Tuli hommattua tuollainen Punto 1.2 vm.2000, jolla ajettu reilu 70tkm. Mitä on odotettavissa, mukavia kilometrejä vai harmeja/korjaamolla oloa.
Ainakin auto tuntuu hyvältä ja jämptiltä ajettavalta, ei ylimääräisiä kolinoita ja kitinöitä.
Mutta jos sinulla on kokemuksia kyseisistä Puntoista, niin kerro sinä. Tyyppivikoja ja yleensä millaisia käyttökokemuksia.
Entä kannattaako tälläisiä vanhempia pelejä enää huoltaa Delta-autossa ja onko auton huolto itse kuinka hankalaa. Onko jollain kertoa edullista ja hyvää huoltopaikkaa Etelä-Pohjanmaalla.
Kiitos reiluista vastauksista etukäteen.
Millaisia 2000-luvun alun Puntot ovat?
4
740
Vastaukset
Mutsilla ollut -03 Punto ja ajettu jotain 250000 km ilman mitään suurempaa murhetta. Kulutusosia on tietysti vaihdettu mutta kokolailla halpoja kilometrejä on ollut. Auto aikanaan ostettu uutena ja myyntiarvohan on ihan mitätön johtuen kilometreistä mutta auto on edelleen ryhdikäs ja käytössä päivittäin.
- joskus punton omistanut
Vanhojen Puntojen tekniikka on suht yksinkertaiata ,joten sen huoltaa ja korjaa paja kuin paja.Varaosia on helposti saatavissa esim.Motonet.Ei missään nimessä kannata viedä Delta-autoon.
- fiatjeps
yksi tyyppivika varaosaliikkeen mukaan on: takalaakerisarjat saa uusia kyllä molemmille puolille n. 10 v iässä, kilometreistä riippumatta, näin mulle sanoi myyjä kun menin paperin kanssa käväsee että jaa tää on taas näitä. onneksi ei ollu kallista, töineen 160 € kummallekin puolelle. tuskin muuta on odotettavissa?
- "JanisPetke"
auto! Moottoria ei kannata päästää keittämään, joutuu rengastamaan koneen. Kaverilla on autopaja ja on ollut muutama keittänyt Punto työn alla ja männänrenkaat on joutunut vaihtamaan. Muuten pomminvarmaa tekniikkaa kun huoltaa säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844