Quattroporte 3

Tridente

Tullin tilastojen mukaan elokuussa on tullattu 80-luvun puolivälin Quattroporte 3, josta meni veroja yhteensä vain 800 euroa. Kun ostohintakin on noin 10.000, ei tule noin iäkäs auto enää kovin kaliiksi.

25

4718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puppua!

      Yli 20v vanha italialainen erikoisauto:

      "ei tule noin iäkäs auto enää kovin kaliiksi"

      • Tridente

        Jos siis auton saa 10.000 eurolla ja verot ovat 800 euroa, ei kai se ole kallis?


      • ,,,

        Tarkoitat varmaan ylläpitokustannuksia. Huolto ja osat maksavat varmasti enemmän kuin perus-Corollassa, mutta tuskin kukaan vanhaa Modenalaista käyttöautoksi hankkii. Vuotuiset ajomäärät omalla Maseratilla jää muutamaan tuhanteen kilometriin, joten huolto ja ylläpitokustannuksetkin ovat varsin kohtuullisia, vaikka teetänkin huollot ammattimiehillä.

        Kannattaa myös muistaa, että Quattroporte 3:sta on tehty vain vähän yli 2000 kappaletta ja autossa sama Maseratin legendaarinen 4,2 tai 4,9 litrainen V8 kuin Ghiblissä, Indyssä tai Borassa.

        Nyt puhutan siis autosta, joka oli tasoltaan, arvostukseltaan ja hinnaltaan samaa luokkaa kuin saman aikakauden Rolls Roycet. Nyt auto maksaa vain saman verran kuin vastaavassa kunnossa oleva saman ikäinen S-sarjan Mersu. 10 vuoden päästä 80-luvun Quattroporte maksaa varmasti 20-30 tuhatta euroa ja se saman ikäinen S-sarjalainen on suuresta valmistumäärästä johtuen edelleenkin alle 10 tuhannen euron arvoinen, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Itse näen tuossa jo vähän sijoituspotentiaalia. Olisi pääoma paljon mukavammassa muodossa kuin Nokian osakkeissa.

        Mahtako kukaan tietää, löytyykö Suomesta ketään, joka osaisi huoltaa Maseratin vanhoja vee-kaseja?


      • että ei ole
        Tridente kirjoitti:

        Jos siis auton saa 10.000 eurolla ja verot ovat 800 euroa, ei kai se ole kallis?

        kallis.


      • ,,,
        että ei ole kirjoitti:

        kallis.

        Minä olen kyllä edelleen puolestani sitä mieltä, että ei OLE kallis eikä TULE kalliiksi.

        Hyväkuntoisen yli 20 vuotta vanhan Maseratin arvo nousee kymmenessä vuodessa enemmän kuin sen huoltoon ja ylläpitoon uppoaa rahaa.

        Normaali kymppitonnin auto menettää arvoaan tonnin pari vuodessa vaikka sillä ei ajaisi metriäkään. Eikä se ole kymmenen vuoden päästä kuin satasen arvoinen.

        60-luvun lopun Quatroporte ykkönen maksoi 80-luvulla varmaan saman kuin 80-luvun Quatroporte nyt eli sen kymppitonnin. Nyt 60-luvun Quatroportet maksaa kunnosta riippuen 40-60 tuhatta euroa.

        Käsintehdyt italialaiset täysveriset ovat aina olleet halvimmillaan noin 20 vuoden iässä. 70-lukulaiset Ferrarit, Lamborghinit ja Maseratit ovat jo haluttuja keräilyautoja ja selvästi kalliimpia kuin 10-15 vuotta nuoremmat saman merkkiset. Esim. 30 vuotta vanha Countach maksaa tuplasti sen mitä 10 vuotta nuorempi Diablo, samoin 512BB nykyään on tuplahintainen Testarossaan verrattuna. Kymmenen vuotta sitten taisi olla molemmissa autoissa toisin päin.


      • Tridente
        ,,, kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan ylläpitokustannuksia. Huolto ja osat maksavat varmasti enemmän kuin perus-Corollassa, mutta tuskin kukaan vanhaa Modenalaista käyttöautoksi hankkii. Vuotuiset ajomäärät omalla Maseratilla jää muutamaan tuhanteen kilometriin, joten huolto ja ylläpitokustannuksetkin ovat varsin kohtuullisia, vaikka teetänkin huollot ammattimiehillä.

        Kannattaa myös muistaa, että Quattroporte 3:sta on tehty vain vähän yli 2000 kappaletta ja autossa sama Maseratin legendaarinen 4,2 tai 4,9 litrainen V8 kuin Ghiblissä, Indyssä tai Borassa.

        Nyt puhutan siis autosta, joka oli tasoltaan, arvostukseltaan ja hinnaltaan samaa luokkaa kuin saman aikakauden Rolls Roycet. Nyt auto maksaa vain saman verran kuin vastaavassa kunnossa oleva saman ikäinen S-sarjan Mersu. 10 vuoden päästä 80-luvun Quattroporte maksaa varmasti 20-30 tuhatta euroa ja se saman ikäinen S-sarjalainen on suuresta valmistumäärästä johtuen edelleenkin alle 10 tuhannen euron arvoinen, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Itse näen tuossa jo vähän sijoituspotentiaalia. Olisi pääoma paljon mukavammassa muodossa kuin Nokian osakkeissa.

        Mahtako kukaan tietää, löytyykö Suomesta ketään, joka osaisi huoltaa Maseratin vanhoja vee-kaseja?

        Johan nyt yhden sanavalinnan takia saadaan saivartelu aikaiseksi. Tarkoitin tietysti auton hankintaa. Käyttökustannukset riippuvat vuosittaisista ajokilometreistä ja tuurista. Täysi moottoriremontti tulisi todella kalliiksi.

        V8:n etuna on ketjutoimiset nokka-akselit, ei tarvitse vaihtaa hammashihnaa muutaman vuoden välein eikä nostaa moottoria ulos autosta kuten eräissä Ferrareissa. Useimmissa on Chryslerin automaattilaatikko, senkään kanssa ei pitäisi tulla ainakaan kalliita ongelmia.

        Tullin nykyinen verotuskohtelu mahdollistaa tällaisten autojen tuonnin, kun vero alenee iän mukana. Eikös aikanaan museoautojen tuonnin yhteydessä pidetty nyrkkisääntönä noin 60% veroja auton hankintahinnan päälle ja se koski silloin yli 25-vuotiaita.

        Hienointa tässä Quattroportessa - kuten muissakin vanhemmissa V8 malleissa on 50-luvun tekniikkaa oleva moottori. Ajalta, jolloin Ferrareissakin oli vain kaksi nokka-akselia.


      • katsottuna?
        ,,, kirjoitti:

        Minä olen kyllä edelleen puolestani sitä mieltä, että ei OLE kallis eikä TULE kalliiksi.

        Hyväkuntoisen yli 20 vuotta vanhan Maseratin arvo nousee kymmenessä vuodessa enemmän kuin sen huoltoon ja ylläpitoon uppoaa rahaa.

        Normaali kymppitonnin auto menettää arvoaan tonnin pari vuodessa vaikka sillä ei ajaisi metriäkään. Eikä se ole kymmenen vuoden päästä kuin satasen arvoinen.

        60-luvun lopun Quatroporte ykkönen maksoi 80-luvulla varmaan saman kuin 80-luvun Quatroporte nyt eli sen kymppitonnin. Nyt 60-luvun Quatroportet maksaa kunnosta riippuen 40-60 tuhatta euroa.

        Käsintehdyt italialaiset täysveriset ovat aina olleet halvimmillaan noin 20 vuoden iässä. 70-lukulaiset Ferrarit, Lamborghinit ja Maseratit ovat jo haluttuja keräilyautoja ja selvästi kalliimpia kuin 10-15 vuotta nuoremmat saman merkkiset. Esim. 30 vuotta vanha Countach maksaa tuplasti sen mitä 10 vuotta nuorempi Diablo, samoin 512BB nykyään on tuplahintainen Testarossaan verrattuna. Kymmenen vuotta sitten taisi olla molemmissa autoissa toisin päin.

        Kannattaa lukea se juttu huulilasista ku ne haki ison alfan tjms jos ei ole aiempaa kokemusta, ei kuulostanut ihan läpihuutojutulta...

        No en ole riitaa haastamassa kun tämä autopalsta muutenkin alkaa olla täys kaatopaikka, mutta silti vähän epäilyttää toi sanavalinta.

        Epäilemättä kyseessä on edullinen hankintahinta, mutta sen enempää tuomatta julki stereotypisiä ennakkoluuloja italialaisesta laadusta (toivottavasti tästä ei tule vuosien taistelua kuten sille yli-insinöörille joka laittoi vaaralliset italialaiset autonosturit pannaan suomessa ja on nyt kai menettänyt perheen, rahat, terveyden ja muuta pientä...) uskallan epäillä että tollaisen harvinaisen erikoisauton yllä pito ja entisöinti / kunnostus tulee väkisinkin hintoihinsa...

        Mutta minä pidän 80-luvun Maserateista (ulkonäöstä ainakin) vaikka en nyt QP3:n kuvaa saakkaan heti mieleen, enkä epäile sitäkään etteikö ko auto olisi hieno elämys ja jonkimoisen rahasumman edestä nautintoa tuova keräilyesine.


      • ,,,
        katsottuna? kirjoitti:

        Kannattaa lukea se juttu huulilasista ku ne haki ison alfan tjms jos ei ole aiempaa kokemusta, ei kuulostanut ihan läpihuutojutulta...

        No en ole riitaa haastamassa kun tämä autopalsta muutenkin alkaa olla täys kaatopaikka, mutta silti vähän epäilyttää toi sanavalinta.

        Epäilemättä kyseessä on edullinen hankintahinta, mutta sen enempää tuomatta julki stereotypisiä ennakkoluuloja italialaisesta laadusta (toivottavasti tästä ei tule vuosien taistelua kuten sille yli-insinöörille joka laittoi vaaralliset italialaiset autonosturit pannaan suomessa ja on nyt kai menettänyt perheen, rahat, terveyden ja muuta pientä...) uskallan epäillä että tollaisen harvinaisen erikoisauton yllä pito ja entisöinti / kunnostus tulee väkisinkin hintoihinsa...

        Mutta minä pidän 80-luvun Maserateista (ulkonäöstä ainakin) vaikka en nyt QP3:n kuvaa saakkaan heti mieleen, enkä epäile sitäkään etteikö ko auto olisi hieno elämys ja jonkimoisen rahasumman edestä nautintoa tuova keräilyesine.

        Eipä ole ainakaan mobile.dessä mitään QP3 helmiä näkynyt. Muutenkin suurin osa kaikista 80-luvun Maserateista alkaa oleman jo niin huonossa kunnossa, ettei niihin kannata enää koskea. Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

        Biturbojen maine oli varmaan aikanaan niin huono, että hinnat romahtivat liian aikaisin ja autoja ostivat ne, joila ei ollut rahaa/halua ylläpitää niitä kunnolla.

        Täältä: http://www.maserati-alfieri.co.uk/ tuntuu löytyvän harrastajien käsissä olevia parempia yksilöitä.

        Itsekin olen aina pitänyt 80-luvun Maserateista, mutta sellaisen ostamiseen meni monta vuotta. Hyviä ei saanut halvalla ja huonoihin en uskaltanut koskea. Sitten kun vihdoin uskalsin kaupoille, olin todella positiivisesti yllättynyt. Maseratini huoltamiseen on mennyt itse asiassa vähemmän rahaa kuin perheen käyttöauton huoltoihin. Öljyt täytyy vaihtaa useammin, mutta muuta huollettavaa autossa on paljon vähemmän. Ja autosta maksamani hinta oli sama, minkä verran käyttöautomme arvo tippuu tilastojen mukaan parissa vuodessa.

        Tästä syystä uskallan väittää, että ei ne eksoottiset italialaiset välttämättä konkurssiin vie. Mikä tahansa uusi auto tulee omistajalleen arvon pudotuksen muodossa yhtä kalliiksi. 20 vuotta vanha Maserati aiheuttaa päänsärkyä tietysti silloin, jos joku kuvittelee sen olevan uusi auto. Jos sellaisen hankkii ainoaksi käyttöautoksi kerjää hankaluuksia. Kohtuullisesti käytettynä harrasteautona se voi puolestaan olla fiksumpi valinta kuin moni muu sporttiauto. Esimerkiksi vanhat Porschet ja muut saksalaiset ovat poikkeuksetta vähintään kolmannellasadallatuhannella kilometrilla, joten niihin täytyy vaihtaa koko ajan jotain uutta osaa. Omaa kokemusta löytyy...

        Nyt kun on perehtynyt näihin Maserateihin vähän paremmin, on pelko vähentynyt ja ruokahalu kasvanut. QP3 olisi siinä mielessä hyvä kakkosmaserati ja sunnuntai-auto, että sen saisi museorekisteriin. Ja siinä olisi se legendaarinen 4.9 litran moottori.


      • osataan huoltaa,
        ,,, kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan ylläpitokustannuksia. Huolto ja osat maksavat varmasti enemmän kuin perus-Corollassa, mutta tuskin kukaan vanhaa Modenalaista käyttöautoksi hankkii. Vuotuiset ajomäärät omalla Maseratilla jää muutamaan tuhanteen kilometriin, joten huolto ja ylläpitokustannuksetkin ovat varsin kohtuullisia, vaikka teetänkin huollot ammattimiehillä.

        Kannattaa myös muistaa, että Quattroporte 3:sta on tehty vain vähän yli 2000 kappaletta ja autossa sama Maseratin legendaarinen 4,2 tai 4,9 litrainen V8 kuin Ghiblissä, Indyssä tai Borassa.

        Nyt puhutan siis autosta, joka oli tasoltaan, arvostukseltaan ja hinnaltaan samaa luokkaa kuin saman aikakauden Rolls Roycet. Nyt auto maksaa vain saman verran kuin vastaavassa kunnossa oleva saman ikäinen S-sarjan Mersu. 10 vuoden päästä 80-luvun Quattroporte maksaa varmasti 20-30 tuhatta euroa ja se saman ikäinen S-sarjalainen on suuresta valmistumäärästä johtuen edelleenkin alle 10 tuhannen euron arvoinen, vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Itse näen tuossa jo vähän sijoituspotentiaalia. Olisi pääoma paljon mukavammassa muodossa kuin Nokian osakkeissa.

        Mahtako kukaan tietää, löytyykö Suomesta ketään, joka osaisi huoltaa Maseratin vanhoja vee-kaseja?

        tämän ketjun aiheena oleva maserati tuli suomeen ruotsista, sillä on ollut tämä sama omistaja lähes 20 vuotta. Autolla on ajettu vähän yli 100 000 km. olen tehnyt sille lähes kaikki tarvittavat huollot ja korjaukset viimeiset 10 vuotta, yksinkertaista perustekniikkaa.


      • Tridente
        osataan huoltaa, kirjoitti:

        tämän ketjun aiheena oleva maserati tuli suomeen ruotsista, sillä on ollut tämä sama omistaja lähes 20 vuotta. Autolla on ajettu vähän yli 100 000 km. olen tehnyt sille lähes kaikki tarvittavat huollot ja korjaukset viimeiset 10 vuotta, yksinkertaista perustekniikkaa.

        Tämä kyseinen QP3 tullattiin siis elokuussa 2008 - yli kaksi vuotta sitten. Jos sillä on ollut sama omistaja jo Ruotsissa eli lähes 20 vuotta, luulisi sen tulleen maahan muuttoautona ilman mitään veroja? Olet sitten huoltanut autoa sekä Suomessa, että Ruotsissa.


      • Tridente
        ,,, kirjoitti:

        Minä olen kyllä edelleen puolestani sitä mieltä, että ei OLE kallis eikä TULE kalliiksi.

        Hyväkuntoisen yli 20 vuotta vanhan Maseratin arvo nousee kymmenessä vuodessa enemmän kuin sen huoltoon ja ylläpitoon uppoaa rahaa.

        Normaali kymppitonnin auto menettää arvoaan tonnin pari vuodessa vaikka sillä ei ajaisi metriäkään. Eikä se ole kymmenen vuoden päästä kuin satasen arvoinen.

        60-luvun lopun Quatroporte ykkönen maksoi 80-luvulla varmaan saman kuin 80-luvun Quatroporte nyt eli sen kymppitonnin. Nyt 60-luvun Quatroportet maksaa kunnosta riippuen 40-60 tuhatta euroa.

        Käsintehdyt italialaiset täysveriset ovat aina olleet halvimmillaan noin 20 vuoden iässä. 70-lukulaiset Ferrarit, Lamborghinit ja Maseratit ovat jo haluttuja keräilyautoja ja selvästi kalliimpia kuin 10-15 vuotta nuoremmat saman merkkiset. Esim. 30 vuotta vanha Countach maksaa tuplasti sen mitä 10 vuotta nuorempi Diablo, samoin 512BB nykyään on tuplahintainen Testarossaan verrattuna. Kymmenen vuotta sitten taisi olla molemmissa autoissa toisin päin.

        Yli kahden vuoden kuluttua tuosta viestistä voi todeta sen ainakin osittain osuneen oikeaan. Quattroporte 1:n hinnat kolminkertaistuivat hujauksessa 10:stä 30.000:een euroon. OK, eri auto, jota tehty vain noin 700 kpl, ja monien mielestä paremman näköinenkin kuin QP3. Mutta, kuten yllä, tavallinen 10000:n euron auto on 10 vuoden kuluttua arvoltaan joitakin satasia, kun taas QP:n arvo ei tuosta ainakaan laske.


      • Alfieri
        osataan huoltaa, kirjoitti:

        tämän ketjun aiheena oleva maserati tuli suomeen ruotsista, sillä on ollut tämä sama omistaja lähes 20 vuotta. Autolla on ajettu vähän yli 100 000 km. olen tehnyt sille lähes kaikki tarvittavat huollot ja korjaukset viimeiset 10 vuotta, yksinkertaista perustekniikkaa.

        Noin vanhasta muuttoautosta ei tarvitse omien kokemusten mukaan maksaa mitään veroa eli eiköhän tässä nyt taas sotketa asioita. Ettei tässä nyt taas kerran ole puheena se "Suomen ainoa" QP3, joka tuli aikanaan muuttautona jostain Kuwaitista. Itsekin vähän ihmettelen tuota tekstiä, olet huoltanut autoa viimeiset 10 vuotta sekä Suomessa, että Ruotsissa. Jos taas olet auton omistaja, olet kai huoltanut sitä täydet 20 vuotta.

        Kun tuossa ylempänä nimim. ,,, on kysynyt yli kaksi vuotta sitten, kuka Suomessa osaa huoltaa Maseratin veekaseja, tulee mieleen maahantuojan korjaamo. En usko hänen takoittavan tulppien ja suodattimien vaihtoa, jotka kuka tahansa osaa tehdä. Vaikka kone onkin yli 50-vuotias, en nyt ihan puhuisi "yksinkertaisesta perustekniikasta".


      • osataan huoltaa,
        Alfieri kirjoitti:

        Noin vanhasta muuttoautosta ei tarvitse omien kokemusten mukaan maksaa mitään veroa eli eiköhän tässä nyt taas sotketa asioita. Ettei tässä nyt taas kerran ole puheena se "Suomen ainoa" QP3, joka tuli aikanaan muuttautona jostain Kuwaitista. Itsekin vähän ihmettelen tuota tekstiä, olet huoltanut autoa viimeiset 10 vuotta sekä Suomessa, että Ruotsissa. Jos taas olet auton omistaja, olet kai huoltanut sitä täydet 20 vuotta.

        Kun tuossa ylempänä nimim. ,,, on kysynyt yli kaksi vuotta sitten, kuka Suomessa osaa huoltaa Maseratin veekaseja, tulee mieleen maahantuojan korjaamo. En usko hänen takoittavan tulppien ja suodattimien vaihtoa, jotka kuka tahansa osaa tehdä. Vaikka kone onkin yli 50-vuotias, en nyt ihan puhuisi "yksinkertaisesta perustekniikasta".

        Sama elokuussa 2008 tullattu QP3. Tuotu ruotsiin aikoinaan saudeista. Ruotsissa ollut rekisterissa yrityksen nimissä. yrityksen suomalaissyntyisen omistajan eläköityessä, eläkeläinen siirsi auton nimiinsä ja toi suomeen. Auto ollut suomessa aikaisemminkin joka kesä ruotsin kilpisenä. Venttiiliremppa tehtiin 2009 varuiksi. Natriumventtiileiden sisäisen syöpymisen takia ne kannattaa noin vanhoihin vaihtaa, niitä on joskus katkennut. Ei se koneena ole sen kummempi kuin joku MB:n twincam esimerkiksi, nimittäin rempan kannalta.


      • Tridente
        osataan huoltaa, kirjoitti:

        Sama elokuussa 2008 tullattu QP3. Tuotu ruotsiin aikoinaan saudeista. Ruotsissa ollut rekisterissa yrityksen nimissä. yrityksen suomalaissyntyisen omistajan eläköityessä, eläkeläinen siirsi auton nimiinsä ja toi suomeen. Auto ollut suomessa aikaisemminkin joka kesä ruotsin kilpisenä. Venttiiliremppa tehtiin 2009 varuiksi. Natriumventtiileiden sisäisen syöpymisen takia ne kannattaa noin vanhoihin vaihtaa, niitä on joskus katkennut. Ei se koneena ole sen kummempi kuin joku MB:n twincam esimerkiksi, nimittäin rempan kannalta.

        OK, ei kiistellä epäolennaisesta, perustekniikkaa tai ei. Joka tapauksessa hienoa, että joku on tällaisen tuonut, ehkä löytyy muitakin kiinnostuneita, kun näkevät auton.


      • osataan huoltaa,
        Tridente kirjoitti:

        OK, ei kiistellä epäolennaisesta, perustekniikkaa tai ei. Joka tapauksessa hienoa, että joku on tällaisen tuonut, ehkä löytyy muitakin kiinnostuneita, kun näkevät auton.

        Kyllä sitä kesäisin Kotkassa harvakseltaan näkee.


    • Tridente

      No jopas saatiin tällekin palstalle vähän keskustelua, varmaankin enemmän kuin aiemmin tänä vuonna yhteensä.

      Jokaisella on tietenkin omat mielipiteensä vanhoista autoista ja vieläpä italialaisista vanhoista autoista. Jos ei ole tarkoitus provosoida, ei ehkä ole niin fiksua esittää täällä "asiantuntijanäkemyksiä" pelkän mutun perusteella esim. mobile.de:n Quattroporte III:sien kunnosta. Kuvien perusteella suurin osa on näyttänyt aivan hyviltä, mutta kuviinhan ei koskaan voi luottaa, ulkoinen kunto selviää vasta paikan päällä.

      Esimerkiksi brescialainen Luzzago myi pari vuotta sitten noin 10.000 eurolla 4.2-litraisen QP3:n, jota väittivät hyväkuntoiseksi ja vähän ajetuksi. Ja sitä pidetään hyvämaineisena liikkeenä. Toki kaikenlaista epärehellistäkin myyjää löytyy.

    • Tridente
      • Alfieri

        On vissiin myyty, kun kadonnut nettiautosta?


    • Alfieri

      En tuosta sisäkuvasta erota, oliko tuossa vuosimallissa jo se soikionmuotoinen kello, sama kuin Biturboissa? Vanhempien vuosimallien kello on siihen verrattuna aika halvan näköinen, kuin suoraan Fiatista.

      • Tridente

        Muistelisin, että 1984 olisi kello vaihtunut, silloinhan luulisi löytyvän tuostakin. Tosin vuosimallikäsite on aika venyvä, onko kyse ensirekisteröinnistä vai valmistumispäivämäärästä tehtaalla. Jotkut ovat seisseet liikkeissä pitempiäkin aikoja, vuoden-parin heitto varmaan täysin mahdollista.

        Tuossa on oman värisilmän mukaan valkoinen nahkasisustus (ja hieno onkin). Alunperin sitä kai myytiin sellaisella sellaisella vaaleanruskealla nahkavärillä, joskus myöhemmin valikoimaa lisättiin. Erikoistilauksena sai kyllä millä värillä vain, esimerkiksi öljysheikit tilailivat kaikenlaisia erikoisuuksia. Englannissa on (ollut) myytävänä auto, jossa sekä maalaus, että sisusta ovat valkoiset. Tyylikkyys on sitten makuasia.


      • Alfieri
        Tridente kirjoitti:

        Muistelisin, että 1984 olisi kello vaihtunut, silloinhan luulisi löytyvän tuostakin. Tosin vuosimallikäsite on aika venyvä, onko kyse ensirekisteröinnistä vai valmistumispäivämäärästä tehtaalla. Jotkut ovat seisseet liikkeissä pitempiäkin aikoja, vuoden-parin heitto varmaan täysin mahdollista.

        Tuossa on oman värisilmän mukaan valkoinen nahkasisustus (ja hieno onkin). Alunperin sitä kai myytiin sellaisella sellaisella vaaleanruskealla nahkavärillä, joskus myöhemmin valikoimaa lisättiin. Erikoistilauksena sai kyllä millä värillä vain, esimerkiksi öljysheikit tilailivat kaikenlaisia erikoisuuksia. Englannissa on (ollut) myytävänä auto, jossa sekä maalaus, että sisusta ovat valkoiset. Tyylikkyys on sitten makuasia.

        Siellä se on edelleen, tarkoitat varmasti tätä
        http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page.php/carno/86008


    • Tridente

      Jeps, sitäpä hyvinkin, kyllähän tuo tietysti olisi hieno vaikka hääautona.

    • Alfieri
      • Alfieri

        Kyllä sama näyttäisi olevan. Tuosta hintapyynnistä vielä kun nipistetään muutama euro pois ...


      • Tridente
        Alfieri kirjoitti:

        Kyllä sama näyttäisi olevan. Tuosta hintapyynnistä vielä kun nipistetään muutama euro pois ...

        Muista kuitenkin, että voit ajaa vain yhtä autoa kerrallaan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      347
      8709
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2561
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2338
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1532
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1381
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1217
    Aihe