onko kenelläkään tietoa että maksaako koiran vieminen linja-autoon??
olis kiva tietää?
koirien linja-auto maksu
6
1174
Vastaukset
ainakin pääsee koira ilmaiseksi linja-autoon. Mutta taitaa koskea vain ns "lyhyen matka" autoja. Varmaan pidemmällä kuin 20 min bussimatkalla joutuu koirastakin jotain maksamaan. Ja pieni muistutus, koirahan ei sitten matkusta penkillä!
- oululainen
Oulussa sylikoira pääsee ilmaisella omistajan sylissä, mutta isommasta koirasta menee muistaakseni sama maksu kuin aikuisesta.
- Schauzer69
Kuljin itse aikoinaan kahden käppänän kanssa kaukoliikenteen busseissa ja ei mennyt maksua,kuski arvioi aina,että koirat on sen verran verran pieniä,joten maksua ei mennyt,joten liekö samalla tavalla asiat nykyisin ja voihan olla että homma on kuskista kiinni?
- lastenlipulla ei voi ottaa ...
siitä voi valittaa.
- joskus ei
Kuljen joskus tunnin matkan n 50 km koiran/koirien kanssa ja jotkut kuskit ottavat ns matkatavaramaksun. Olisko jotain 3.5 e kun itse maksan 10e pintaan.
JOtkut taas eivät ota yhtään mitään.
Joten otas tuosta nyt sitten selvää.
Itse nostaisin kyllä protestin jos minulta perittäisiin kovin paljon enemmän. Koira kuitenkin matkustaa lattialla eikä vie kenenkään paikkaa. - miten onnistuu
miten nöffin/jonkun muun ison koiran kanssa linja-autossa kulkeminen onnistuu? pitäisi alkaa kulkemaan 3 tunnin matkoja nöffin kera..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061728
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728