Miniläppäri ja MS office

Jullen keksi

Mitä häh? Minulla on vuoden vanha home&student 2007, jonka asensin silloin pöytäkoneeseen. Voinko asentaa sen samalta levykkeeltä myös kannettavaan, jos sellaisen hankin?

Mitä? Onkos tollasessa miniläppärissä ollenkaan DVD-pesää? Miten saisin sellaiseen asennettua tuon em. ohjelman? En mitenkääkkö?

12

1983

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu siitä salliiko tuon ohjelman lisenssi sen asennuksen useaan koneeseen. Miniläppäriin tarvisi sitten hankkia ulkoinen DVD-asema.

• SamaJessus

Enkös voisi jotenkin yhdistää Fujitsu Siemensiäni ja miniläppäriä, että käyttäisin pöytäkoneen dvd- pesää. Pistäisin koneet kommunikoimaan keskenään? Onko mahdollista?

T. S J

• SamaJessus kirjoitti:

Enkös voisi jotenkin yhdistää Fujitsu Siemensiäni ja miniläppäriä, että käyttäisin pöytäkoneen dvd- pesää. Pistäisin koneet kommunikoimaan keskenään? Onko mahdollista?

T. S J

En osaa suoralta kädeltä sanoa onnistuuko tuo temppu Windowseilla. Helpommalla selviät ostamalla sen aseman. Toinen vaihtoehto olisi ottaa jollain softalla image siitä asennuslevystä ja käyttää Daemon Toolsia aseman emulointiin kun ei tiedä onko siinä asennusohjelmassa mitä kopiointisuojia.

• riippuu

Jos maksoit siitä alle 1000€ niin olen satavarma että sen saa asentaa vain yhteen koneeseen. ;)

Tosin parempia office-paketteja saa ilmaiseksi mutta ei just tuota.

• muistaakseni

Koti/opiskelija Office maksaa noin 99€ ja sen saa asennettua muistaakseni 5 koneeseen.

PS: Toki kaikenlaisia halpoja/ilmaisia kopioita on paljon, mutta on vain yksi oikea MS Office.

• löytyy..
        muistaakseni kirjoitti:

Koti/opiskelija Office maksaa noin 99€ ja sen saa asennettua muistaakseni 5 koneeseen.

PS: Toki kaikenlaisia halpoja/ilmaisia kopioita on paljon, mutta on vain yksi oikea MS Office.

Ja paras niistä on Open Office, Linux käyttäjien vakiokamaa.

http://fi.openoffice.org/

• "Jos maksoit siitä alle 1000€ niin olen satavarma että sen saa asentaa vain yhteen koneeseen. ;)"
        Sullahan vahvat tiedot on!

• halvoista
        löytyy.. kirjoitti:

Ja paras niistä on Open Office, Linux käyttäjien vakiokamaa.

http://fi.openoffice.org/

Jos tykkää halvoista kopioista...

• halvoista kirjoitti:

Vistakin: raskas ja sisäisesti vanhentunut Mac-kopio, tosin myös epäonnistunut ja erikseen hommattuna törkeän kallis.

• väliä...
        halvoista kirjoitti:

...sillä hinnalla on jos ominaisuudet ovat paremmat? Miten esim PDF-vienti voi olla kopio kun MSOfficessa sellaista ei ole ollenkaan?

• MacBook Pro
        väliä... kirjoitti:

...sillä hinnalla on jos ominaisuudet ovat paremmat? Miten esim PDF-vienti voi olla kopio kun MSOfficessa sellaista ei ole ollenkaan?

ei ole? Minä ainakin olen tulos ohjelmasta kuin ohjelmasta PDF-dokumentteja.

• tai kolmeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      66
      1807
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      64
      1250
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1068
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      854
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      820
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      809
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      261
      734
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      697
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      102
      684
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      115
      619
    Aihe