Tämä ei riitä

hellin käsin kannattelen
sinua rakkaani

poimin kaipauksesi sanoja
ahmin rakkautesi ajatuksia
tunkeudun rivinväleihin
kurkistelen merkitysten taakse
kaikki aistit valppaina
vivahteille viritettynä

uudelleen ja uudelleen

kunnes on taas aika sulkea
sähköisen samettirasian kannet
sujauttaa se takaisin
taskuni lämpimään
jossa keinutan sinut uneen

itse uneksien hetkestä
kun lopultakin
olisit minulle enemmän
kuin kaipaavat viestit
puhelimeni muistikortilla

7

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko tämä niin kiireistä aikaa, ettei ehdi
      kuin kännykän välityksellä seurustelemaan?

      Onhan se tietysti mukavaa lukea rakkaalta
      tulevia rakkauden tunnustuksia, mutta…
      eihän se koskaan live tapaamista voita,
      eihän se riitä.

      Hienosti aiheesta runon kehitit, se on tätä nykypäivää, se. :)

      • Tequila sunset

        Nykypäivän elämää monella tavalla on tekstiviestirakkaus.

        Kaikkina aikakausina on sanottu että entiset ajat oli hyviä ja nykyiset menossa turmioon. Mutta nyt on sanottava että oikeasti ollaan tultu siihen pisteeseen. Vai voivatko ajat vieläkin huonontua, kun seurustellakin pitää tekstareilla :o).

        Kiitos kun jaksoit kommentoida kuitenkin!


    • Oikeaa käsin kosketeltavaa suhdetta,
      ei apuvälineetkään täydellisesti
      korvaa,mutta apuvälineenä
      helpottaa kestämään
      odotusta.

      Jotenkin näin se menee...hyvää
      aamua sinnepäin.

      • Tequila sunset

        Monessa tapauksessa saattaa tietysti, etenkin nykyään, suhde pysyä lämpimämpänä ilman "käsituntumaa". Mutta pääsääntöisesti toivottavasti pysytään vanhassa hellässä kunnon lähikontaktissa :o).
        Kiitos!


      • Tequila sunset kirjoitti:

        Monessa tapauksessa saattaa tietysti, etenkin nykyään, suhde pysyä lämpimämpänä ilman "käsituntumaa". Mutta pääsääntöisesti toivottavasti pysytään vanhassa hellässä kunnon lähikontaktissa :o).
        Kiitos!

        Tuo lähikontaktien jalo taito
        lienee ihan hyvä osata
        puolin että toisin.


    • lindalinda1

      kuinka herttasia ajatuksia.

      Rakkautta tekstareilla,
      helliä sanoja sille kaikkein tärkeimmälle.
      Liitää mobiiliaaltoja pitkin hänen luokseen,
      tämä on muuten varmaan hyvin monen kaukosuh-
      teen arkipäivää.

      Pidin tästä,
      näissä riveissä on luettavissa kuules melko pal-
      jon josta en virka ääneen * räps *

      • Tequila sunset

        Mitäs siellä räpsyttelet.
        Puhelin ilmoittaa että muisti on täynnä mutta mitenkäs valitset ne jotka poistat!! No, onneksi niitä voi siirrellä vaikka koneelle ja kertailla sieltä ;o).
        Kiitos Sinulle ystävä kallis!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe