Ulosteestani löytyi n. 10cm narunpätkiä kpl. Olen seurannut välillä ulosteen väriä vatsavaivojen vuoksi ja siinä asia tuli ilmi.
Olin syönyt muutaman päivän sisällä pizzaa, pakasteseitä ja jauheliruokaa. Mistähän noista olisin voinut narua niellä? Naru oli kalastajalangan paksuista ja selvästi hyvätekoista lankaa, ei mennyt vetämällä poikki.
Aivan outo juttu! Luulisi, että olisin nielemisen yhteydessä huomannut. Minulla on kyllä välillä tapa hotkia ruokaa.
Katsokaa mitä ruoka sisältää niin minäkin yritän jatkossa.
Ulosteessa narunpätkiä?
10
4501
Vastaukset
- lapamadot
asialla ne voivat olla monta metriä pitkiä ovat kuin kalastajalanka vaaleaa.Syö matokuuri niin loppuu vatsavaivat ja madot. Huonosti kypsennetystä kalasta saa madon munat elimistöön.
- mikään
kalastajalangan paksuinen...eli muu on kyseessä.
- myös....
mikään kirjoitti:
kalastajalangan paksuinen...eli muu on kyseessä.
sukkulamatoja. Ne ovat yleisiä. Niitä voi saada esim. huonosti pestyistä salaateista, vihanneksistä ym. Kaikilla koirilla ja kissoilla on suolinkaisia, joten miksipä ei myös ihmisillä.
Axilurkuurille vain...
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/hygieniaosaaminen/tietopaketti/ruokamyrkytykset/ruokamyrkytyksia_aiheuttavia_loisia_ja_alkuelaimia/
http://www.greyhoundwiki.org/index.php?title=Sisäloiset - ihmettely
myös.... kirjoitti:
sukkulamatoja. Ne ovat yleisiä. Niitä voi saada esim. huonosti pestyistä salaateista, vihanneksistä ym. Kaikilla koirilla ja kissoilla on suolinkaisia, joten miksipä ei myös ihmisillä.
Axilurkuurille vain...
http://www.evira.fi/portal/fi/elintarvikkeet/hygieniaosaaminen/tietopaketti/ruokamyrkytykset/ruokamyrkytyksia_aiheuttavia_loisia_ja_alkuelaimia/
http://www.greyhoundwiki.org/index.php?title=SisäloisetOlen syönyt viimeisen puolen vuoden sisään rankat helico-antibioottilääkekuurit. Olisikohan antibiootit tappaneet madot? Kuivuneita olivat joka tapauksessa. Harmittaa kun en tutkinut tarkemmin. Kiitos teille vinkistä. Olen ollut useamman vuoden tosi yliväsynyt ja halico löytyi.
Kuulin tässä hiljattain, että eräältä tuttavan työkaverilta oli tullut liman mukana mato nenästä. Oli näyttänytkin kaverilleen eli paikkansa pitää.
Olen kyllä hieman huolimaton hygenian suhteen eli madot ovat mahdollisia. Toivottomasti antibiootti tappaa, ainakin on jo parempi olo. - hmph
myös.... kirjoitti:
Axilurkuurille vain...
http://www.greyhoundwiki.org/index.php?title=Sisäloiset"Kaikilla koirilla ja kissoilla on suolinkaisia, joten miksipä ei myös ihmisillä."
No ei meidän koirilla ja kissoilla ainakaan kun niistä huolehtii ihan normaalisti. Eläinten tapauksessa ei hysteriaan ole mitään syytä!
Tommosen "narunpätkän" veisin kyllä näytille jos vaikka loinen olisi kyseessä. Luulisi nielessä huomaavan jotain narun tyyppistä kurkussa olevan jos kalalangan tyyppisestä tekstiilistä olisi kyse. - Anonyymi
ihmettely kirjoitti:
Olen syönyt viimeisen puolen vuoden sisään rankat helico-antibioottilääkekuurit. Olisikohan antibiootit tappaneet madot? Kuivuneita olivat joka tapauksessa. Harmittaa kun en tutkinut tarkemmin. Kiitos teille vinkistä. Olen ollut useamman vuoden tosi yliväsynyt ja halico löytyi.
Kuulin tässä hiljattain, että eräältä tuttavan työkaverilta oli tullut liman mukana mato nenästä. Oli näyttänytkin kaverilleen eli paikkansa pitää.
Olen kyllä hieman huolimaton hygenian suhteen eli madot ovat mahdollisia. Toivottomasti antibiootti tappaa, ainakin on jo parempi olo.Eihän Helicokuuri ole mikään valtava! Muutama tabletti lääkärin määrääminä aikoina ja sitten puhallustestissä näkyy, auttoiko. Minulla ainakin auttoi!
- Anonyymi
Tuli mieleen lapamato. Se on kuulemma vaalea ohut " naru ". Voi tulla ulos pitkänä tai pätkissä.
Sitä en tiedä, onko se nykyaikana enää kuinka yleinen.
Jos olisi jotain pienempiä matoja, tuo 10 cm kuulostaa aika pitkältä pienelle madolle.- Anonyymi
Niin toivottavasti aloittaja on käynyt 17 vuodessa lääkärissä. Miksi pitää vastata näin vanhoihin aloituksiin. Tuskin aloittaja odottaa 17 vuotta vastausta kysymykseen jos ei lääkäriin ole mennyt tässä ajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivottavasti aloittaja on käynyt 17 vuodessa lääkärissä. Miksi pitää vastata näin vanhoihin aloituksiin. Tuskin aloittaja odottaa 17 vuotta vastausta kysymykseen jos ei lääkäriin ole mennyt tässä ajassa.
Ei sitten tullut pieneen mieleenkään, että jollakin toisella on saattanut olla sama tilanne myöhemminkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitten tullut pieneen mieleenkään, että jollakin toisella on saattanut olla sama tilanne myöhemminkin?
Niin ja silloin voi tehdä oman aloituksen jos netistä ei löydy vuonna 2025 tarpeeksi tietoa. Nykyään myös voi laittaa esin terveyskeskukseen/sairaalaan maksuttomia viestejä jos oikeesti on hätä niin saa varmasti paremman vastauksen terveydenhuollon ammattilaiselta ja ohjeet miten toimia. Mutta jos haluaa täällä kysyä enemmin kuin terveydenhuollosta niin mikäs siinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125