Alapään kutina

an3

Olin yhdynnässä poikaystäväni kanssa keskiviikkona ilman kondomia, mutta hän ei päästänyt mitään sisälle. Kuitenkin hän vahingossa laukesi (pimeessä huoneessa) karvoitusteni päälle ja touhutippojenkin vuoksi kävin ostamassa katumuspillereitä samana iltana ja otin sen pillerin heti. En siis syö e-pillereitä tällähetkellä.

Seuraavana päivänä alapäässäni alkoi pieni kutina, joka nyt viikonlopun aikana on pahentunut. Välillä ei kutinaa ole, mutta sitten kun kutina tulee, niin kutisee TODELLA paljon ja nyt alapääni on todella arka, kun olen rapsuttanut varmaan liikaa.

En usko, että mulla on sukupuolitautia. Silloin kun söin e-pillereitä, niin harrastimme yhdyntää (samaisen pojan kanssa) ilman kondomia eikä silloin tullut mitään kutinoita tms. Joten en nyt oikein tiedä, että johtuuko tämä kutina siitä yhdynnästä vai mistä?
Mietin että onkohan mulla nyt hiiva? Myös valkovuoto on ollut runsaampaa kuin yleensä. Mutta mistä ihmeestä olen sen voinut saada? Mitään antibioottikuureja ei ole ollut tms.
Jos menen ostamaan hiivalääkkeitä ja kokeilen, että jos kutina lähtee sillä pois, mutta jos ei lähde, niin menen sukupuolitautitestehini? (sukupuolitautia epäilen suuresti) Voinko tehdä näin?

9

3130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

Itsellä saattaa yhdynnän jälkeen esiintyä järkyttävää kutinaa alapäässä. Se tosin johtuu siitä, että penis on painanut virtsaputkea niin tehokkaasti kasaan.

Voi olla käynyt tietenkin niin, että olet napannut virtsaputkentulehduksen. Naisilla virtsaputki sijaitsee suhteellisen matalalla (miehiin verrattuna), joten yhdynnässä voi jotain olla päässyt sinnekin reikään. Tämän vuoksi yhdynnän jälkeen olisi hyvä pestä aina paikat.

Itse en viitsisi hiivalääkkeisiin rahojani tuhlata, jos epäilisin hiivatulehdusta. Pääasiassa emättimen maitohappobakteeritaso täytyisi saada normaalimpaan suuntaan, joten tulisi nauttia runsaasti maitohappoja. Olen kuullut myös sellaisen konstin, että uittaisi tamponia esim. piimässä tai maustamattomassa jogurtissa, ja sitten sisään vaan. On kuulemma toiminut, eikä paljoa maksa.

• an3

Kävin kyllä suihkussa yhdynnän jälkeen.

Jos kokeilen jotakin voidetta laittaa, niin mikä olisi hyvä voide?

• mayura
        an3 kirjoitti:

Kävin kyllä suihkussa yhdynnän jälkeen.

Jos kokeilen jotakin voidetta laittaa, niin mikä olisi hyvä voide?

En usko sen olevan hiivatulehdus, kerran valkovuodossa ei mitään muutoksia ole. Jos kuitenkin bakteerien oletetaan siellä jossain pesivän, niin emätinvoiteet voisi olla hyvä valinta. Voiteeseen ei tarvitse reseptiä (useimpiin merkkeihin). Apteekeista saa ja hinta on siinä 10-20 euroa.

• )(/%="

Älä nyt ainakaan mene tämän teinipalstan teinikuningattaren neuvoja uskomaan.

Sinun pitää mennä lääkäriin tutkittavaksi. Sukupuolitauteja ei uskominen estä eikä se auta niiden hoidossa. Pettäminen on aikalailla perseestä, mutta sitä tapahtuu ja todellakin olet voinut saada häneltä jonkun taudin. Ihan yhtä hyvin olet voinut saada taudin aiemminkin ja se voi oireilla vasta nyt. Samoin se hiivatulehdus on käytävä lääkärillä toteamassa, jotta pystyt myöhemmin hoitamaan sen pois ilman lääkärin apua. Näissä ongelmatapauksissa pitää AINA mennä lääkäriin eikä kysellä miltään teinipalstalta neuvoja.

Se, että joku mäyrä kertoo omista kokemuksistaan ja kaikessa viisaudessaan yleistää niitä muita koskeviksi, ei tee niistä mitään yleispäteviä neuvoja. Tämän teinin neuvot on aiemminkin tällä palstalla todettu idioottimaisiksi ja niistä paistaa läpi täydellinen tietämättömyys asioista.

ps. Piimä ja jogurtti eivät ole tarkoitettu työnnettäväksi emättimeen.

• mayura

En jaksa inttää. Kuitenkin sen vielä sanon, että tamponia olisi uitettu piimässä ennen kuin se sisään ängettäisiin. Ei se piimä ihmeellisesti imeytyisi emättimen seinämiin, joten miten se voisi olla liian kuiva ulos vedettäväksi.

Goodbye.

• )(/%="
        mayura kirjoitti:

En jaksa inttää. Kuitenkin sen vielä sanon, että tamponia olisi uitettu piimässä ennen kuin se sisään ängettäisiin. Ei se piimä ihmeellisesti imeytyisi emättimen seinämiin, joten miten se voisi olla liian kuiva ulos vedettäväksi.

Goodbye.

Aattelit sitten, että poistamalla oman viestisi saisit edelleen asiat näyttämään siltä, että tiedät jostain jotain. Niinpä varmaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni ehti lukea kaikki päättelysi aukot ja huomata tietojesi "laadun".

Vieläköhän kovin monta kertaa meinaat todistaa, että et tiedä yhtään mitään? Tässäkin taas oli yksi esimerkki siitä.

• mayura
        )(/%=" kirjoitti:

Aattelit sitten, että poistamalla oman viestisi saisit edelleen asiat näyttämään siltä, että tiedät jostain jotain. Niinpä varmaan.

Toivottavasti mahdollisimman moni ehti lukea kaikki päättelysi aukot ja huomata tietojesi "laadun".

Vieläköhän kovin monta kertaa meinaat todistaa, että et tiedä yhtään mitään? Tässäkin taas oli yksi esimerkki siitä.

Olen kyllä eri mieltä kuka se säälittävä tässä on. Voit angstata tähän keskusteluun minusta aivan niin paljon kun haluat, sillä en tule enää avaamaan tätä. Juuri tuollaiset niin "kypsät" ja ahdasmieliset ihmiset ärsyttävät minua. Et kehtaa myöntäväsi, että minun tietoni saattoivat jopa olla oikeita. Suit yourself. En enää aio inttää kanssasi, muuten ei hermot kestä.

• )(/%="
        mayura kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä kuka se säälittävä tässä on. Voit angstata tähän keskusteluun minusta aivan niin paljon kun haluat, sillä en tule enää avaamaan tätä. Juuri tuollaiset niin "kypsät" ja ahdasmieliset ihmiset ärsyttävät minua. Et kehtaa myöntäväsi, että minun tietoni saattoivat jopa olla oikeita. Suit yourself. En enää aio inttää kanssasi, muuten ei hermot kestä.

Miksi minun pitäisi myöntää, että tietosi saattoivat jopa olla oikeita, kun ne eivät sitä olleet? Pelkkiä arvailuja ja mutu-tietoja ja itsekeksimiäsi päätelmiä asioista. Faktoja niistä ei silti tullut eikä tule.

Aivan tasan tarkkaan avasit tämänkin viestin.

Ehkä sinun kannattaa pysyä vielä asioissa joista tiedät jotain ja jättää nämä terveysasiat muille, sellaisille, jotka jotain tietävätkin. Lääkäriksi, jos meinaat, niin paljon saat vielä opetella ihan perusasioitakin.

• Kekkilän_Taneli

''(;''

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe