koirien linja-auto maksu

siruliini^^^

onko kenelläkään tietoa että maksaako koiran vieminen linja-autoon??
olis kiva tietää?

6

1197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin pääsee koira ilmaiseksi linja-autoon. Mutta taitaa koskea vain ns "lyhyen matka" autoja. Varmaan pidemmällä kuin 20 min bussimatkalla joutuu koirastakin jotain maksamaan. Ja pieni muistutus, koirahan ei sitten matkusta penkillä!

• oululainen

Oulussa sylikoira pääsee ilmaisella omistajan sylissä, mutta isommasta koirasta menee muistaakseni sama maksu kuin aikuisesta.

• Schauzer69

Kuljin itse aikoinaan kahden käppänän kanssa kaukoliikenteen busseissa ja ei mennyt maksua,kuski arvioi aina,että koirat on sen verran verran pieniä,joten maksua ei mennyt,joten liekö samalla tavalla asiat nykyisin ja voihan olla että homma on kuskista kiinni?

• lastenlipulla ei voi ottaa ...

siitä voi valittaa.

• joskus ei

Kuljen joskus tunnin matkan n 50 km koiran/koirien kanssa ja jotkut kuskit ottavat ns matkatavaramaksun. Olisko jotain 3.5 e kun itse maksan 10e pintaan.
      JOtkut taas eivät ota yhtään mitään.

Joten otas tuosta nyt sitten selvää.
      Itse nostaisin kyllä protestin jos minulta perittäisiin kovin paljon enemmän. Koira kuitenkin matkustaa lattialla eikä vie kenenkään paikkaa.

• miten onnistuu

miten nöffin/jonkun muun ison koiran kanssa linja-autossa kulkeminen onnistuu? pitäisi alkaa kulkemaan 3 tunnin matkoja nöffin kera..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe