koirien linja-auto maksu

siruliini^^^

onko kenelläkään tietoa että maksaako koiran vieminen linja-autoon??
olis kiva tietää?

6

1248

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin pääsee koira ilmaiseksi linja-autoon. Mutta taitaa koskea vain ns "lyhyen matka" autoja. Varmaan pidemmällä kuin 20 min bussimatkalla joutuu koirastakin jotain maksamaan. Ja pieni muistutus, koirahan ei sitten matkusta penkillä!

• oululainen

Oulussa sylikoira pääsee ilmaisella omistajan sylissä, mutta isommasta koirasta menee muistaakseni sama maksu kuin aikuisesta.

• Schauzer69

Kuljin itse aikoinaan kahden käppänän kanssa kaukoliikenteen busseissa ja ei mennyt maksua,kuski arvioi aina,että koirat on sen verran verran pieniä,joten maksua ei mennyt,joten liekö samalla tavalla asiat nykyisin ja voihan olla että homma on kuskista kiinni?

• lastenlipulla ei voi ottaa ...

siitä voi valittaa.

• joskus ei

Kuljen joskus tunnin matkan n 50 km koiran/koirien kanssa ja jotkut kuskit ottavat ns matkatavaramaksun. Olisko jotain 3.5 e kun itse maksan 10e pintaan.
      JOtkut taas eivät ota yhtään mitään.

Joten otas tuosta nyt sitten selvää.
      Itse nostaisin kyllä protestin jos minulta perittäisiin kovin paljon enemmän. Koira kuitenkin matkustaa lattialla eikä vie kenenkään paikkaa.

• miten onnistuu

miten nöffin/jonkun muun ison koiran kanssa linja-autossa kulkeminen onnistuu? pitäisi alkaa kulkemaan 3 tunnin matkoja nöffin kera..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1443
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      90
      1063
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      854
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      298
      779
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      85
      682
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      676
    7. 45
      651
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      641
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      627
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      594
    Aihe