Kumpi kuulostaa kauniimmalta? Kumpi nimi on vanhempi nimi? Miltä kuulostaisi
Jenni/Jenny Katariina
Jenni/Jenny Sofia
Jenni/Jenny Ada Maria
Jenni/Jenny Amanda
Laittakaa näistä mielipiteenne!
Jenni vai Jenny?
9
841
Vastaukset
- mörri
Jenny Amanda kuulostaa ok..
kummitytön nimi on Amanda Eveliina, ehkä siksi :) - ...
jos oletetaan, että nää tulee lapsen nimeksi niin, jos sukunimesi on suomenkielinen ehdottomasti Jenni ja jos sukunimessäsi on jotain viitteitä esim. ruotsin tai englannin kieleen nii sitten Jenny. No toi oli vaan mun mielipide. Ehkäpä mä valitsisin noista vaihtoehdoista ton Jenni Sofian.
- mie vaan
Itse en pidä Jennistä, se on niin kulunut nimi. Mutta makunsa kullakin!
Luulisin, että Jenny on vanhempi nimi, lainattu Suomeen...ja myöhemmin saanut omankielisen asun Jenni. Mutta en oo varma! Jos annat nimeksi Jenny, muista että lapsi joutuu aina selittelemään, että se kirjoitetaan sitten y:llä.- Ani
sanomaan että nimi kirjoitetaan y:llä. Meidän luokalla oli Jenny ja häntä kutsuttiin myös Jennyksi eikä Jenniksi. Jenny kirjoitettuna y:llä lausutaan samoin kun kirjoitetaankin eikä ole vaikea lausuttava! Jenny on kivempi kun Jenni vaikka sekin on nätti!
- ellu2
Ani kirjoitti:
sanomaan että nimi kirjoitetaan y:llä. Meidän luokalla oli Jenny ja häntä kutsuttiin myös Jennyksi eikä Jenniksi. Jenny kirjoitettuna y:llä lausutaan samoin kun kirjoitetaankin eikä ole vaikea lausuttava! Jenny on kivempi kun Jenni vaikka sekin on nätti!
samaa mieltä Jennyi sanotaa Jennyiks
- mie vaan
ellu2 kirjoitti:
samaa mieltä Jennyi sanotaa Jennyiks
En tullu tota ajatelleeksi. Kyllähän tosiaan ne voi noin lausua. Tiedän vaan ruotsinkielisiä tapauksia jotka lausutaan Jenni mutta suomeksi voi olla eri juttu...
- Fannimanda
Jenni Katariina
Jenny Amanda/Amalia - -n-
joko Jenni Katariina tai Jenny Amanda. Molemmat kivoja :) Riippuu tietty vähän sukunimestäkin kumpi käy paremmin...
- pomeeri
Jenny-Lumi-Aada.Kiva.Nimi se ois hyvä!kummasta tykkäätte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711228
- 545338
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462587- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431695Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta351347Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371289Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61106Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1161021