apua...auttakaa mua ja kertokaa et sopiiko kala ja härkä yhteen??toimiiko kalan ja härän suhde?? onko kellään kokemusta kala härkä suhteesta??? kertokaa mulle tää on tärkeetä...
kala+härkä?
14
3756
Vastaukset
- Astrologi
Kala ja härkä ovat aivan mahdoton yhdistelmä. Jätä heti poikaystäväsi.
- Kalat
Härkä ja Kalat ovat oikea pari heistä tulee ihmisiän kestävä pari.
- kala+härkä
Olen seurustellut "Härän" kanssa kohta noin vuoden. myönnän että se ei ole ollut ruusuilla tanssimista, mutta yhdessä vielä ollaan.
mutta kuiteskin olen sitä mieltä että vittuun kaikki horoskoopit. Se riippuu ihmisestä, eikä ihmisen luonne riipu horoskoopista!
- Kalat (n)
Itse olen seurustellut useamman Härän kanssa, vedän heitä puoleeni ;) Ihan hyvin on mennyt, mutta ristiriitoja ilmenee runsaammin. Näiden kahden suhde onnistuu melko varmasti, monet tuttuni ovat kala-härkä pareja.
- Miku
Heti alkuu vastaus on ei ! Mitä horoskooppeihin on luottamista, mut kala ja härkä ei ainakaan mun kohdalla sopinut yhtään yhteen ! Pelkkää riitelyä ja joka asiasta erimieltä, normaalia romanttisempaa aikaa kyllä tulee olemaan !
Terv Härkä poika - Wiiwi77
Meillä nainen on härkä ja mies kalat. Sovimme erittäin hyvin yhteen; Samanlainen huumorintaju, tappelemme todella harvoin ja olemme toistemme parhaita ystäviä! Tärkein meillä on samanlainen huumori;ei mene päivääkään ohi ettemmekö naura yhdessä=)
- Gin
Itse olen kalat ja entinen miehen härkä.
Hän olisi ollut loistava elämänkumppani.
Mutta minulla on vielä paljon koettavaa edessä.. ;)
- simpukka
no jossai tais lukee et härkä o paras kumppani kalalle ja seksi tais olla 10 et....
- Fisu(n)
Tämän minäkin olen lukenut! Suhde 9 ja seksi 10...
- pisces81
ei sovi pidemmän päälle! itsellä on kokemusta härkänaisesta, ja voin kertoa, että aluksi toisen erilaisuus viehätti, mutta ajan kanssa alkoi rasittamaan. härkänainen oli ainakin omalla kohdallani liian maanläheinen, arkinen ja takertuva.
- pikkupiru
ette kai te oikeestikki valitse kumppaneitanne horoskoopi perusteella. mu mielest se o siit luonteest kii eikä siit mitä joku vitu horoskooppi sanoo!!
- joopajoo
Jäi todella kiehtomaan kun nimimerkkisi on vuosimallia 81 et mikä sun suhdekokemuksessa on tuo pidemmän päälle??? jopa vuosi kenties?? Hui kun pitkä aika suhteessa :D
- pisces81
joopajoo kirjoitti:
Jäi todella kiehtomaan kun nimimerkkisi on vuosimallia 81 et mikä sun suhdekokemuksessa on tuo pidemmän päälle??? jopa vuosi kenties?? Hui kun pitkä aika suhteessa :D
kokemusta kertyi tässä tapauksessa muutamaa kuukautta vajaa 4 v.
- Härkänainen
pisces81 kirjoitti:
kokemusta kertyi tässä tapauksessa muutamaa kuukautta vajaa 4 v.
Ei sovi mielestäni. Kalamies ei pysty tarjoamaan Härkänaiselle tarpeeksi haastetta ja innovatiivisuutta. Kala on tylsä ja tavallinen. Härkänainen saattaa myös olla tylsä jos ei esim. leijona sitä herättele. Leijona ja kalat rules!!! Kalojen kannattaa valita vaikka toinen kala....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713