Miniläppäri ja MS office

Jullen keksi

Mitä häh? Minulla on vuoden vanha home&student 2007, jonka asensin silloin pöytäkoneeseen. Voinko asentaa sen samalta levykkeeltä myös kannettavaan, jos sellaisen hankin?

Mitä? Onkos tollasessa miniläppärissä ollenkaan DVD-pesää? Miten saisin sellaiseen asennettua tuon em. ohjelman? En mitenkääkkö?

12

1983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu siitä salliiko tuon ohjelman lisenssi sen asennuksen useaan koneeseen. Miniläppäriin tarvisi sitten hankkia ulkoinen DVD-asema.

      • SamaJessus

        Enkös voisi jotenkin yhdistää Fujitsu Siemensiäni ja miniläppäriä, että käyttäisin pöytäkoneen dvd- pesää. Pistäisin koneet kommunikoimaan keskenään? Onko mahdollista?

        T. S J


      • SamaJessus kirjoitti:

        Enkös voisi jotenkin yhdistää Fujitsu Siemensiäni ja miniläppäriä, että käyttäisin pöytäkoneen dvd- pesää. Pistäisin koneet kommunikoimaan keskenään? Onko mahdollista?

        T. S J

        En osaa suoralta kädeltä sanoa onnistuuko tuo temppu Windowseilla. Helpommalla selviät ostamalla sen aseman. Toinen vaihtoehto olisi ottaa jollain softalla image siitä asennuslevystä ja käyttää Daemon Toolsia aseman emulointiin kun ei tiedä onko siinä asennusohjelmassa mitä kopiointisuojia.


    • riippuu

      Jos maksoit siitä alle 1000€ niin olen satavarma että sen saa asentaa vain yhteen koneeseen. ;)

      Tosin parempia office-paketteja saa ilmaiseksi mutta ei just tuota.

      • muistaakseni

        Koti/opiskelija Office maksaa noin 99€ ja sen saa asennettua muistaakseni 5 koneeseen.

        PS: Toki kaikenlaisia halpoja/ilmaisia kopioita on paljon, mutta on vain yksi oikea MS Office.


      • löytyy..
        muistaakseni kirjoitti:

        Koti/opiskelija Office maksaa noin 99€ ja sen saa asennettua muistaakseni 5 koneeseen.

        PS: Toki kaikenlaisia halpoja/ilmaisia kopioita on paljon, mutta on vain yksi oikea MS Office.

        Ja paras niistä on Open Office, Linux käyttäjien vakiokamaa.

        http://fi.openoffice.org/


      • "Jos maksoit siitä alle 1000€ niin olen satavarma että sen saa asentaa vain yhteen koneeseen. ;)"
        Sullahan vahvat tiedot on!


      • halvoista
        löytyy.. kirjoitti:

        Ja paras niistä on Open Office, Linux käyttäjien vakiokamaa.

        http://fi.openoffice.org/

        Jos tykkää halvoista kopioista...


      • halvoista kirjoitti:

        Jos tykkää halvoista kopioista...

        Vistakin: raskas ja sisäisesti vanhentunut Mac-kopio, tosin myös epäonnistunut ja erikseen hommattuna törkeän kallis.


      • väliä...
        halvoista kirjoitti:

        Jos tykkää halvoista kopioista...

        ...sillä hinnalla on jos ominaisuudet ovat paremmat? Miten esim PDF-vienti voi olla kopio kun MSOfficessa sellaista ei ole ollenkaan?


      • MacBook Pro
        väliä... kirjoitti:

        ...sillä hinnalla on jos ominaisuudet ovat paremmat? Miten esim PDF-vienti voi olla kopio kun MSOfficessa sellaista ei ole ollenkaan?

        ei ole? Minä ainakin olen tulos ohjelmasta kuin ohjelmasta PDF-dokumentteja.


    • tai kolmeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe