Onko totta

Suonenjokelainen guinesin e...

Ehkä nuoresta iästäni johtuen en tätä tiedä, mutta kuulin kyliltä, että Suonenjoella on aikoinaan asunut/asuu tiilenmurskauksen maailmanennätys mies - vieläkö harrastaa lajia, tai valmentaako ketään

Paikkakunnalla on kuulemma asunut ainakin yksi jollei useampi kovan luokan karateka ovat jo varmaan jo nyt keski-ikäisiä miehiä.

21

5623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se totta on

      Karate Koponen..mukava mies ja on ainakin vähän aikaa sitten vielä kickboxingia opettanut. Tiilenmurskaus muistaakseni jäänyt jo pois.

      Ei tuo niin iso juttu oo..Maailma on pullollaan maailmanmestaruus miehiä ja naisia ja jopa suonenjoen kaltaisesta pikku kaupungista niitä löytyy. Mitä sitten? Menetkö nimmaria pyytämään?? hahhahhaa..

      • tärkeämpiäkin asioita

        kuin tuo häiskäminen. Esim. alkoholin kanssa läträäminen.


      • Anonyymi

        No ei ole mutta ilmeisesti Sinulla ongelma kun dissaat tätä miestä. Tosin taidat olla jo alkoholiin kuollut sillä onhan kommentistasi jo yli 10 vuotta. Mutta Jukan näin kuntosalilla eikä missään rapakaljakunnossa ollut.


    • tietysti on
    • Oliko kyseessä

      Napa, Miilu vai Räihä ?
      Onko kukaan vielä katukuvassa ?

      • jätkä tasasella

        Ja ehkä pienessä myötäleessäkin.


    • Anonyymi

      tais merran jussiki jottai potkia aikoinnaan

      • Anonyymi

        Merran Jussi oli väliamerikan mestari aikoinaan nuorena miehenä .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen murskannut ainoastaan naisten sydämiä.
      Kaunis mies

    • Anonyymi

      On murskaus mies Juki!

    • Anonyymi

      On murskaus mies Juki!

      • Anonyymi

        taitaa kissa nostella ite häntäänsä !


    • Anonyymi

      Tämä tiilenmurskauksen Guinessin ennätysmies tosiaan asuu Suonenjoella, mutta taitaa olla yli 60 -vuotias.

      Tällä paikkakunnalla korostetaan mieluusti toisten huonoja puolia tai mässytellään toisten epäonnistumisesta. Haukutaan ja mustamaalataan, valitetaan ja inistään.

      Suonenjoelta puuttuu pose meininki, heittäisin tästä pallon kaupungille että voisivat hypettää enemmän meidän menestyjiä.

      Millä on hienoja paikkoja ja tekijämiehiä. Esimerkkinä voisi pitää vanhanmäen uutta pehtooria, joka on saanut sinne pöhinää sielgtä voisi ottaa esimerkkiä kuinka saadaan posi meininkiä aikaiseksi ,

      • Anonyymi

        Onko itsekehua vai sen toisen hypettäjän tekstiä.
        Ideat on itsestäänselvyyksiä ja toteuttamiseen ei taida riitää rahkeet. Jos jotain suunnittelee, niin se pitää toteuttaa itse alusta loppuun.
        Kotiseudusta saa ja pitää olla ylpeä tekemättä siitä sen kummempaa numeroa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oho tuosta on jo 30 vuotta aikaa mennyt. Olin katsomassa murskausta, hyvin Jukalta tiilet mureni. Oltiin silloin nuoria ja komeita. Nyt ei olla ku komeita....

    • Anonyymi

      Älä puhu paskaa!!

    • Anonyymi

      E. Tuomela oli 80 luvulla kova tiilien murskaaja! Olin katsomassa kun teki Suonenjoen ennätyksen !

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta venäläisillä tiilillä.

    • Anonyymi

      KARATE KOPONEN on numero 1. Suonenjoella murskaus juttuihin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe