Nyt se taas alkoi. Ulos pihapuuhun asennettavan pikkuvalojen testaus. Siis ne kestävät vain yhden talven. Onko kellään tiedossa merkkiä taikka mallia valoista, jonka lamput/ledit/tms. kestäisivät vaikka kaksi vuotta? Tosin, jäähän näistä pakkauksista hyvät muuntajat johonkin muuhun käyttöön.
Vastaukset 7
- toimii ainakin
Mulla on toista tai kolmatta talvea Konst Smide - merkkiset ledit, 80 kpl:n sarjat sininen ja valkoinen. Toimivat hyvin.
Just ostin 40 kpl Airamin ledit ulos lyntt. lyhtyyn.- Kyrsii
Mistä kaupasta saa Konst Smide-valoja?
- löydät ainakin
Kyrsii kirjoitti:
Anttilasta ja Hong Kong-tavarataloista.Itselläni ei pahaa sanottavaa kys. tuotemerkistä, vaikka jotain "Burman poikien" valmisteita ovatkin!
- äölädösläföläslf
Kyrsii kirjoitti:
Prismasta muistaakseni ostin. Taitaa saada stokkaltakin.
Minusta niitä on joka kaupassa, ei se niin eksoottinen tuotemerkki ole.
Honkkarissa en ole käynyt 10 vuoteen
- kestää useita vuosia
Peruspaketissa on muuntaja ja pyöreä jakorasia, siitä voi ottaa useita haaroja tai laittaa kaikki lamput peräkkäin pitkäksi ketjuksi. Muuntajia on useampia kokoja, meillä on toisessa 160 lamppua ja toisessa 100. Lamput ovat vaihdettavia, ja jos yksi palaa, muut pelaa. Lamppuketjut ovat 20 kpl pätkissä, pituutta 3 m. Linkitän kuvan tuotteesta, suurentamalla ainakin näkyy kuva hyvin.
http://www.digipaper.fi/yhteishyva/5377/index.php?pgnumb=109- Suosittelen
Kannataa ostaa. Ja jos tarvit pidemmän niin ostat vaan lisää ja tökkäät piuhan päähän. EASY!
- tee näin
Osta sarja johon voi vaihtaa lanpun. Helppoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri571473- 90973
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44767Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280714Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,227604- 49579
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied64546Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111530- 43523