Oppia ikä kaikki

WaasanJaakkoo

Sen olen viime aikoina oppinut "kantapään kautta" että ilmeisesti minusta ei ole ns. parisuhteeseen. Pelkkää ryssimistä koko ajan. Kun ei vielä itse huomaa tai ainakaan heti omia virheitään.
Täytyy vaan toivoa että toinen osapuoli huomaisi että mulle pitää sanoa mokista heti eikä sitten kun sauhu nousee korvista.
Onko se kaikilla yhtä vaikeata, vai minkälainen on aikuinen parisuhde ??

4

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parisko

      Koeta nyt itsekin ennakoida ne jutut, jotka tiedät itselläsi heikoksi lenkiksi. Älä odota toisen vahtivan sinua tai paimentavan kuin holtitonta keskenkasvuista. Naiset tykkäävät (ainakin minä)miehistä, jotka yrittävät huomioida naisen odotukset ja toiveet ja tulla vastaan yhteisissä asioissa. Sama koskee tietenkin naisiakin miestä kohtaan. Yksipuolinen mokien estäminen ei kuulu parisuhteeseen. Sanoa saa, kun siltä tuntuu ja opiksikin ottaa aiemmista yritelmistä. Onnea seuraavaan yritykseen!

      • WaasanJaakkoo

        Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
        En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
        Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
        Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
        Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa.


      • parisko
        WaasanJaakkoo kirjoitti:

        Jos tää menee kiville,tämä nykyinen suhde, niin saa sitten olla koko seurustelu.
        En mä mene Finnairillekaan ja väitä että osaan lentää jotain Airbusia.
        Ja sen veeran että kerran olen sanonut yhdestä pikkujutusta joka mua häiritsee. Toista kertaa en sano.
        Ja on me keskusteltu joistain jutuista, mutta kun se on vaan puhetta ei tekoja.
        Hän on siis aivan upea ihminen sekä ulkoisesti että henkisesti. Em vaan ilmeisesti sitenkään pysytynyt täyttämään hänen vaatimuksiaan. Jos ei oltaisi julkisessa paikassa sanoisin että v..taa.

        Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!


      • parisko kirjoitti:

        Ainakin yrität, toiveikas tapaus! Hei, ei me naisetkaan yhdellä sanomisella muisteta. Oltaisiin robotteja kaikki, jos kerran sanotusta muistais. Olet kunnon mies ja sanot vaikka nätisti toistaen niin kauan kuin asia on noteerattu. Terveisiä Waasaan!

        Joopa joo. Ensinnäkin tehrähän tunnustus.VaasanJaakkoo= WaasanJaakkoo eli nimimerkki joka antaa lausuntoja asiasta jos toisestaki, mutta ei osaa itse hoitaa ihmissuhteitaan. Vaan antaa luottamuspulan ja ylpeyden kaataa upean ihmissuhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe