Iso kakkupala

söin kokonaisen

Söin kokonaisen ISON kuivakakkupalan!!! noin 400kcal.
Ripottelin vielä päälle kaakaojauhetta ja hedelmäsokeria!!! Yhteensä noin 500kcal!!!

Olin aivan paniikissa ja join päälle 1 litran kylmää vettä.

Tänään en voi muuta kuin liikkua helvetin paljon kuluttaakseni sen kakkupalan! Kun ei ollut muuta syötävää niin piti sitten nälissään mennä syömään.. joo seli seli, ei auta.. suututtaa ja paljon. MIKSI MENIN SYÖMÄÄN???!!!

7

4568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aabbccddeeffgghh

tasoittuu kyllä! Ei yksi kakkupala kaada maailmaa, se päin vastoin kiihdyttää aineenvaihduntaa jos normisti syöt vähän, valikoivasti ja vähäkalorisesti! Unohda koko kakun pala vaikka tiedän -vaikeaa on! Se ei sinun painonnousuun vaikuta millään tavalla. Voipi olla jos huomenna aamulla menet puntarille, painat jopa vähemmän kuin tänään :) Nyt nestettä vain tänään, jos siltä tuntuu.

• Mä söin enemmän!!!

No mä söin enemmän..että yks kakkupala ei todellakaan haittaa. Mulle tuli yhteensä 8000kaloria eilen ja tänään!! On vähän ähky olo.. :( Nyt voin olla koko viikon syömättä ja näännyttää itseni taas kunnolla. Varsinkin kun olin viimeiset 2 viikkoa melkein täysin syömättä ja liikuin hullun lailla niin kyllä paino varmasti nousee nyt överi-syömisistä, mutta valinta oli mun, oma vika, itse menin syömään.

• varm asti lihoo...
        Mä söin enemmän!!! kirjoitti:

No mä söin enemmän..että yks kakkupala ei todellakaan haittaa. Mulle tuli yhteensä 8000kaloria eilen ja tänään!! On vähän ähky olo.. :( Nyt voin olla koko viikon syömättä ja näännyttää itseni taas kunnolla. Varsinkin kun olin viimeiset 2 viikkoa melkein täysin syömättä ja liikuin hullun lailla niin kyllä paino varmasti nousee nyt överi-syömisistä, mutta valinta oli mun, oma vika, itse menin syömään.

Siis aivan varmasti lihottaa.. 8000KCAL...HUHUHHUHUH...

• didididididi

mä söin kans kakkua, koulussa oli ja aioin olla ottamatta mutta sitten söin sen kuitenkin.. nyt vituttaa.
      paljonkohan on kaloreita sellaisessa normikokoisessa palassa täytekakkua? pitäs kyllä varmaan tietää mitä kaikkee siinä oli..

• mummeli

mä söin kans ja nyt kaduttaa...m

• Eivoiollatotta!!!!

Voi kamala!
        Nyt kaikki tuijottaa ja kauhistelee; tuo söi KAKKUPALAN!!!!!!!
        Nyt on juostava 40 km VÄHINTÄÄN, jumpattava 3 tuntia ilman taukoja, juotava 5 litraa kylmää vettä, paastottava kuukausi... ja yritettävä HETI oksentaa se hirvittävä kakkupala ulos!!!!!!!!

Ja opi nyt herrajumala ettet sorru toista kertaa!!!!

• tyttönen vain

mä vihaan tollasia ihmisiä, joiden mielestä tää sairaus on meidän syy. Kaikki lähtee nimenomaan siitä pienestä ajatuksesta, että halutaan pudottaa painoa ja toinen syy on se, että toiset ihmiset haukkuu lihaviksi. Ei tää oo helppoa, vaikka kaikki on aina vaa sillei et siis voi ei sä söit nyt sä varmaan kuolet. Tää on osa meitä ja aika helvetin tärkee asia meille. Että jos ette hyväksy anorektisia ihmisiä ni suksikaa vittuun, me ei tarvita teidän mielipiteitä, psykat ja ravintoterapeutit jauhaa tarpeeks paskaa tästä syömisasiasta muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe