mun siskoni tietää musta suurinpiirtein kaiken,mutta susta mä en voi puhua sanaakaan.
en uskalla sanoa mitään.
Aika usein tuttujen seurassa mietin sua ja sitä näkyykö kasvoistani että olenkin mielessäni jossain muualla..
Niin kävi tänäkin viikonloppuna.
tiedätkös
10
1045
Vastaukset
- must go
on ..
- musta ei
voi puhua???
- eleonoora
ymmärrän, mutta mua ärsyttää tollanen salailu.
- aloittaja
Sinulle,jolle annoin sydämeni..
Punaiseen kääreeseen käärityn..
Miehelle
Naiselta
Nukuthan hyvin,Kauniita unia nähden. - se sun
p***kumppani sit varattu,vai miks et voi kertoo?
- kerrokkaan
ihan vielä.Kyllä se sille jossain vaiheessa paljastuu ja ensijärkytyksestä selvittyään ymmärtää sinua,kun näkee sinut onnellisena.
- aloittaja
tämä tässä hipsii unten maille..
kerään voimia huomiseen.
Suukko vielä eräälle;) Sama homma mullakin, mut onneks oli paljon ohjelmaa niin et täyttänyt mun päätä koko aikaa..
- tiedän että
et voi puhua musta mitään varsinkaan siskolles... tiedätkö, olen puhunut susta joillekin? mutta vain satunnaisia lauseita silloin tällöin. ei kukaan tiedä oikeasti mitään...
Mietitkö vieläkin mua?- vaikken taida
olla se ketä ajattelet..
Voisin kyllä puhua siskolleni;)ellei hän kuristaisi(!)minua erään toisen takia:(
minähän tässä se ´roisto´olen,mutta en voi olla ajattelematta häntä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881