miksi kalat miehet on niin vaikeaaaaa

kalat 34

miksi kalat miehet on niin monimutkaisia ihmisiä? ei niistä koskaan saa selvä, tää on mun toinen kalat mies johon olen tutustunu, ja melkein samanlainen kuin edellinen, ihmeellistä kyllä!! on kiinnostunut joskus ja toinen kerta ei kiinnostaa eikä edes hymyile eikä moikkaa, ja seuraava päivä taas on erilainen juokse perään ja sanoo niin mukavasti huomenta ja yrittää keskustella, sit taas ei tervehdi muutama päivää sen jälkeen, onko niillä joku mielialan ongelmia?

6

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja lötköjä

      kaikki.todella nyhveröitä,ei munaa ollenkaan,jämyys puuttuu,mutta pirun mustasukkasia ovat,ja mielialat vaihtelee laidasta laitaan,ei voi ymmärtää niitä!

    • kalatmies33

      En tiedä itsekkään, olen myös tuollainen. Välillä huvittaa sitten ei kuitenkaan. Olen äärimmäisen tarkka siitä, että minulle ollaan luotettavia eikä valehdella tai käytetä hyväksi. Kun nuo vaistot ja "tuntosarvet" ovat niin herkät. En oikein luota heti ihmiseen. Uiskentelen välillä omassa maailmassani haaveillen. Välillä tuntuu, että nyt pitää antaa hellyyttä välillä pitää olla omaa aikaa itselle ja omalle maailmalle. Aina ei jaksa olla kiinnostunut. Välillä ei kiinnosta mikään, vaan olen haaveissani ja mietiskelen ja filosofoin ajatuksin. Mutta on minussa paljon hyvää kuitenkin, ei pahalla mitään koskaan. Ollaan me kalanpojat kai sellaisia hieman lonely ridereita. Hyvä tyyppi se varmaan kuitenkin on. Katso, että löytyy empatiakykyä ettei ole luonnehäiriöinen narsisti, niin se on hyvä mies varmaan.

      • look at this

        Kalatmies muistuttaa omaa symboliaan, Kahta Kalaa. Kun asiat sujuvat hyvin, Kalatmies on ok, kun häntä kohtaa "onnettomuus", "ongelma" Kalatmies ui pois.....


      • Danzigi
        look at this kirjoitti:

        Kalatmies muistuttaa omaa symboliaan, Kahta Kalaa. Kun asiat sujuvat hyvin, Kalatmies on ok, kun häntä kohtaa "onnettomuus", "ongelma" Kalatmies ui pois.....

        Onkohan tämä nyt ihan kaikkien osalla totta. En näe itseäni tippaakaan siinä et uisin pois siinä kohtaa kun tulee ongelmia. Voisin jopa sanoa et päinvastoin. Otan vastuun ja koetan auttaa. Olenko poikkeus vai mistä tälläsiä kalamiehiä tulee jotka pakenee ongelman ilmetessä?

        Olen alkanut miettimään et onkohan tuolla kiinalaisella merkillä vaikutusta itseeni. Olen tulilohikäärme ja ja.. noh, onhan se vähän erilainen merkkikin jo kuin kalat.


    • june93

      Voi olla mut sanoisin et mielialan vaihtelua.

    • VaakaNainen

      Itse seurustelin vajaa vuosi sitten kalat-merkkisen miehen kanssa ja huomasin hänessä samoja piirteitä. Toinen minkä sain kokea, oli tämä, että kyllä hän kavereidensa kanssa keskusteli minuun liittyvistä asioista, muttei ollu kuitenkaan pokkaa tulla minulle asiasta sanomaan, ennen kuin vasta sitten, kun oli kavereilta saanut tarpeeks rohkaisua. Syy miksi erosimme, oli ilmeisesti se, että uskalsin lopultakin sanoa hänelle takaisin kun hän nälvi minua. Olin liian hyvä uskoinen sen suhteen, että hän osaisi olla asiallinen. Ja tämä mistä hän viimeisen kerran minua nälvi, johtui ihan hänen veljestään, joka oli rohkaissut tätä silloistani sanomaan asiansa (tosin sekin asia tuli erittäin tylyllä tavalla). Mutta kyllä näitä tällaisia löytyy varmasti myös muista merkeistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe