Hävisin juuri netissä 300e jollekin kalalle vaikka pelasin supertiukkaa peliä. En korottanut koskaan flopin jälkeen ja silti kaikki foldasivat kun mulla oli hyvät kortit. Sitten ajattelin kerran bluffata ja joku kala maksoi sen 9,8 suittareilla ja nappasi värin. Kysymykseni on siis kannataako tiukka peli mielestänne? Itselläni ei ole toiminut...
Voi prkl
2
364
Vastaukset
- koeta hetki muuta
Mielestäni tulisi kysyä, että kannattaako peli laisinkaan? Koeta vaikka seuraavaa:
Ota kynä ja paperia koneesi vierelle ja tee siihen kaksi saraketta joista ensimmäisen otsikoit plussaksi( ) ja toisen miinukseksi(-). Kun seuraavan kerran pelaat taas pokeria, niin kirjaa ylös ne hetket pelissä, joita pidät positiivisina, mieltä ylentävinä plus-sarakkeeseen ja negatiiviset, ahdistusta aiheuttavat hetken miinus-sarakkeeseen. Rasti ruutuun riittää. Tällä tavalla ymmärrät, että pokerissa ei oikeasti ole kysymys siitä yhdestä mustasta hetkestä, jota ilman olisit selvinnyt voittajaksi, vaan jatkuvasta poukkoilemisesta onnistumisten ja epäonnistumisten välillä, jossa suurinta osaa näyttelee puhdas sattuma. Ja muista, että aina löytyy lopulta se joku, joka menee 72:lla all-in ässäpariasi vastaan ja voittaa. Hän ehkä häviää rahansa seuraavalle pelaajalle, mutta sinua se ei enää lämmitä. - Tapaz
Onko se supertiukkaa jos ei koskaan korota flopin jälkeen? Minusta se kuulostaa lähinnä superpassiiviselta, kerjää verta nenästä kun päästää vihuja katsomaan lisää kortteja liian halvalla.
Semmoista olen kuullut väitettävän että kannattaisi pelata vastakkaista tyyliä kuin mitä vihu(t). Löysiä vastaan tiukkaa ja tiukkoja vastaan löysää. Ja vielä vähän vaihdellakin välillä ettei ihan botiksi muutu.
Tuliko väri jo floppiin, värinveto, vai joku runner-runner-ihme? 98s on ihan kelpo käsi katsoa floppi LAG-meiningillä. Etkö lyönyt tarpeeksi/taaskaan korottanut että kaverille jäi hyvät kertoimet vetää väriä? Ja kai se heti vihun nenään tuoksahtaa bluffilta jos olet pari tuntia passiivinen lahna vaikka mitä monstereita kädessä ja sitten yhtäkkiä alat lyödä kuin vierasta sikaa.
Mä selvisin vknlopusta ilman tavanomaista syöksykierrettä vaikka lauantaina tiukasta pelistä huolimatta jatkuvasti joku pösilö vetää ohi roskalla. Jipii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418