mun siskoni tietää musta suurinpiirtein kaiken,mutta susta mä en voi puhua sanaakaan.
en uskalla sanoa mitään.
Aika usein tuttujen seurassa mietin sua ja sitä näkyykö kasvoistani että olenkin mielessäni jossain muualla..
Niin kävi tänäkin viikonloppuna.
tiedätkös
10
1055
Vastaukset
- must go
on ..
- musta ei
voi puhua???
- eleonoora
ymmärrän, mutta mua ärsyttää tollanen salailu.
- aloittaja
Sinulle,jolle annoin sydämeni..
Punaiseen kääreeseen käärityn..
Miehelle
Naiselta
Nukuthan hyvin,Kauniita unia nähden. - se sun
p***kumppani sit varattu,vai miks et voi kertoo?
- kerrokkaan
ihan vielä.Kyllä se sille jossain vaiheessa paljastuu ja ensijärkytyksestä selvittyään ymmärtää sinua,kun näkee sinut onnellisena.
- aloittaja
tämä tässä hipsii unten maille..
kerään voimia huomiseen.
Suukko vielä eräälle;) Sama homma mullakin, mut onneks oli paljon ohjelmaa niin et täyttänyt mun päätä koko aikaa..
- tiedän että
et voi puhua musta mitään varsinkaan siskolles... tiedätkö, olen puhunut susta joillekin? mutta vain satunnaisia lauseita silloin tällöin. ei kukaan tiedä oikeasti mitään...
Mietitkö vieläkin mua?- vaikken taida
olla se ketä ajattelet..
Voisin kyllä puhua siskolleni;)ellei hän kuristaisi(!)minua erään toisen takia:(
minähän tässä se ´roisto´olen,mutta en voi olla ajattelematta häntä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1384553SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763785Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712449SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2261888Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181747Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471156Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49805- 62756
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725