länsirannikolla) viime keväänä. En tosin hitsaajaksi vaan koneistajaksi mutta samaan aikaan samanlainen ryhmä aloitti hitsauksen puolella ja moni heistä on siirtynyt tulevan työnantajansa koulutettavaksi perusjakson jälkeen (hitsaajista on kuulema kysyntää). Hitsausluokat voi suorittaa kurssin aikana ilmaiseksi; maksamaan joutuu vain jos ei parin yrityksen jälkeenkään onnistu.

Työkkäristä saa lisää tietoa.

• työkkärissä
        kyllä noille kirjoitti:

aikuiskoulutuskeskusten kursseille ilmaiseksi ja (työttömänä) saa siitä vielä pienen ylimääräisen lisän. Itse aloitin sellaisen (täällä länsirannikolla) viime keväänä. En tosin hitsaajaksi vaan koneistajaksi mutta samaan aikaan samanlainen ryhmä aloitti hitsauksen puolella ja moni heistä on siirtynyt tulevan työnantajansa koulutettavaksi perusjakson jälkeen (hitsaajista on kuulema kysyntää). Hitsausluokat voi suorittaa kurssin aikana ilmaiseksi; maksamaan joutuu vain jos ei parin yrityksen jälkeenkään onnistu.

Työkkäristä saa lisää tietoa.

hitsari kursseja alkamassa Itä-Suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3784
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2607
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1922
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1888
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1785
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1666
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1512
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1488
    Aihe