Mulla on noissa pokerihommissa kohtuu pettämätön strategia 3/6 euron live no limit-pöytään. Rolli iltaa kohden pitäis olla vähintään 1000e, jotta saa sen 80% voiton, mutta mitä isompi, niin sitä isompi voitto-osuus. Ekaks kannattaa hieman tsiikata niitä pöytiä, että missä on paljon actionia ja usein toistuva "all-in"-lausahdus on aina plussaa. Sitten kun sopiva pöytä löytyy, niin käyt baaritiskiltä hakemassa pari juomaa ja otat penkin läheltä sitä pöytää. Ite kattelen aina sellasen baarijakkaran ja juomille pöydän. Sitten vaan seuraat sitä peliä siinä pöydässä ja naureskelet kun ohivedot viuhuu. Hyvänä iltana voi nähdä aikuisen miehen itkemässä tai jopa tappelun. Pidät vaan huolen, että 1000 euron rollista et juo enempää kuin kahella sadalla. Pokeri-illan jälkeen onkin sitten hyvä suoriutua 800 euroa taskussa takas kämpille, mutta narikan kohilla muista hieman heilutella setelitukkoa ja esittää voittajaa. Voit meinaan olla varma, että montaa muuta setelitukon heiluttajaa ei paikalla ole ja mahdolliset "haulla" olevat kimulit voi kerätä pois kuljeksimasta "yökylään". Toimii ja riskit on pienet jos muistaa suojautua!
80% voitto-strategia
3
716
Vastaukset
- kovastikkin
vitsikäs??? sori en tajunnut nauraa missääänm kohtaa mut mikäs siinä jos tykkäät
- ammattipelaajan perikuva
Katsos kun minä olen se, joka nauraa. Kerroin tämän taktiikan siksi, että jos joku muukin haluaa lopettaa pilkan kohteena olemisen ja siirtyä voittajien leiriin. Tässä leirissä voittaa jokainen, eikä kenenkään voitot ole poissa toisilta eli toisen tappiota. Pysyy muuten omatuntokin puhtaana kun ei tarvitse yrittää vedättää tiltissä pelaavaa 3 lapsen peliongelmaista isiä, joka yrittää vielä viimeisellä satasellaan tuplata, jotta kehtaa mennä selvinpäin kotiin. Ne on niitä parhaita fisuja, eikö!
- jep-67
ammattipelaajan perikuva kirjoitti:
Katsos kun minä olen se, joka nauraa. Kerroin tämän taktiikan siksi, että jos joku muukin haluaa lopettaa pilkan kohteena olemisen ja siirtyä voittajien leiriin. Tässä leirissä voittaa jokainen, eikä kenenkään voitot ole poissa toisilta eli toisen tappiota. Pysyy muuten omatuntokin puhtaana kun ei tarvitse yrittää vedättää tiltissä pelaavaa 3 lapsen peliongelmaista isiä, joka yrittää vielä viimeisellä satasellaan tuplata, jotta kehtaa mennä selvinpäin kotiin. Ne on niitä parhaita fisuja, eikö!
Aivan täyttä asiaa! Rupee tuo pokerin muotivillitys lopultakin jäähtymään, tylsää kahden kortin tsekkailua, älyvapaille hölmöille joille kolme korttia kädessä on jo liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1273745Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5979- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63856En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762