Sen olen viime aikoina oppinut "kantapään kautta" että ilmeisesti minusta ei ole ns. parisuhteeseen. Pelkkää ryssimistä koko ajan. Kun ei vielä itse huomaa tai ainakaan heti omia virheitään.
Täytyy vaan toivoa että toinen osapuoli huomaisi että mulle pitää sanoa mokista heti eikä sitten kun sauhu nousee korvista.
Onko se kaikilla yhtä vaikeata, vai minkälainen on aikuinen parisuhde ??
Oppia ikä kaikki
4
351
Vastaukset
- parisko
Koeta nyt itsekin ennakoida ne jutut, jotka tiedät itselläsi heikoksi lenkiksi. Älä odota toisen vahtivan sinua tai paimentavan kuin holtitonta keskenkasvuista. Naiset tykkäävät (ainakin minä)miehistä, jotka yrittävät huomioida naisen odotukset ja toiveet ja tulla vastaan yhteisissä asioissa. Sama koskee tietenkin naisiakin miestä kohtaan. Yksipuolinen mokien estäminen ei kuulu parisuhteeseen. Sanoa saa, kun siltä tuntuu ja opiksikin ottaa aiemmista yritelmistä. Onnea seuraavaan yritykseen!
- WaasanJaakkoo
Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa. - parisko
WaasanJaakkoo kirjoitti:
Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa.Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!
parisko kirjoitti:
Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!
Joopa joo. Ensinnäkin tehrähän tunnustus.VaasanJaakkoo= WaasanJaakkoo eli nimimerkki joka antaa lausuntoja asiasta jos toisestaki, mutta ei osaa itse hoitaa ihmissuhteitaan. Vaan antaa luottamuspulan ja ylpeyden kaataa upean ihmissuhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435227Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874638Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504260Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403653Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1902294