Etsimme pohjois-savosta, kainuusta, pohjois-pohjanmaalta tai lapista taloa, eli laajalta alueelta.
Olenko ainoa joka on törmännyt sellaiseen, että kiinteistövälittäjät eivät oikein halua välittää???
Yhdestä suuresta ketjusta ei ole vastattu ollenkaan 2 x lähetettyyn sähköiseen yhteydenottopyyntöön, talon hinta on vain välillä netissä laskenut?
Pitäisikö minun nyt soittaa?
Miksi Minuun ei oteta yhteyttä, haluaako välittäjä talon hinnan alas ja ostaa sen sitten itse? :D (voiko niin tehdä)
Ja toisesta suuresta ketjusta soitettiin ja luvattiin eilen soittaa uudelleen, kun en heti pystynyt sopimaan aikaa, millon käytäisiin katomassa ja sitten ei soitettu takaisin???
Mitä Minä oikein voin sanoa väärin??
Kyseessä on siis edullisimmasta päästä olevat talot, joten voisiko kyse olla siitä, että edullisen talon myynti ei enää siinä vaiheessa kiinnosta, kun joku kyselee jostain kalliimmasta??
Olen oikeasti mykistynyt, on siis kaksi taloa, joita en pääse edes katsomaan, koska välittäjä ei halua välittää ja Minulla olisi ollut rahoituskin kunnossa.
Saa ehdottaa hyviä välittäjiäkin näiltä alueilta, sellaisia jotka välittää. Mieluummin vien rahani pieneen firmaan, kuin näihin suuriin, jossa ilmeisesti asiakkaan voi dumpata tuosta noin vain.
mistä hyvä kiinteistövälittäjä?
18
1462
Vastaukset
- sähköpostikyselijät
on niitä renkaanpotkijoita jotka kyselee mutta harvoin tulevat edes katsomaan kohdetta. Eli tuovat vain kuluja välittäjille.
Aina löytyy tosiostajalle aikaa eli pitää tulla paikkakunnalle ja olla tosissaan.- aloittaja
no mites sitten tämä ensimmäinen? Kun sanon, että tiedän maanantaina, miten pääsen tulemaan niin hän ei soitakaan takaisin vaikka aikoo? Onko se renkaan potkimista?
Sitä paitsi sähköpostikyselyni ovat molemmat olleet yhteydenottopyyntöjä koskien esittelyä eli NÄYTTÖÄ!
Ja miten niin tuovat kuluja? Mitä kuluja? Mikä siinä oikein sitten niin paljon maksaa, että vastaisi vaikka sitten takaisin: Joo ei kiinnosta tulla näyttään taloa tommoselle renkaanpotkijalle! t. Maailman paras kiinteistövälittäjä
Sähköposti on nykyään korvannut lähes kokonaan tavallisen postin ja minusta välittäjänkin täytyy olla todella vanhanaikainen, ellei tätä ymmärrä ja JOS ON todellakin näin, että sähköposti kyselijää ei oteta tosissaan niin ei kai välittäjä sitten tarvitse sähköpostiosoitetta ollenkaan?
Mitä sinä muuten tiedät? Oletko kiinteistövälittäjä? No nyt olis aika korjata asenteita, nimittäin katoaa maksavat asiakkaat ja sanon vielä, minulla olisi ollut rahoituskin kunnossa, kun et ilmeisesti lukenut viestiäni oikein ajatuksen kanssa.
Ja olen muuten asunnonomistaja, siis potentiaalinen myyjä. Täytyy kyllä sanoa, että sellaiselle välittäjälle Minä en asuntoani anna myyntiin, joka ajattelee tuolla tavalla KOSKA minä haluan, että asuntoni tulee myydyksi ja maksan siis palkkion sellaiselle, joka työnsä hoitaa nykyaikaisin menetelmin.
"pitää tulla paikkakunnalle ja olla tosissaan."
Tosi surkeaa kaupankäyntiä. aivan oikeasti.
Miten tullaan paikkakunnalle, kun ei saa aikaakaan sovittua? Ei työssäkäyvällä ole aikaa tuosta noin vain lähteä toiselle paikkakunnalle (toiselle puolelle suomea) ja toivoa, että välittäjällä sattuisi olemaan juuri sinä päivänä aikaa näytölle! - ehdotus
aloittaja kirjoitti:
no mites sitten tämä ensimmäinen? Kun sanon, että tiedän maanantaina, miten pääsen tulemaan niin hän ei soitakaan takaisin vaikka aikoo? Onko se renkaan potkimista?
Sitä paitsi sähköpostikyselyni ovat molemmat olleet yhteydenottopyyntöjä koskien esittelyä eli NÄYTTÖÄ!
Ja miten niin tuovat kuluja? Mitä kuluja? Mikä siinä oikein sitten niin paljon maksaa, että vastaisi vaikka sitten takaisin: Joo ei kiinnosta tulla näyttään taloa tommoselle renkaanpotkijalle! t. Maailman paras kiinteistövälittäjä
Sähköposti on nykyään korvannut lähes kokonaan tavallisen postin ja minusta välittäjänkin täytyy olla todella vanhanaikainen, ellei tätä ymmärrä ja JOS ON todellakin näin, että sähköposti kyselijää ei oteta tosissaan niin ei kai välittäjä sitten tarvitse sähköpostiosoitetta ollenkaan?
Mitä sinä muuten tiedät? Oletko kiinteistövälittäjä? No nyt olis aika korjata asenteita, nimittäin katoaa maksavat asiakkaat ja sanon vielä, minulla olisi ollut rahoituskin kunnossa, kun et ilmeisesti lukenut viestiäni oikein ajatuksen kanssa.
Ja olen muuten asunnonomistaja, siis potentiaalinen myyjä. Täytyy kyllä sanoa, että sellaiselle välittäjälle Minä en asuntoani anna myyntiin, joka ajattelee tuolla tavalla KOSKA minä haluan, että asuntoni tulee myydyksi ja maksan siis palkkion sellaiselle, joka työnsä hoitaa nykyaikaisin menetelmin.
"pitää tulla paikkakunnalle ja olla tosissaan."
Tosi surkeaa kaupankäyntiä. aivan oikeasti.
Miten tullaan paikkakunnalle, kun ei saa aikaakaan sovittua? Ei työssäkäyvällä ole aikaa tuosta noin vain lähteä toiselle paikkakunnalle (toiselle puolelle suomea) ja toivoa, että välittäjällä sattuisi olemaan juuri sinä päivänä aikaa näytölle!Sähköpostin asemasta Sinun kannattaisi ehkä soittaa? Saisit vastauksen kysymykseesi saman tien.
Jos olisin välittäjä, noteeraisin kaikki yhteydenotot, mutta toki asettaisin puhelut meilien edelle - aloittaja
ehdotus kirjoitti:
Sähköpostin asemasta Sinun kannattaisi ehkä soittaa? Saisit vastauksen kysymykseesi saman tien.
Jos olisin välittäjä, noteeraisin kaikki yhteydenotot, mutta toki asettaisin puhelut meilien edelleJos kyseessä ovat kohteet, jotka eivät kuitenkaan näytä menevän kaupaksi niin en ymmärrä kuka minun eteeni voi tässä asiassa mennä? jonkun toisen talon mahdollinen ostaja?
Ja miten se sitten auttaa tämän kyseisen talon omistajaa, että hänen talonsa on huonommassa asemassa vain siksi, että hänen talonsa mahdollinen ostaja lähettää sähköisen YHTEYDENOTTOPYYNNON
JOTA VÄLITTÄJÄ EI VIITSI NOTEERATA
Miksi hitossa soittaisin sen jälkeen?
Kertokaa?
Jos en saa urheilukaupassa palvelua, vaikka pyydän niin menenkö toiseen urheilukauppaan vai itkemään kassalle, että mikä on kun ei kelpaa asiakkaaksi?
Tai
Jos en saa vakuutusyhtiön edustajaa kiinni sähköisesti niin otanko yhteyttä toiseen vakuutusyhtiöön, jossa tämmöinenkin homma toimii vai muutanko itse toimintatapaani?
Eikä siinä. Olen minä joihinkin soittanutkin, näihin vain tuli lähetettyä ennemmin soittopyyntö, tekeekö se minusta huonon asiakkaan ja miksi heillä yleensäkään tämmöinen palvelu sitten edes on, jos he eivät sitä viitsi käyttää tai arvostelevat itseasiassa asiakkaasta paskemman asiakkaan sen takia?
Minä en kyllä matele ja löydän varmasti taloni muualta, kevät on muutenkin parempaa ostoaikaa, kun näkee maan kunnon ja voi vähän kaivellakin.
Mutta tiedänpähän kaksi yhtiötä, joista en taloani kysele! - tulee satoja
aloittaja kirjoitti:
Jos kyseessä ovat kohteet, jotka eivät kuitenkaan näytä menevän kaupaksi niin en ymmärrä kuka minun eteeni voi tässä asiassa mennä? jonkun toisen talon mahdollinen ostaja?
Ja miten se sitten auttaa tämän kyseisen talon omistajaa, että hänen talonsa on huonommassa asemassa vain siksi, että hänen talonsa mahdollinen ostaja lähettää sähköisen YHTEYDENOTTOPYYNNON
JOTA VÄLITTÄJÄ EI VIITSI NOTEERATA
Miksi hitossa soittaisin sen jälkeen?
Kertokaa?
Jos en saa urheilukaupassa palvelua, vaikka pyydän niin menenkö toiseen urheilukauppaan vai itkemään kassalle, että mikä on kun ei kelpaa asiakkaaksi?
Tai
Jos en saa vakuutusyhtiön edustajaa kiinni sähköisesti niin otanko yhteyttä toiseen vakuutusyhtiöön, jossa tämmöinenkin homma toimii vai muutanko itse toimintatapaani?
Eikä siinä. Olen minä joihinkin soittanutkin, näihin vain tuli lähetettyä ennemmin soittopyyntö, tekeekö se minusta huonon asiakkaan ja miksi heillä yleensäkään tämmöinen palvelu sitten edes on, jos he eivät sitä viitsi käyttää tai arvostelevat itseasiassa asiakkaasta paskemman asiakkaan sen takia?
Minä en kyllä matele ja löydän varmasti taloni muualta, kevät on muutenkin parempaa ostoaikaa, kun näkee maan kunnon ja voi vähän kaivellakin.
Mutta tiedänpähän kaksi yhtiötä, joista en taloani kysele!päivittäin ja joukossa roskapostia ja renkaanpotkijat niin sinne se hukkuu joku kaukainen kyselijäkin.
Aika on rahaa ja ei kaikille voi vastata. On hoidettava ensin varmat tapaukset kotiin.
Ihan sama talopakettikaupassa, vain ne jotka menee myyjän juttusille saa varmasti palvelua.
Ja puhelimella saa tosiostaja myyjän kiinni. Ja sopii näytöstä siinä ja samassa. - aloittaja
tulee satoja kirjoitti:
päivittäin ja joukossa roskapostia ja renkaanpotkijat niin sinne se hukkuu joku kaukainen kyselijäkin.
Aika on rahaa ja ei kaikille voi vastata. On hoidettava ensin varmat tapaukset kotiin.
Ihan sama talopakettikaupassa, vain ne jotka menee myyjän juttusille saa varmasti palvelua.
Ja puhelimella saa tosiostaja myyjän kiinni. Ja sopii näytöstä siinä ja samassa.1:n ostajan on 2 yritystä varmasti menettänyt ja katsotaan, miten tästä eteenpäin toimin.
Harmi sinänsä. seurailen kuitenkin tuota yhtä taloa, jospa omistajat ymmärtäisivät vaihtaa välittäjää niin minusta kuultaisiin varmasti.
On hyvä huomioida, että huono maine leviää 10 kertaa nopeampaa, kuin hyvä.
Me sähköpostirenkaanpotkijat olemme kasvava asiakaskunta ja me ostamme sieltä, mistä palvelua saamme. Me olemme nuoret ja meitä nuoremmat tulevat perässä, miksikö? koska he tulevat samanlaisesta kouluympäristöstä, joka painottaa alalla, kuin alalla (paitsi ilmeisesti kiinteistöalalla) tietotekniikkaa ja sähköistä asiointia.
He voivat myös olla lapsiamme.
Roskapostia tulee minullekin.
Jokatapauksessa koen, että jos sähköposti on käytössä niin, sitä joko käytetään tai se jätetään kokonaan pois palvelusta.
Olen myös saanut hyvääkin palvelua sähköpostitse, kyllä asunnoista pitää saada kysyä kysymyksiä ilman paikalle tulopakkoa, kohtelias olen osannut aina olla ja Minua hyvin ja asiallisesti kohdelleet yritykset ovat etusijalla.
Ei minua kiinnosta kuinka vaikeaa yrityksen on vastata lähettämääni sähköpostiin, minua kiinnostaa vain vastataanko siihen ja miten siitä eteenpäin menetellään.
Ilmeisesti jotkut välittäjät haukkaavat vähän liian suuren palan kakkua, kun eivät pysty työtään tekemään hyvin vaan vaikuttavat pikemminkin siltä, kuin valikoisivat asiakkaistaan mieluisimmat, eli ne helpot.
Nämä yritykset eivät saa minulta myyntiinkään mitään, koska en voi luottaa heidän kykyynsä palvella minun asuntoni mahdollisia ostajia ja tiedättehän, joku voi joskus kysyä minultakin, minne laittaisi asuntonsa myyntiin...
Kävikö mielessä?
Me jotka emme saa palvelua koemme, että meitä melkeinpä syrjitään, tai ainakin pidetään huonompana.
Eikai kukaan sellaiseen firmaan rahojaan vie.
Ei ole asiakkaan ongelma, jos myyjän kyky ilmaista itseään rajoittuu vain suulliseen puoleen. - wikki
aloittaja kirjoitti:
1:n ostajan on 2 yritystä varmasti menettänyt ja katsotaan, miten tästä eteenpäin toimin.
Harmi sinänsä. seurailen kuitenkin tuota yhtä taloa, jospa omistajat ymmärtäisivät vaihtaa välittäjää niin minusta kuultaisiin varmasti.
Me sähköpostirenkaanpotkijat olemme kasvava asiakaskunta ja me ostamme sieltä, mistä palvelua saamme. Me olemme nuoret ja meitä nuoremmat tulevat perässä, miksikö? koska he tulevat samanlaisesta kouluympäristöstä, joka painottaa alalla, kuin alalla (paitsi ilmeisesti kiinteistöalalla) tietotekniikkaa ja sähköistä asiointia.
Jokatapauksessa koen, että jos sähköposti on käytössä niin, sitä joko käytetään tai se jätetään kokonaan pois palvelusta.
Olen myös saanut hyvääkin palvelua sähköpostitse, kyllä asunnoista pitää saada kysyä kysymyksiä ilman paikalle tulopakkoa, kohtelias olen osannut aina olla ja Minua hyvin ja asiallisesti kohdelleet yritykset ovat etusijalla.
Ei minua kiinnosta kuinka vaikeaa yrityksen on vastata lähettämääni sähköpostiin, minua kiinnostaa vain vastataanko siihen ja miten siitä eteenpäin menetellään.
Ilmeisesti jotkut välittäjät haukkaavat vähän liian suuren palan kakkua, kun eivät pysty työtään tekemään hyvin vaan vaikuttavat pikemminkin siltä, kuin valikoisivat asiakkaistaan mieluisimmat, eli ne helpot.
Nämä yritykset eivät saa minulta myyntiinkään mitään, koska en voi luottaa heidän kykyynsä palvella minun asuntoni mahdollisia ostajia ja tiedättehän, joku voi joskus kysyä minultakin, minne laittaisi asuntonsa myyntiin...
Kävikö mielessä?
Me jotka emme saa palvelua koemme, että meitä melkeinpä syrjitään, tai ainakin pidetään huonompana.
Ei ole asiakkaan ongelma, jos myyjän kyky ilmaista itseään rajoittuu vain suulliseen puoleen.Hauska lukea täältä välittäjä myönteisiä kommentteja ja nimenomaan silloin kun ei tarvitsisi. Saisi haukkua aivan vapaasti.
Ota aloittaja yhteyttä saman firman toiseen henkilöön, sinulle on sattunut joku uuno. Tänä päivänä on ostajista pula.
Muista että haet taloa, et välittäjää.
Tsemppiä! - varmasti oikeassa
aloittaja kirjoitti:
1:n ostajan on 2 yritystä varmasti menettänyt ja katsotaan, miten tästä eteenpäin toimin.
Kävikö mielessä?
Ei ole asiakkaan ongelma, jos myyjän kyky ilmaista itseään rajoittuu vain suulliseen puoleen.omasta mielestäsi mutta auttaako se mitään jos taloa et osaa ostaa???
Miten lasket että kaksi yritystä on menettänyt ostajan, etkös ole vain yhtä kauppaa tekemässä? Matikka ei taida olla hallussa? - Aloittaja
varmasti oikeassa kirjoitti:
omasta mielestäsi mutta auttaako se mitään jos taloa et osaa ostaa???
Miten lasket että kaksi yritystä on menettänyt ostajan, etkös ole vain yhtä kauppaa tekemässä? Matikka ei taida olla hallussa?Sanoin: 1:n ostajan on 2 yritystä varmasti menettänyt ja katsotaan, miten tästä eteenpäin toimin.
Minulla toimii matikka, mutta toimiiko sinulla äidinkieli?
Ethän edes voi tietää, mitä minun elämässäni tulevaisuudessa tapahtuu. Vai voitko väittää niin?
Ehkäpä olisin ostanut toiselta yritykseltä talon nyt ja mahdollisesti toiselta kesämökin myöhemmin.
Et voi tietää, mutta eipä tainut käydä mielessä?
Typerys, tarttuu nyt tuommoisiin.
Et varmaan tajunnut puoliakaan, mitä sanoin, halusit vain inistä? Sääski, et muuta osaa.. yrität päästä ihon sisälle, mutta jäät jo ensimmäisen käden alle.
iiiiiii splat - Aloittaja
wikki kirjoitti:
Hauska lukea täältä välittäjä myönteisiä kommentteja ja nimenomaan silloin kun ei tarvitsisi. Saisi haukkua aivan vapaasti.
Ota aloittaja yhteyttä saman firman toiseen henkilöön, sinulle on sattunut joku uuno. Tänä päivänä on ostajista pula.
Muista että haet taloa, et välittäjää.
Tsemppiä!Ehkäpä otankin, mutta tuskin en.
Haen taloa, mutta en maksa epäkohteliaan välittäjän palkkaa.
Olen niin myönteinen, että uskon sellaiseen eräänlaiseen täydelliseen onnistumiseen, kokopakettiin
Mukava välittäjä, hyvä talo, helppo kauppa, nappiin meni. Näin kävi ensimmäisen asuntoni kohdalla, joten miksipä tyytyisin nyt huonompaan? - sulla tuo
Aloittaja kirjoitti:
Sanoin: 1:n ostajan on 2 yritystä varmasti menettänyt ja katsotaan, miten tästä eteenpäin toimin.
Minulla toimii matikka, mutta toimiiko sinulla äidinkieli?
Ethän edes voi tietää, mitä minun elämässäni tulevaisuudessa tapahtuu. Vai voitko väittää niin?
Ehkäpä olisin ostanut toiselta yritykseltä talon nyt ja mahdollisesti toiselta kesämökin myöhemmin.
Et voi tietää, mutta eipä tainut käydä mielessä?
Typerys, tarttuu nyt tuommoisiin.
Et varmaan tajunnut puoliakaan, mitä sanoin, halusit vain inistä? Sääski, et muuta osaa.. yrität päästä ihon sisälle, mutta jäät jo ensimmäisen käden alle.
iiiiiii splatpuhepuoli on kunnossa? kun et soittaa uskalla?
- aloittaja
sulla tuo kirjoitti:
puhepuoli on kunnossa? kun et soittaa uskalla?
Lukaseppa uudelleen nuo minun juttuni ja tällä kertaa ajatuksen kanssa, sitten voit tulla uudelleen kommentoimaan.
Mutta jos nyt kuitenkin päästän sinua hieman pälkähästä, niin toistanpa hieman itseäni.
OLEN MINÄ JOIHINKIN SOITTANUTKIN ja JOSKUS LAITTANUT MAILIA / yhteydenottopyyntöä.
Olen kysynyt ja osaa sitten käynyt katsomassakin, puhutaan alle 10 talosta.
Eli ei mitenkään mahdottomasta määrästä.
Osaan puhua kiitos vain ja tiedoksenne, sähköpostin käyttäminen EI tarkoita sitä, ettei ihminen osaisi / uskaltaisi puhua tai ettei hän voisi olla tosissaan osto / paikalle tulostaan tai ettei hän koskaan soittaisi.
Eletään 2008 vuotta ja kohta kääntyy 2009.
Kannattaisiko sieltä 1990 - luvulta jo nousta? tai käy tämmöisiä hieman ikäviä jutskuja.
Kumma juttu, kun tuntuu, että minä olen muka väärässä nyt tässä asiassa vaan siksi, että en aio pistää rahojani kahteen firmaan joista ei oteta yhteyttä :D
Tosin niinhän ihmiset yleensä toimivat näissä nettikeskusteluissa, ovat hieman varanvuoksi vastaan ja varsinkin, jos suurinosa on.
Semmoisia apinoita me ollaan.
Nyt on kuitenkin niin, että Minä en anna näille kahdelle firmalle / välittäjälle rahojani, piste. Koittakaa nyt vaan päästä sen asian yli, että näin on.
voi jestas.
No.. jos te ihmiset koette, että teitä saa kohdella niin ja haluatte sitten välttämättä syyttää itseänne saamastanne huonosta kohtelusta, se on minulle se ja sama.
Minua ei nyt kuitenkaan saa ja jos näin on tehty, on tehty, mutta en tietentahtoin hakeudu uudelleen sellaiseen tilanteeseen.
Minä ostan taloni hyvältä myyjältä ja hän saa siitä pyytämänsä palkkion.
- uusavuttomuutta,
Moni olis yhdellä puhelulla hoitanut saman asian parissa minuutissa ja mahdollinen kauppakin jo tehty.Mutta kun itsepäisiä ollaan.
- aloittaja
Onko sitten se, että antaa periksi helposti = kätevä tms. miten nyt haluaa uusavuttoman määritellä.
Ole sinä sitä, Minä olen mieluummin tätä.
Voihan olla, että et tiedä mitä se oikeastaan edes tarkoittaa tai kuulut niihin, jotka eivät lue tekstejäni kovin tarkasti tai jättää tuohon ensimmäiseen, mitenkä tässä varmaan onkin käynyt.
Kannattiko sitten edes kommentoida?
Siis TOTTA : Itsepäisyyttä kyllä riittää.
mutta uusavuttomuutta se ei ole.
Uusavuttomuus on aivan eriasia ja itseasiassa se miten olen käyttäytynyt taitaa olla päinvastoin, mutta voithan vääristellä.
Siis minun puoleltani ainakaan ei ole ollut uusavuttomuutta. Vai onko mielestäsi tosiaan tietokoneen käyttö uusavuttomuutta? Vai kuvitteletko oikeasti, että en osaa käyttää puhelinta? taikka ääntäni? Mitä luulet, että en nyt oikein osannut ja voit määritellä minusta uusavuttoman sen takia?
Et tainut oikein ajatella loppuun saakka, halusit vain päästä sanomaan. Eikö niin?
Koska tiedät paremmin?
Näinhän se menee. Eikö?
Ihmiset usein tekevät ympärilläsi vääriä ratkaisuja, joihin juuri sinä olisit osannut oikeat vastaukset ja saanut asiat raiteilleen?
Sinulla on vain sellainen hyvin hieno ja mahtava taito?
Sitä kutsutaan myös luulotaudiksi.
Toiselta puolelta kyllä saattaa hieman sitä uusavuttomuutta ollakin tai mistäpä minä sen tiedän, voihan kyseessä olla pelkkä ylimielisyys tai välinpitämättömyys. - tarkoittaa
aloittaja kirjoitti:
Onko sitten se, että antaa periksi helposti = kätevä tms. miten nyt haluaa uusavuttoman määritellä.
Ole sinä sitä, Minä olen mieluummin tätä.
Voihan olla, että et tiedä mitä se oikeastaan edes tarkoittaa tai kuulut niihin, jotka eivät lue tekstejäni kovin tarkasti tai jättää tuohon ensimmäiseen, mitenkä tässä varmaan onkin käynyt.
Kannattiko sitten edes kommentoida?
Siis TOTTA : Itsepäisyyttä kyllä riittää.
mutta uusavuttomuutta se ei ole.
Uusavuttomuus on aivan eriasia ja itseasiassa se miten olen käyttäytynyt taitaa olla päinvastoin, mutta voithan vääristellä.
Siis minun puoleltani ainakaan ei ole ollut uusavuttomuutta. Vai onko mielestäsi tosiaan tietokoneen käyttö uusavuttomuutta? Vai kuvitteletko oikeasti, että en osaa käyttää puhelinta? taikka ääntäni? Mitä luulet, että en nyt oikein osannut ja voit määritellä minusta uusavuttoman sen takia?
Et tainut oikein ajatella loppuun saakka, halusit vain päästä sanomaan. Eikö niin?
Koska tiedät paremmin?
Näinhän se menee. Eikö?
Ihmiset usein tekevät ympärilläsi vääriä ratkaisuja, joihin juuri sinä olisit osannut oikeat vastaukset ja saanut asiat raiteilleen?
Sinulla on vain sellainen hyvin hieno ja mahtava taito?
Sitä kutsutaan myös luulotaudiksi.
Toiselta puolelta kyllä saattaa hieman sitä uusavuttomuutta ollakin tai mistäpä minä sen tiedän, voihan kyseessä olla pelkkä ylimielisyys tai välinpitämättömyys.eteläsuomessa sitä,ettei osata vanhoja taitoja.Tehdään vain viimeisimmän tiedon mukaan.Ei tuo kännykkä mikään vanha asia ole,mutta sen avulla voit sopia sen tapaamisen ajankohdan minuutissa olit sitten vaikka metsässä.Käytäntö ratkaisee.Itse olen käyttänyt matkapuhelinta yli 30-vuotta nopeimpana viestintävälineenä.
- aloittaja
tarkoittaa kirjoitti:
eteläsuomessa sitä,ettei osata vanhoja taitoja.Tehdään vain viimeisimmän tiedon mukaan.Ei tuo kännykkä mikään vanha asia ole,mutta sen avulla voit sopia sen tapaamisen ajankohdan minuutissa olit sitten vaikka metsässä.Käytäntö ratkaisee.Itse olen käyttänyt matkapuhelinta yli 30-vuotta nopeimpana viestintävälineenä.
:D
AIJAA?
- Hanna S
Kurkkaappas http://www.remax-asuntotiimi.fi/
Jos löytyy mieleinen niin laita vaikka sähköpostia, vastaavat aivan varmasti! - Neuvo on kullanarvoinen
Vältä ainakin Habitaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323837- 851895
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151761Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1271301Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi371279VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu971260- 701156
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k103999