Pehtoori-pannu

BatteriesLow

Sokoksen joulukuvasto myy Nurmesniemen Pehtooria (sivu 62) hintaan 149€. Tietääkö kukaan missä näitä taas valmistetaan?

13

6009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • BatteriesLow

        Tätä nimenomaan tarkoitin ?
        Tietääkö kukaan ?


      • Sokoksen
        BatteriesLow kirjoitti:

        Tätä nimenomaan tarkoitin ?
        Tietääkö kukaan ?

        taloustavaraosastolle ja tiedustele valmistajaa.
        Olen itse saanut ystävällistä palvelua tiedustelles-
        sani jonkin tuotteen tietoja.(ainakin Tampereella)


      • tiedustella
        Sokoksen kirjoitti:

        taloustavaraosastolle ja tiedustele valmistajaa.
        Olen itse saanut ystävällistä palvelua tiedustelles-
        sani jonkin tuotteen tietoja.(ainakin Tampereella)

        asiaa sähköpostitse, tässä osoite:

        http://www.sokos.fi/main.cfm?iThemeID=9


      • sille kertynyt

        hintaa, olen hankkinut tommosen punasen (sinisiä oli myös myynnissä) kaffepannun joskus 70-luvun alussa. Hintaa en muista, muttei ollut halpakaan. Automaattiset kahvinkeittimet tuli muotiin niihin aikoihin. Keittelen sillä vettä nykyään. Se on vähän hankala putsattava, sillä kaffeenporot jää sinne nokan alle. Pii
        punrassilla piti putsata, tavallinen nokkaharja ei menny niiden reikien läpi. Jos joku tietää mikä nokkaharja on, eli tavallisessa kaffepannussa sen nokan sai rassattua läpi. Ja pehtoorin
        kansi ei pysy paikallaan, kun kaataa sitä viimeistä kuppia ja patalappu on tarpeen. Muuten palaa näpit, sillä kansi ja se lasinuppi kuumenee.


    • see..

      minulta voit ostaa aidon punaisen pannun.

      • *pehtoori*

    • astia-amatööri

      ei taida ihan tähän asiaan kuulua mutta sattuisiko joku tietämään onko pehtooria tehty valkoisena jossa on punainen iso sydän kyljessä? olen saanu pannun äidiltäni enkä edes tiennyt sitä ns "desing" tuotteeksi ennen kuin antiikkia/astiota harrastava ystäväni sanoi sen olevan pehtoorin pannu..mutta en oli etsinnöistä huolimatta löytänyt netistä kuin yksiväristen pannuje kuvia? eli onko sydänkuvioisia pannuja edes tehty? kiitos paremmin asiasta tietäville vastauksista :)

      • P

        Tämän päivän Hesarissa (14.2.2010) Vuokko Nurmesniemi näyttää kertovan, että myös "sydämellisiä" versioita on ollut. Ei tosin Antti Nurmesniemen toiveesta.


      • P
        P kirjoitti:

        Tämän päivän Hesarissa (14.2.2010) Vuokko Nurmesniemi näyttää kertovan, että myös "sydämellisiä" versioita on ollut. Ei tosin Antti Nurmesniemen toiveesta.

        Ja vuosihan on tietenkin 2011.


      • astia-amatööri
        P kirjoitti:

        Ja vuosihan on tietenkin 2011.

        Kiitos vastauksesta! Huonosti on sydänversioista löytynyt tietoa mutta kiva tietää että se on sentää "aito" pehtoori :)


    • Kukkien hail

      Siin haloo, kuka pehtoori on pannu sitä Nurmesniemee, ku vihaa pehmotossuja millä huonojalkaset tavikset kenkkaa eteenpäin? Mut sehän ei lue tietokonetta, joteska sehä saa istuu kaappinsa päällä ja miettii sitä duunaamaansa paitaa aika rauhassa ja katella niitä söpöjä kildereitä uniformuissaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe