Viime lauantaina oli kirpputori liikuntakeskuksessa. Tosi hyvä tapahtuma ja paljon väkeä liikeellä. Toivottavasti tällaisia järjestettäisiin useimminki jossa olisi myyjät itse myymässä omia tavaroitaan. Siistin näköistä tavaraa eikä mitään romua joka paikka täynnä niinkuin on esim City-kirppiksellä (se on kuin kaatopaikka, monta vuotta sinne kerätty nurkkiin kaiken maailman lumppuja)
Kirpputori ylivieskassa
19
2243
Vastaukset
- äiti4
lisäys tuohon edelliseen että Kirppisparatiisi on se sotkuisempi paikka jossa niitä lumppuja ja törkyä on joka paikka pullollaan. Löytyy tuolta toiseltakin niitä pöytiä jotka on kuukaudesta toiseen ihmisten "varastoina"
- Hyvääkin löytänyt ja halvalla.
Ainahan huonoakin on seassa,muttei se ole kirppiksenpitäjän asia aina.Puuttuisivat kirppisvarkauksiin,etteivät veisi liikaa ihmisten tavaroita maksutta.
- äiti4
Hyvääkin löytänyt ja halvalla. kirjoitti:
Ainahan huonoakin on seassa,muttei se ole kirppiksenpitäjän asia aina.Puuttuisivat kirppisvarkauksiin,etteivät veisi liikaa ihmisten tavaroita maksutta.
Niinpä olen minäkin löytänyt molemmilta kirppareilta hyvääkin tavaraa ja halvalla. Paljon on hyviä ja siistejäkin pöytiä. Mutta mielestäni kirppiksenpitäjien täytyisi huolehtiä myös liikkeensä yleis siisteydestä. Ettei siellä olisi kaikenlaista "ylijäämä" tavaraa peränurkissa sekaisin. Ymmärrän toki sen että sellaistakin tavaraa myydään mutta jonkinlainen järjestäminen/siivoaminen olisi aiheellista.
- kirppikset on
äiti4 kirjoitti:
Niinpä olen minäkin löytänyt molemmilta kirppareilta hyvääkin tavaraa ja halvalla. Paljon on hyviä ja siistejäkin pöytiä. Mutta mielestäni kirppiksenpitäjien täytyisi huolehtiä myös liikkeensä yleis siisteydestä. Ettei siellä olisi kaikenlaista "ylijäämä" tavaraa peränurkissa sekaisin. Ymmärrän toki sen että sellaistakin tavaraa myydään mutta jonkinlainen järjestäminen/siivoaminen olisi aiheellista.
ainaki ollu siistejä. ylivieskassa vaan ei taida olla.
- Margitt
Kirppis Paratiisi on Todellakin se siistimpi.. Siellä näkee usein myyjien siivoavan pöytiä.. Kaikkien.. Eikä vain vakkareita.. Sillä minulla oli viimeksikin pöytä kuukauden ajan ja useammin kuin kerran se oli siivottu.. Samaa kiittelivät kaverinikin.. Jospa tätä kautta myös välittyisi kiitos :) -On toki pöytiä jotka ovat lähes aina sottuisia, jotkut kun näyttää tuovan kaikki tavaransa kerralla -jos pidätte pöytää -niin huomaatte ettei monesti ehdi kun selkänsä kääntää, niin siivottu pöytä on myllätty. Mut nehän muuttikin just vuosi sitten uusiin tiloihin, et oisko epäsiisteys johtunut muutosta. Kannattaa käydä katsomassa uudestaan.. Mun mielestä siellä on ilmakin jotenkin puhdas.. Ps. Siellä on todella ihana leikkipaikka lapsille. Kannatan :)
- kaatopaikka
Margitt kirjoitti:
Kirppis Paratiisi on Todellakin se siistimpi.. Siellä näkee usein myyjien siivoavan pöytiä.. Kaikkien.. Eikä vain vakkareita.. Sillä minulla oli viimeksikin pöytä kuukauden ajan ja useammin kuin kerran se oli siivottu.. Samaa kiittelivät kaverinikin.. Jospa tätä kautta myös välittyisi kiitos :) -On toki pöytiä jotka ovat lähes aina sottuisia, jotkut kun näyttää tuovan kaikki tavaransa kerralla -jos pidätte pöytää -niin huomaatte ettei monesti ehdi kun selkänsä kääntää, niin siivottu pöytä on myllätty. Mut nehän muuttikin just vuosi sitten uusiin tiloihin, et oisko epäsiisteys johtunut muutosta. Kannattaa käydä katsomassa uudestaan.. Mun mielestä siellä on ilmakin jotenkin puhdas.. Ps. Siellä on todella ihana leikkipaikka lapsille. Kannatan :)
On tulossa, meinaan kirppari.
- ulkopaikkakuntalaine
Se kirpputori joka ei ole autoliikkeiden vieressä on paljon siistimpi ja parempi kuin toinen. Toisella on törkeä pankkikorttimaksu 0,50 sillähän saa jo valita tuotteitakin vaikka kuinka!!! Täällä toisella on ystävällinen palvelu ja siistiä. Huono puoli on resu ja rämisevä trampoliini ja mielettömän säälittävät linnut! En tahdo pystyä sen vuoksi siellä edes käymään kun niitä lintupoloisia siinä ahtaassa kuumassa kopissa säilytetään! Ei ne kuulu kirppikselle. Viekää ne eläinkauppaan että etsivät niille uuden kodin!
Keskusta kirppis on täynnä kierrätyskamaa. Ei kirpputori tavaraa, saati sitten ostettavaa ei tosiaankaan - KirppistenKiertelijä
ulkopaikkakuntalaine kirjoitti:
Se kirpputori joka ei ole autoliikkeiden vieressä on paljon siistimpi ja parempi kuin toinen. Toisella on törkeä pankkikorttimaksu 0,50 sillähän saa jo valita tuotteitakin vaikka kuinka!!! Täällä toisella on ystävällinen palvelu ja siistiä. Huono puoli on resu ja rämisevä trampoliini ja mielettömän säälittävät linnut! En tahdo pystyä sen vuoksi siellä edes käymään kun niitä lintupoloisia siinä ahtaassa kuumassa kopissa säilytetään! Ei ne kuulu kirppikselle. Viekää ne eläinkauppaan että etsivät niille uuden kodin!
Keskusta kirppis on täynnä kierrätyskamaa. Ei kirpputori tavaraa, saati sitten ostettavaa ei tosiaankaanEi se Cityn tramppa resu ole, sellasta matskua vaan joka paukkuu, nimim.poikani on sen vakkarikäyttäjä.. ja mikä niissä linnuissa nyt niin säälittää? iso tilahan niillä on..jonkun kotona kykkisivät pienessä häkissä, sekö sitten olis parempi?
- Asiakas muualta
Margitt kirjoitti:
Citykirppiksellä järjestetään pöytiä myös ja jos ilmoittaa ettei pääse vähään aikaan käymään niin järjestävät vielä useammin. Muutenki kaikkein siistein ja paras kirppis, lattiat kiiltää ja palvelu pelaa! :)
- Mintsku
Kiitos kaunis Kirppis Paratiisin pitäjille.. Teillä oli ihana kirppis ja ystävällinen palvelu Oli pakko tänne kirjoittaa kun jäi tänään se niin mieleen :)
- kirppufani
Paratiisi heikoin mitä Yksata löytyy...
- Mikko28
Paratiisi uppoo meitiin. Parhaat romppeet oon sieltä kotiin kantanut. wanha ok.. Keskustassa ei tuu etes käytyä. meitille syrjässä.
- Paras kirppis
Nyt kaikille valittajille, Juurakon kirppis -liiketoimi myytävänä. Tehkää siitä täydellisyys, jos rahkeet kestää. Ei se varmaankaan ole niin helppoa mitä kuvitellaan. Silloin ei ole valittamista.
- 30t takataskussa
En valita sen kummemmin mutta sillä asiakaspalveluasenteella mikä juurakon kirppiksessä oli, oli vain ajan kysymys milloin homma loppuu. Ei maksava asiakas halua itseään nöyryytettävän maksamisen yhteydessä. Suomalainen nyt tuppaa vaan äänestämään jaloillaan.
- Kirppiskävijä
Näinhän se on ja ihmettelen kovin mitä "Liiketoimintaa" siinä ollaan myymässä ?? Kirpputoreilla ei normaalisti ole paljon kiinteää omaisuutta ja Juurakon toiminta on muutenkin ollut hengissäpysymisen taistelua. Sen on nähnyt tyhjien/puolityhjien pöytien määrästä pitkän aikaa. Ei paljon taistelutahto auta jos ei riitä pöydänpitäjiä tarpeeksi, vuokraneliöt on tosi kalliita.. Citykirppiksella ja Kirppisparatiisilla on senverran vahvat jalansijat Ylivieskassa, että ei taida kolmas kirppari kaupunkiin mahtua.
Tais muuten mennä Hilulla vellit ja puurot sekaisin kun laski asiakkaidenkin pöytämyynnin omaksi liikevaihdokseen... - hboz123
Kyyhkyset ja peipot ei kuulu kirppikselle, ehkä ovat siellä sen takia että ihmiset saa "ihastella" niitä. Ressukoilla ei toista silmää ja ovat höyhenettömiä, sääliksi käy. :( paratiisi kirpparilla mukavampi käydä kun sitä on rempattu ja uudistettu, uus pilailuparatiisi on tosi kiva! :)
- KirppistenKiertelijä
Itsekkin aiemmin lintujen ulkonäköä ihmettelin ja olin reilu ja kysyin suoraan, ettei tarvi täällä palstoilla ihmetellä.. juttelimme pitkään linnuista ja niiden hoidoista ja tulin erittäin vakuuttuneeksi siitä että linnut ovat hyvässä hoidossa.. Silmäpuoli-kyyhky on ollut hankittaessa jo silmäpuoli (silmä kyllä on mutta luomi on kiinni.) ja ko.kyyhky on jo kymmenen vuotias kuten myös toinen kyyhky joiden poikasia kaikki muut kyyhkyt ovat, eli siellä syntyneitä, joten tuskin munisivat jos kovin huonosti voisivat?
Peipot ovat myös kuulemma vanhoja, se yksi sininenkin jo 11-vuotta heillä ollut.. ja seeprapeipot on otettu lahjoituksena vastaan ihmisiltä jotka eivät ole niitä voineet pitää..
Näyttäähän tuolla olevan aina vitamiiniruokaakin ja kurkkuja ja salaatteja ja vettä ja tilat niin puhtaat kuin lintuhäkki voi olla..(käyn siis lähes päivittäin). Eläinlääkärit olivat silloin juuri käyneet jonkun "huolestuneen" ilmoituksen johdosta ja todenneet tilat linnuille sopiviksi ja riittäviksi. Joten jospa luotettaisiin heidän sanaansa ja käytäisi ihan hyvillä mielin jatkossakin muutenkin siistillä kirppiksellä! Minä ainakin aion tehdä niin! :) - Kyselee
Onko Ylivieskan kirppareilla minkä hintaiset pöytävuokrat?
- vakituinen käyttäjä
Juurakossa ja citykirppiksellä 25 euroa viikko ja Paratiisissa 20 euroa viikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068