olen lähdössä loppuvuodesta 2viikoksi lomalle miamiin, ja haluaisin lomalla pitää rakennekynsiä :D kun en työssäni normaalisti pysty.
sattuuko kukaan tietämään onko miamissa edullista laittaa rakennekynnet? vai kannattaako kynnet laittaa suomessa ennen lomaa. suomessa laittaminen on vain kovin kallista, 50-80 €... :(
rakennekynnet
5
713
Vastaukset
- eikylläuskoisi
eikylläuskoisietukäteenmitäsitäkysytäänkin.
- huhjahuh
joopa joo....
- kallista
suomessa jää suomeen ja sillä matkan hinnalla saa pari hoitooo....joopa joo.....
- matkailija-x
... mutta Yhdysvaltojen suurkaupungeissa on paljon manikyristejä, kilpailu (ja taloudellinen tilanne) pitävät hinnat kohtuullisina. South Beachilla pitäisi olla aika monta kynsisalonkia, hinnat ovat ikkunassa tai voit kysyä sisältä. Muista jättää tippiä manikyristille.
Osoitteita voit etsiä googlaamalla manicurist (tai nail salon) miami tai etsimällä osoitteella tai nimellä hotellisi nimen google mapista (www.maps.google.fi), klikkamalla hotellin osoittavaa nuolta kartalla saat valikon auki, "hae lähiseudulta"-toiminnolla voit etsiä kynsisalonkeja haulla manicurist tai nail salon.- 1261
miamin kupeessa asuva tuttavani kehui laitattavansa kyntensä säännöllisesti, sormet ja varpaat laitettuna 30 dollaria kerta. kilpailu on alalla kovaa ja kynsistudioita on joka ostarissa ja muissa kauppakeskittymissä runsaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752