Mulla on noissa pokerihommissa kohtuu pettämätön strategia 3/6 euron live no limit-pöytään. Rolli iltaa kohden pitäis olla vähintään 1000e, jotta saa sen 80% voiton, mutta mitä isompi, niin sitä isompi voitto-osuus. Ekaks kannattaa hieman tsiikata niitä pöytiä, että missä on paljon actionia ja usein toistuva "all-in"-lausahdus on aina plussaa. Sitten kun sopiva pöytä löytyy, niin käyt baaritiskiltä hakemassa pari juomaa ja otat penkin läheltä sitä pöytää. Ite kattelen aina sellasen baarijakkaran ja juomille pöydän. Sitten vaan seuraat sitä peliä siinä pöydässä ja naureskelet kun ohivedot viuhuu. Hyvänä iltana voi nähdä aikuisen miehen itkemässä tai jopa tappelun. Pidät vaan huolen, että 1000 euron rollista et juo enempää kuin kahella sadalla. Pokeri-illan jälkeen onkin sitten hyvä suoriutua 800 euroa taskussa takas kämpille, mutta narikan kohilla muista hieman heilutella setelitukkoa ja esittää voittajaa. Voit meinaan olla varma, että montaa muuta setelitukon heiluttajaa ei paikalla ole ja mahdolliset "haulla" olevat kimulit voi kerätä pois kuljeksimasta "yökylään". Toimii ja riskit on pienet jos muistaa suojautua!
80% voitto-strategia
3
670
Vastaukset
- kovastikkin
vitsikäs??? sori en tajunnut nauraa missääänm kohtaa mut mikäs siinä jos tykkäät
- ammattipelaajan perikuva
Katsos kun minä olen se, joka nauraa. Kerroin tämän taktiikan siksi, että jos joku muukin haluaa lopettaa pilkan kohteena olemisen ja siirtyä voittajien leiriin. Tässä leirissä voittaa jokainen, eikä kenenkään voitot ole poissa toisilta eli toisen tappiota. Pysyy muuten omatuntokin puhtaana kun ei tarvitse yrittää vedättää tiltissä pelaavaa 3 lapsen peliongelmaista isiä, joka yrittää vielä viimeisellä satasellaan tuplata, jotta kehtaa mennä selvinpäin kotiin. Ne on niitä parhaita fisuja, eikö!
- jep-67
ammattipelaajan perikuva kirjoitti:
Katsos kun minä olen se, joka nauraa. Kerroin tämän taktiikan siksi, että jos joku muukin haluaa lopettaa pilkan kohteena olemisen ja siirtyä voittajien leiriin. Tässä leirissä voittaa jokainen, eikä kenenkään voitot ole poissa toisilta eli toisen tappiota. Pysyy muuten omatuntokin puhtaana kun ei tarvitse yrittää vedättää tiltissä pelaavaa 3 lapsen peliongelmaista isiä, joka yrittää vielä viimeisellä satasellaan tuplata, jotta kehtaa mennä selvinpäin kotiin. Ne on niitä parhaita fisuja, eikö!
Aivan täyttä asiaa! Rupee tuo pokerin muotivillitys lopultakin jäähtymään, tylsää kahden kortin tsekkailua, älyvapaille hölmöille joille kolme korttia kädessä on jo liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355