koirien linja-auto maksu

siruliini^^^

onko kenelläkään tietoa että maksaako koiran vieminen linja-autoon??
olis kiva tietää?

6

1174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin pääsee koira ilmaiseksi linja-autoon. Mutta taitaa koskea vain ns "lyhyen matka" autoja. Varmaan pidemmällä kuin 20 min bussimatkalla joutuu koirastakin jotain maksamaan. Ja pieni muistutus, koirahan ei sitten matkusta penkillä!

• oululainen

Oulussa sylikoira pääsee ilmaisella omistajan sylissä, mutta isommasta koirasta menee muistaakseni sama maksu kuin aikuisesta.

• Schauzer69

Kuljin itse aikoinaan kahden käppänän kanssa kaukoliikenteen busseissa ja ei mennyt maksua,kuski arvioi aina,että koirat on sen verran verran pieniä,joten maksua ei mennyt,joten liekö samalla tavalla asiat nykyisin ja voihan olla että homma on kuskista kiinni?

• lastenlipulla ei voi ottaa ...

siitä voi valittaa.

• joskus ei

Kuljen joskus tunnin matkan n 50 km koiran/koirien kanssa ja jotkut kuskit ottavat ns matkatavaramaksun. Olisko jotain 3.5 e kun itse maksan 10e pintaan.
      JOtkut taas eivät ota yhtään mitään.

Joten otas tuosta nyt sitten selvää.
      Itse nostaisin kyllä protestin jos minulta perittäisiin kovin paljon enemmän. Koira kuitenkin matkustaa lattialla eikä vie kenenkään paikkaa.

• miten onnistuu

miten nöffin/jonkun muun ison koiran kanssa linja-autossa kulkeminen onnistuu? pitäisi alkaa kulkemaan 3 tunnin matkoja nöffin kera..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1728
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe