Olen ajatellut(päättänyt)vaihtaa alaa.
Olen hitsannut mikillä jonkunverran ja puikolla kokeillut pieniä määriä ja nyt pitäisi saada lisäkoulutusta mutta mistä sitä saa?
Kouluttaako esim. joku työnantaja itse työntekijöitä?
Miten päästä alkuun työmarkkinoilla?
Luokat hitsasin joskus mikillä,mutta töihin asti en koskaan päässyt,kymmenen vuotta sitten.
Hitsauskoulutusta
5
1812
Vastaukset
- Tikkimikki
Ainakin täällä länsirannikolla saa hitsauskoulutusta esim. noista aikuiskoulutus keskuksista. Mainittakoon että TIG-hitsauskurssi oli luokkaa 90 euroa päivä, niitä sitten sen mukaan minkälaiset pohjat kenelläkin on.
Työnantajatkin varmaan kouluttavat, mutta varmasti pitäisi päästä töihin ennen kuin kurssittavat. Tietysti oppisopimus- yms. koulutus on sitten asia erikseen.- kallista
...on kun ei tiedä työllistyykö koulutuksen kautta.
- kyllä noille
aikuiskoulutuskeskusten kursseille ilmaiseksi ja (työttömänä) saa siitä vielä pienen ylimääräisen lisän. Itse aloitin sellaisen (täällä länsirannikolla) viime keväänä. En tosin hitsaajaksi vaan koneistajaksi mutta samaan aikaan samanlainen ryhmä aloitti hitsauksen puolella ja moni heistä on siirtynyt tulevan työnantajansa koulutettavaksi perusjakson jälkeen (hitsaajista on kuulema kysyntää). Hitsausluokat voi suorittaa kurssin aikana ilmaiseksi; maksamaan joutuu vain jos ei parin yrityksen jälkeenkään onnistu.
Työkkäristä saa lisää tietoa. - työkkärissä
kyllä noille kirjoitti:
aikuiskoulutuskeskusten kursseille ilmaiseksi ja (työttömänä) saa siitä vielä pienen ylimääräisen lisän. Itse aloitin sellaisen (täällä länsirannikolla) viime keväänä. En tosin hitsaajaksi vaan koneistajaksi mutta samaan aikaan samanlainen ryhmä aloitti hitsauksen puolella ja moni heistä on siirtynyt tulevan työnantajansa koulutettavaksi perusjakson jälkeen (hitsaajista on kuulema kysyntää). Hitsausluokat voi suorittaa kurssin aikana ilmaiseksi; maksamaan joutuu vain jos ei parin yrityksen jälkeenkään onnistu.
Työkkäristä saa lisää tietoa.hitsari kursseja alkamassa Itä-Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488