Olin pikkujouluissa Haikon Clubilla (sellainen kalliimmanpuoleinen mesta). Isokenkäinen porukka tanssi iloisesti kalliin shampanjan ja viinin voimalla upeissa puvuissaan, mutta Dingon Levoton tuhkimo räjäytti salin tosi menoon ja porukka ryntäsi tanssimaan ja hoilasi yhteilaulua koko biisin. Sanat olivat hyvin muistissa.
Dingo on salonkikelpoinen - onnittelut!
Dingo myllytti Haikko Clubilla
Etumesta.....
6
445
Vastaukset
- Maalaistollo
että se toimii niin lakeerikengissä kuin paljainjaloin rantahiekassakin sosiaaliluokkaan ikään ja kokoon katsomatta!
- Allu789
Taas haisee tutusti Pekka Peräsin!
- Nimittäin
Allu789 kirjoitti:
Tollo mikä tollo:)
- TosiRaaka-arska
Allu789 kirjoitti:
Peräsin heräs ja tuoksuu taas!
- .......
Allu789 kirjoitti:
On se Pekka Peräsin ihme kaveri, kun jaksaa kirjoitella täällä ties millä salanimillä. Ainakin energiaa tuntuu riittävän :D
- aivan saletti
....... kirjoitti:
On se Pekka Peräsin ihme kaveri, kun jaksaa kirjoitella täällä ties millä salanimillä. Ainakin energiaa tuntuu riittävän :D
Pekka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820