mun siskoni tietää musta suurinpiirtein kaiken,mutta susta mä en voi puhua sanaakaan.
en uskalla sanoa mitään.
Aika usein tuttujen seurassa mietin sua ja sitä näkyykö kasvoistani että olenkin mielessäni jossain muualla..
Niin kävi tänäkin viikonloppuna.
tiedätkös
10
1050
Vastaukset
- must go
on ..
- musta ei
voi puhua???
- eleonoora
ymmärrän, mutta mua ärsyttää tollanen salailu.
- aloittaja
Sinulle,jolle annoin sydämeni..
Punaiseen kääreeseen käärityn..
Miehelle
Naiselta
Nukuthan hyvin,Kauniita unia nähden. - se sun
p***kumppani sit varattu,vai miks et voi kertoo?
- kerrokkaan
ihan vielä.Kyllä se sille jossain vaiheessa paljastuu ja ensijärkytyksestä selvittyään ymmärtää sinua,kun näkee sinut onnellisena.
- aloittaja
tämä tässä hipsii unten maille..
kerään voimia huomiseen.
Suukko vielä eräälle;) Sama homma mullakin, mut onneks oli paljon ohjelmaa niin et täyttänyt mun päätä koko aikaa..
- tiedän että
et voi puhua musta mitään varsinkaan siskolles... tiedätkö, olen puhunut susta joillekin? mutta vain satunnaisia lauseita silloin tällöin. ei kukaan tiedä oikeasti mitään...
Mietitkö vieläkin mua?- vaikken taida
olla se ketä ajattelet..
Voisin kyllä puhua siskolleni;)ellei hän kuristaisi(!)minua erään toisen takia:(
minähän tässä se ´roisto´olen,mutta en voi olla ajattelematta häntä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599668K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765444Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654737- 1882240
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112155Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991776- 881488
- 151155
- 411083