Väriteema

.....

Kyselisin siis millaisia väriteemoja muilta löytyy,jos vaikka tulisi hyviä ideoita?
Meillä tulossa teemaksi Rakkautta on... ja väreinä olen ajatellut valkoista,vaaleanpunaista ja kultaa,mitä mieltä?
Onko liian tylsä yhdistelmä?

97

18143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat

      Riippuu kai vuodenajasta, koska häät on? Hempeät värit sopivat kevääseen ja kesään. Tummemmat taas talveen. Jos häät on joulunaikoihin voisiko vaalean punaisen mielummin vaihtaa tummanpunaiseen tai siniseen? Mielestäni sininen ja punainen sopii yhteen kullan kanssa.

      Värit on tietty aina vähän makujuttukin. Eli ei ole mitään oikeita tai vääriä yhdistelmiä. Tärkeintä mistä itse pidät...

    • lgpem

      Kaikkea sitä kuuleekin....että oikein "väriteema".....ziisus.

      • jokainen väreillään

        Ei kai tuo ketään vahingoita.


      • etk

        ero tulee kuitenkin viiden vuoden sisään


      • yks vaan
        jokainen väreillään kirjoitti:

        Ei kai tuo ketään vahingoita.

        ihmeessä pitää stressata tommoisilla asioilla - ne on sivuseikka koko jutussa - ajatelkaa - eikö tosiaankaan ole muuta "ongelmaa" kuin miettiä värienyhteen sopivuutta. Hellittäkää hetkeksi - karsikaa kaikki turha pois - nauttikaa ihmisten seurasta - ja "oikeesta" elämästä. Katsos kun "tosi" paikka tulee - on samantekevää onko värit "balansissa" vai ei - tärkeempää on, että suku ja ystävät on ympärillä ja kaikki ovat elossa. Eikö tunnelma ole tärkein???


      • Suustani
        etk kirjoitti:

        ero tulee kuitenkin viiden vuoden sisään

        Ei kannata mennä naimisiin ja vouhottaa sen kanssa. Kalliiksi tulee ja ero tulee kuitenkin hyvin todennäköisesti ennemmin tai viimeistään myöhemmin. Ensin ollaan niin kuin kaniparit kiihkeinä ja sitten se arki koittaa jokaikiselle. Ei naimisiin ei ollenkaan.


      • naimisissa 20v
        Suustani kirjoitti:

        Ei kannata mennä naimisiin ja vouhottaa sen kanssa. Kalliiksi tulee ja ero tulee kuitenkin hyvin todennäköisesti ennemmin tai viimeistään myöhemmin. Ensin ollaan niin kuin kaniparit kiihkeinä ja sitten se arki koittaa jokaikiselle. Ei naimisiin ei ollenkaan.

        ...tosi typerää tollanen ajattelu. Ja jos itse on noin huonosti aikoinaan valinnut,e ttä ero on tullut, niin ei sitä kannata toisten onnea pilata.

        Tosin, tuota hääteemaa en kyllä jaksa ymmärtää, aikoinaan varattiin kirkko, juhlapaikka, bändi ja pitopalvelu....laitettiin kutsut 3 viikkoa aikasemmin ja sitten vain juhlittiin, ilman teemoja ja värejä ja häät oli onnistuneet ja häävieraat kehuvat vielä vuosienkin päästä hauskoja häitä (ilman tyhmiä kilpailuja).Ei laitettu häälahjatoiveita...oli ihanaa nähdä mitä vieraat olivat oikeasti halunneet meille antaa.

        -30v yhdessä, 20v naimisssa, edelleen onnellisia-


      • etk kirjoitti:

        ero tulee kuitenkin viiden vuoden sisään

        niinpä,ei kukaan tervejärkinen mies mene papin eteen sitä samaa saa ilman pappiakin paljon terveemmältä pohjalta(kokemusta on kummastakin)


      • on viisi vuotta
        etk kirjoitti:

        ero tulee kuitenkin viiden vuoden sisään

        Kyllä viiteen vuoteen kannattaa panostaa, Harrastaahan monet parin minuutin iloakin antavaia juttuja :)


      • Viisi vuotta onnea?
        etk kirjoitti:

        ero tulee kuitenkin viiden vuoden sisään

        Panostetaanhan sitä hurjasti yhteen bileiltaankin, kannattaa se viiden vuodenkin takia hiukan yrittää.


      • ..vastaa
        naimisissa 20v kirjoitti:

        ...tosi typerää tollanen ajattelu. Ja jos itse on noin huonosti aikoinaan valinnut,e ttä ero on tullut, niin ei sitä kannata toisten onnea pilata.

        Tosin, tuota hääteemaa en kyllä jaksa ymmärtää, aikoinaan varattiin kirkko, juhlapaikka, bändi ja pitopalvelu....laitettiin kutsut 3 viikkoa aikasemmin ja sitten vain juhlittiin, ilman teemoja ja värejä ja häät oli onnistuneet ja häävieraat kehuvat vielä vuosienkin päästä hauskoja häitä (ilman tyhmiä kilpailuja).Ei laitettu häälahjatoiveita...oli ihanaa nähdä mitä vieraat olivat oikeasti halunneet meille antaa.

        -30v yhdessä, 20v naimisssa, edelleen onnellisia-

        Olinpa naimisissa 23 vuotta ja seurustelut päälle ja nyt olen todellakin sitä mieltä, että EI NAIMISIIN KANNATA MENNÄ. Tiedänpä tapauksen, kun häät peruttiin kaksi tuntia ennen vihkitilaisuutta. Silloin oli alkanut soittorumba, että häät peruutetaan. Siinä oli järki alkanut toimia oikealla tavalla.


      • Muutamat tylsät häät
        yks vaan kirjoitti:

        ihmeessä pitää stressata tommoisilla asioilla - ne on sivuseikka koko jutussa - ajatelkaa - eikö tosiaankaan ole muuta "ongelmaa" kuin miettiä värienyhteen sopivuutta. Hellittäkää hetkeksi - karsikaa kaikki turha pois - nauttikaa ihmisten seurasta - ja "oikeesta" elämästä. Katsos kun "tosi" paikka tulee - on samantekevää onko värit "balansissa" vai ei - tärkeempää on, että suku ja ystävät on ympärillä ja kaikki ovat elossa. Eikö tunnelma ole tärkein???

        Kerron kokemuksesta että kukaan vieraistasi ei muutaman vuoden kuluttua muista oliko häissä vaaleanpunaista vai vaaleansinistä. Se sen sijaan jää mieleen oliko vieraathäissä huomioitu vai. Älä odotuta vieraita. Täytyy olla jonkinlaista ohjelmaa. Ajattele millaista on olla vieraana häissä. Itse en vältämättä ole kovin innoissani hääkutsusta. Useimmissa häissä on ollut aika tylsää. Vaikka koristelut ovatkin olleet viimeisen päälle. Järki käteen.
        Yksinkertaiset häät voivat olla paljon hauskemmat;)


      • Muutamat tylsät häät
        Muutamat tylsät häät kirjoitti:

        Kerron kokemuksesta että kukaan vieraistasi ei muutaman vuoden kuluttua muista oliko häissä vaaleanpunaista vai vaaleansinistä. Se sen sijaan jää mieleen oliko vieraathäissä huomioitu vai. Älä odotuta vieraita. Täytyy olla jonkinlaista ohjelmaa. Ajattele millaista on olla vieraana häissä. Itse en vältämättä ole kovin innoissani hääkutsusta. Useimmissa häissä on ollut aika tylsää. Vaikka koristelut ovatkin olleet viimeisen päälle. Järki käteen.
        Yksinkertaiset häät voivat olla paljon hauskemmat;)

        Jos ne häät ovat TEIDÄN häät, niin kysy miehesi makua myös. Ehdotan valkoista ja ripaukseksi hieman tummanpunaista. Rakkaus on lumivalkoinen;)


    • nipsnapsM

      Paree kun jätät ne kankahat kauppahan, säästät rahhaa. Heität sillä sormuksel vesilintua, unohat koko jutun ja koitat herätä arkeen. Tommosia ei kannata uumoilla, kun kahen vuojen päästä kumminki ero tulee.

      • naimisiin menevä

        vitsi että ihmiset osaa olla idiootteja! kyllä se on aika paljon ihmisistä kiinni päätyykö avioliitto avioeroon..olemme olleet mieheni kanssa yhdessä ja ennen kaikkea sovussa viimeiset 10 vuotta ja nyt haluamme sinetöidä suhteemme. Kaiken kruunaa häissä sormukset tuova poikamme:) niin että kuulkaa pikkasen positiivisempaa asennetta kehiin ei se pahasta ole! onnea häihin ja värit ovat mielestäni oikein hyvät ja jos sinä niistä itse pidät niin ne ovat silloin täydelliset:)


      • naimisiin menevä kirjoitti:

        vitsi että ihmiset osaa olla idiootteja! kyllä se on aika paljon ihmisistä kiinni päätyykö avioliitto avioeroon..olemme olleet mieheni kanssa yhdessä ja ennen kaikkea sovussa viimeiset 10 vuotta ja nyt haluamme sinetöidä suhteemme. Kaiken kruunaa häissä sormukset tuova poikamme:) niin että kuulkaa pikkasen positiivisempaa asennetta kehiin ei se pahasta ole! onnea häihin ja värit ovat mielestäni oikein hyvät ja jos sinä niistä itse pidät niin ne ovat silloin täydelliset:)

        siihen se kymmenen vuoden onni päättyy että kuka on idiootti...


      • näin ett
        naimisiin menevä kirjoitti:

        vitsi että ihmiset osaa olla idiootteja! kyllä se on aika paljon ihmisistä kiinni päätyykö avioliitto avioeroon..olemme olleet mieheni kanssa yhdessä ja ennen kaikkea sovussa viimeiset 10 vuotta ja nyt haluamme sinetöidä suhteemme. Kaiken kruunaa häissä sormukset tuova poikamme:) niin että kuulkaa pikkasen positiivisempaa asennetta kehiin ei se pahasta ole! onnea häihin ja värit ovat mielestäni oikein hyvät ja jos sinä niistä itse pidät niin ne ovat silloin täydelliset:)

        mies joutuupi maksamaan pillusta tavalla tai toisella,halvimmaksi tulee käydä rafloissa ja tarjota muutama paukku ja eiku hommiin ilman sitoumuksia..joooo


      • OOTTE LAPSELLISIA :D
        näin ett kirjoitti:

        mies joutuupi maksamaan pillusta tavalla tai toisella,halvimmaksi tulee käydä rafloissa ja tarjota muutama paukku ja eiku hommiin ilman sitoumuksia..joooo

        ei voi muuta ku nauraa teille oikeesti...hahhah!!!!jos ette käyttäydy kuin pahaset teinit niin käyttäydytte niin ku keski-iän kriisitä kärsisitte :D *nauraa*


    • 130609

      Valkoinen, vaaleanpunainen ja kulta sointunevat ihan hyvin yhteen.

      Meillä väriteema on voimakkaan kirkkaan punainen (tulee mun puvustani) ja varmaankin musta. Valkoinen olisi punaisen kanssa myös hyvä väri, tosin ehkä vähän jouluinen keskellä kesää :D punaiseen ja mustaan pitää yhdistää joku metalliväri, niin se on sitten hopea.

      Ostan sen verran tuota pukukangastani, että saan tehtyä siitä simppelit kaitaliinat pöytiin. Kun raakasilkistä on kysymys, se ei mielestäni enää tarvitse mitään erityistä koristelua, esim. hapsuja tai organzaa, joten pääsee siitäkin helpommalla.

      Onnea tuleville aviovuosille :)

    • Mielestä?

      Miten niin onko liian tylsä? Mitä vitun väliä eikö pääasia ole mitä mieltä itse olette, Vai ettekö yskalla tehdä mitään ilman toisten suostumusta, mielipidettä? Paremppi olla menemättä naimisiin muutenkaan, se on tyhmintä mitä ihminen voi tehdä.

    • tylsää.

      on jos väreinä ovat valkoinen ja vaaleanpunainen,kulta. Musta ja kulta sopivat yhteen erinomaisesti ja siihen kun lisätään vielä muita sävyjä väripaletti on valmis. Teemaksi valitsisin kevään,rakkauden sijaan.Mutta jos pitää tavanomaisista häistä,niin valkoinen on mitä parhain.

      • PaskaaKu

        tuen elämännekin tulee olemaan, yhteikunnan pellet ja apinat.


      • Ihmettelenpä vain!
        PaskaaKu kirjoitti:

        tuen elämännekin tulee olemaan, yhteikunnan pellet ja apinat.

        Miten ihmiset voi olla nuin vittumaisia ja katkeria? Antaa ihmisten mennä naimisiin! Joillakin se yhdessä elo onnistuu paremmin kuin katkeroituneilla paskoilla.

        Toivotan onnea koko sydämeni pohjasta aloittajalle! :)


    • miletymyksien mukaan
      • ei se kannata

        elä mee naimisiin.


      • ettei illu
        ei se kannata kirjoitti:

        elä mee naimisiin.

        Vihkimällä parane.mutta pese se kuitenki puhtaaksi.on kivempi työstää. kokemusta on.


    • huomioon ottava

      ..."teillä väriteemana"......"Olen ajatellut että"....HEI KUULES! Teitä on kaksi! Miksi sinä päätät vain? Kysy nyt ihmeessä tulevan puolisosikin mielipidettä ja toiveita!
      Ei se ole vain sinun päiväsi vaan tulevan puolisosi myös. Ottanet huomioon hänetkin näissä "väriteemoissa"....

    • kivoista häistä

      Ei suinkaan,ihanat värisävyt!!voi olla todella kaunis,paljon vaan hauskoja kilpailuja ja palkintoja sinne häihin!!Hauskaa tulee ja tanssit pystyyn!!

    • Sijoita rahat osakkeisiin

      Ennemmin sijoittaisin rahat osakkeisiin ja vihkasisisn itteni kumppaniin maistraatissa. Menisin pitkälle kuhertelulomalle kumppanin kanssa kahden.
      Sitten jos liitto kestäisi sen kolmisen vuotta ja jatkoakin näkyvissä olisi, vois pitää kunnon ruokabileet ystäville ja sukulaisille. Se muistuttaisi että arjessa on myös juhlaa ja liitto voisi vaikkapa vielä vahvistua.
      ihan pöö ja kakkajauhantaa nämä jo elähtäneet häähilluttelut, varsinkin hömppien ikiteinien suunnittelemina!

      • Yrittäjänainen

        Itse työskentelen alalla jota esim. morsiamet työllistävät kiitettävästi ja vieläkin niitä "Bridezilloja" löytyy,ikävä kyllä.
        On mukavia tapauksia onneksi paljon mutta ne superstressaavat häähullut morsiamet saavat kyllä ohimosuonen pullistumaan!
        Muista että vaikka hääsi olisivatkin sinulle maailman tärkein asia,et voi vaatia että ne olisivat sitä kenellekkään muulle,äläkä siis piinaa kampaajaa/meikkaajaa/cateringiä/ ym "työllistettyjä" epävarmuudellasi ja turhalla panikoinnilla :)
        Toivon sinulle ja puolisollesi kaikkea hyvää ja netistä löytyy paljon hääsivustoja mistä voit käydä ideoita hakemassa ja aina on (meitä) ammattilaisiakin joilta saat vinkkejä ja ideoita :)


    • häät

      takana, uuden vuoden aattona.
      Väreinä oli valkonen, hopea ja liila.
      Tein 104 valk. tuolinpäällishuppua, jotka on nyt joko myytävänä, tai vuokrattavana, et jos jollain tarvetta.
      Hupuissa sivuilla tarran palat ja nauhoina lilasta kankaasta tehdyt somisteet. Samoin pöydillä oli "rypytettynä" samaa lilaa kangasta.
      Oli juhlavan näköistä, kun vielä pöytäliinat lattiaan asti ja kynttilät paloivat kauniisti.
      Somisteilla saa juhlavuuttaa ja niihin kannattaa myös panostaa.
      Ruokapöydällä oli hopeakankainen pöytäliina.

      • häät tulossa

        Paljon maksaa jos ostais ??
        Saisko kuvia niistä? :)


    • Aikuinen Nainen

      ..voin sanoa, että ihan sama millaiset häät on, onni kestää jos on kestääkseen. Mutta Suomessakin on höyrähdetty näihin jenkkityylin hömpötyksiin: hääkarkit ym. Minusta suomalaiset viettävät suomalaisia häitä!
      Jos itse menisin vielä naimisiin, vihkiminen tapahtuisi maistraatissa tai vaikka koivun alla järven rannalla ja sitten juhlisimme ihan perhepiirissä ja lähtisin oman kullan kanssa matkalle niillä häistä säästyneillä rahoilla jonnekin mukavaan rauhalliseen paikkaan.

      • mie vaan

        Me menimme naimisiin kohta 6,5 vuotta sitten kumpikin yli kolmekymppisinä meillä oli isot häät eli vieraita melkein 200. Teimme kuitenkin todella paljon itse ja meillä oli hyvä ohjelma ryhmä ystävissä ja osaava emäntä hoitamassa ruokapuolta kulut eivät kuitenkaan olleet kovin korkeat eli kaikesta selvisimme 2000 eurolla joka mielestäni oli kohtuullinen. Tarjosimme ruokaa ja kakkukahvit sekä vähän myöhemmin perinteisen karjalanpiirakka yms. iltapalan. Edelleen menisin saman miehen kanssa naimisiin jos en jo olisi eli en ole yhtään katunut naimisiin menoamme. Kuvaajalle olisin näin jälkeenpäin antanut ohjeet kuvata vieraita enemmän ja meitä vähemmän koska jälkeenpäin on mukava katsella videota häistä ja palata siihen suureen päiväämme.


    • jospa enemmän paneutuisit..

      Mietimään sitä vihkikaavaa.
      Suomessa kai joka 3 pari päätyy eroon .
      Jos miettisitte enemmän sitä itse yhdessä elmämistä kun sitä mitä ruokaa tarjoatte siellä häissänne.

      • kun olet noin empaattinen

        Ja hapan.. Mistä tiedät jos he onnistuu liitossaan ja ei kai se ole heidän vika jos muut eroo.... anna muiille mahdollisuus onnistua...
        Tsemppiä sulle joka menet naimisiin
        eläkää onnellisina .....itsehän siihen kuiten aika paljon vaikuttaa onko habby or not.


      • Emmi84hki

        Taitaa olla katkera ero takana tai tulossa sellainen kun noin törkeesti vastailet ihmisille!!
        Itsekkin olen menossa naimisiin ensi kesänä ja en todellakaan mieti sitä kuinka moni pari eroaa. Se ei tarkoita, että juuri hän tai vastaavasti minä en voisi onnistua avioliitossaan. Ajattele sillä järjellä hetken aikaa ennen kun kirjoitat mitään.


      • väärää puuta tai oksaa aina...
        Emmi84hki kirjoitti:

        Taitaa olla katkera ero takana tai tulossa sellainen kun noin törkeesti vastailet ihmisille!!
        Itsekkin olen menossa naimisiin ensi kesänä ja en todellakaan mieti sitä kuinka moni pari eroaa. Se ei tarkoita, että juuri hän tai vastaavasti minä en voisi onnistua avioliitossaan. Ajattele sillä järjellä hetken aikaa ennen kun kirjoitat mitään.

        Kohta 30vuotta avioelämää takana ja siksi juuri neuvoin miettimään enemmän sitä yhteistä elämää , eikä minkä väristä päälle ja alle.
        Sitä ei suurinkaan liitto kestä ellei ole elämässä niitä suuria mietteitä...
        Toi katkeruuden tuputtaminen on niin sokeeta niin sokeeta , mutta silmät ne aukeaa itse kullakin.
        Kaikkea hyvää tietysti toivon jokaisen tielle ja liittoon.
        Avioliitto koulu olisi paikallaan jos onnistumis prosentti todellakin on noin onnettoman huono.


    • minä olisin...

      No joo ikä kai vaikuttaa asiaan...itse olen jo aikuisempi... Mutta vaalean punainen on musta ällö.
      Valkonen on perus väri... mutta vähän tylsä...
      itse käyttäisin tummanpunaista,upea pitkäpuku pitsiä vois olla yläosassa. valkoinen kukkalaite.
      valkoiset kengät.

    • amalia

      ajattelen, että kulta on sen verran voimakas värinä, että vaal.punainen saattaa jäädä liikaa sen varjoon, joten vaihtaisin joko kullan hopeaan, tai vall,punaisen, vaikka lohen punaiseen, tai tumman punaiseen.

    • jeeeeeja

      niitä värejä itse käytimme, olivat todella upea yhdistelmä!!

    • Naimisiinmeno on

      täysin yliarvostettua. Me ilmoitimme esikoisemme kastajaisten aluksi, että "Hyvä yleisö, ohjelmanmuutos, ensin vihitään ja sitten kastetaan.". Kaikki selvisivät helpolla. Helppoutta yleisesti ylenkatsotaan, mutta nykyään, kun olemme olleet naimisissa 8 vuotta ja lapsia on neljä, niin helppoutta ja yksinkertaisuutta arvostaa vielä valtavasti enemmän kuin naimisiinmentäessä.

    • =sisi=

      Eiköhän se väriteema tule niistä väreistä joista te pidätte...
      Tietenkin messuilta monesti löytyy kivoja vinkkejä.. Netistäkin löytyy kaikkea kun kirjoittaa vaan googleen häät tai hääaskartelua..

      Väreistä sen veran että minä esimerkiksi inhoan vaaleanpunaista ja ystäväni tulee käyttämään tätä väriä heidän häissään.. En aio asiaan puuttua koska tiedän että värejä on paljon ja kaikki ei voi kaikista tykätä..

      Muistakaa että te menette naimisiin koska te rakastatte toisianne!! Vaikka häissä jokin menisi vikaan(yleensä aina jokin menee...) niin silti teillä on toisenne ja se on tärkeintä!!
      Tehkää omanlaiset häät ja nauttikaa niistä!!!

    • Säästä

      Rahat lakimiehille, niin voit sitten saada elämäsi kunnolla alkuun eron jälkeen.

    • Eronnut 7 kertaa

      Jätä väliin, ei kannata

      • Hupaisaa

        että sinä itse olet kaikkien avioliittojesi yhteinen tekijä? Jos ajattelet, saatat huomata olevasi kelvoton avioliittoon. Kaikki muut eivät sitä silti ole.


    • oli väriteemana valkoinen, limevihreä(hääkimpussa oli limevihreitä ruusuja).
      Todella kaunis, raikas ja hempeä väri yhdistelmä!
      Meillä oli häät juhannuksena-07,joten siitä tuli värit!Mieheni pitää limevihreästä ja minä valkoisesta.
      Mieti,mistä väreistä TE pidätte,ja yhdistä ne!
      ONNEA TEILLE!!!
      Ja muista nauttia häävalmistelusta,älä stressaa itseäsi liikaa:)

    • Virya

      Valkoistahan saa olla hääpuvussa vain neitsyellä, muista se!

      • mummuliini

        ...valkoinen on viattomuuden väri...ei neitsyyden :D /Huntu on se josta vanha kansa sanoo, että se vain neitsyelle.


      • Virya
        mummuliini kirjoitti:

        ...valkoinen on viattomuuden väri...ei neitsyyden :D /Huntu on se josta vanha kansa sanoo, että se vain neitsyelle.

        Neitsyt tai ei, niin kuinka moni nainen on viaton mennessään naimisiin?


    • Emmi84hki

      Tänään ja huomenna on Helsingissä häämessut. Sieltä saa ainakin varmasti mukavia vinkkejä kaikkeen koristeluun ja mitä väreihin tulee :) Lippujen hintakaan ei ollu paha vain 12e.Tietysti en tiedä missä kaukaa asut että onko mahdollisuutta päästä messuille. Itse menen kanssa kesällä naimisiin.Huomenna menossa myöskin messuille.

      • sinne

        myös oulussa on 11.1 häämessut club teatrialla klo:10-17


    • vaaleanpunaista

      on kaunis yhdistemä.Jos on vahvoja luonteita, niin miksi ei karmiinin punainen/viininpunainen ja kulta. Kuitenkin kyse on teidän häistä, joten mikä on teidän värinne? Tiedän, et on ollut hääkakkuna puna-musta kakku- sopi hyvin sille parille....

    • Nimetön

      hei..kokeile korvata kulta vaikka tummanpunaisella..mutta hääthän ovat teidän ja jos sinusta värit ovat hyvät niin kaikkea hyväät ja oikein ihania häitä teille

    • Janet788

      Ihanat värit, juhlavat, tyylikkäät, klassisen elegantit. Ei todellakaan tylsät.

    • Usko Vaan

      on se, kenen rinnalla seisot, kun sitoudut avioliittoon. Se on mm. taloudellinen sitoumus ja sen lisäksi paljon muutakin, missä värit ei paljon tilanetta hetkauttele.

    • nainen 66

      run as fast as you can :)

    • eronnut sinkku äiti

      kulta on liikaa mielummin hopeaa/harmaan sävystä mutta ei liikaa ja punainen, vaalean sinistä kaikkea näitä kun yhdistelet syntyy rakkaus! eli hopea/harmaa,punainen ja vaaleansininen yhdistelmä!

    • blondeistablondein72hki

      neuvon annan ja ystävyydellä
      ÄLÄ MENE NAIMISIIN!!!

      ONNEA;O)))

    • Jonkka

      Vaaleenpunaisen kanssa sopii ehkä hopea paremmin, toki riippu onko häät talvella tai kesällä. tai sitten jos tuollainen teema niin vaaleenpunaisen ja tummanpunaisen yhdistäminenkin voi näyttää hyvältä, esim kimpuissa molempia vierekkäin, kynttilöissä, molemman värisiä terälehtiä, nauhat ym... ja makuuneissa on suklaasydämiä joissa punaiset foliot..

      • Neuvonantajatar

        Mene neimisiin hiljaa tai ole avoliitossa ja säästäkää rahat kunnon lomamatkaan.


    • outsa09

      Kuullostaa kyllä hieman tylsältä. Onko vaaleapunainen pakollinen? Voisiko sen vaihtaa johonkin muuhun punaisen sävyyn? Valkoinen ja kulta kuullostavat ja näyttävät hienolta (meidän häissämme käytettiin myös niitä), millainen paikka on? Entä ajankohta? Nämä kaikki vaikuttavat heti siihen miltä yhdistlemä näyttää. Entä morsiusparin vaatteet, tullaanko niissä käyttää väriteemaa myös?

    • werew

      koko ajatuksen jäihin, järjetöntä tressin ja paineen hankintaa.

    • kemitar-38

      Valkoinen on aina perusväri häissä. Niin viatonta meininkiä. Siis älä kovin värikästä ala laittamaan.
      Kahvipöytään: valkoinen liina, Vaaleanpunaiset servietit ja tietty: valkoiset kahvikupit. Ei sen enempää värejä. Valkoinen ja vaaleenpunainen riittävät mainiosti. :)

    • rsss

      Valkoinen, vaaleanpunainen ja kulta on ihan hyvä yhdistelmä sekin. Sopivat varsinkin jos hääpukusi on valkoinen. Kummityttöni hääpuvun hame oli kirkkaanpunainen jossa kullan värisiä koristekiviä ja punaista oli käytetty muutenkin paljon.Esim. lähimpien omaisten asuissa ja kaason, morsiusneitojen ja sulhaspoikien pukeutumisessa.
      Liinat ja astiat olivat valkoisia ja kukat ja kynttilät vaaleanpunaisia/punaisia/valkoisia.

      Tärkeintä on muistaa, että se on sinun päiväsi!
      Nauti häidesi valmistelusta ja häistäsi.

    • Magrittexxxxxxxx

      Eikö parempaa keskustelunaihetta synny?
      Olkaa alasti niinkuin keisarikin oli.
      Kaikki kuitenkin teeskentelee näkevänsä muodikkaan upeat vaatteet.
      Näin on täällä Pohjolan Koreassa missä valvonta pitää huolen ettei yhteiskunnalle synny vaaraa liiasta rehellisyydestä.

    • NÄINÄ AIKOINA

      KUN EROTAAN ENSIMMÄISTEN ONGELMIEN SYNNYTTYÄ KUITENKIN.SITTEN TAPELLAAN RAHASTA, LAPSISTA JA LOPULTA OLLAAN NIIN KATKI,ETTEI MITÄÄN RAJAA.ÄLÄ MENE NAIMISIIN,JOS YHTÄÄN OLET JÄRKEVÄ,SÄÄSTYT MONELTA MURHEELTA JA JA TÄNÄ PÄIVÄNÄ EI TOD.SOLMITA MITÄÄN 50 VUOTTA KESTÄVIÄ LOPPUELÄMÄN AVIOLIITTOJA.

    • on suomalainen "teema...

      Paljonko on rahaa käytössä,siitähän se riippuu.Jos olet suomalainen:-Häät kesällä,vihkiminen kauniissa koivikon reunassa,sitten hääkahvit siinä ja Te hääpari lähdette koivikon kautta häämatkalle.Uso se on jotakin se.

    • Näytön paikka

      Mitä lie morsmaikun ja sulhon korvien välissä, jos nämä ulkoiset puitteet on niin kovin merkitseviä. Ja vielä ulkopuolisilta pitää kysellä miltä rakkautenne ympäristö näyttää jopa väreinä. Siinäpä teette näytelmää häävieraille ja uskotte tuon rekvisiitan olevan melkein jo elämänsisältöäkin. Jo on onnetonta. Hankkikaa ihmeessä hääkonsultti apuun. Sillä keinoin saatte varmasti onnellisen yhteiselon??

      • naimisissa jo vuodesta 2005!

        Uskomatonta, miten nykyajan ihmiset eivät näytä uskovan naimisiinmenoonkaan. Niin paljon negatiivista palautetta näytettävän antavan täällä. Oma on värimaailmanne ja teette häistänne juuri sen näköiset kuin haluatte eli juuri Teidän näköisenne. Pääasia on kuitenkin se, että luotatte siihen, mitä olette tekemässä. ONNEA!


    • häiden järjestelyyn
      • seuraappas tilastoja

        Rakkaus on hieno asia, siitä ei mihinkään pääse. Sillä on vain tapana välillä kuihtua ja kadota. Vaikkapa viiden vuoden yhdessäolo ennen häitä voisi jo aika hyvin näyttää tuleeko hommasta mitään. Kaikenlainen juridiikka eroprosessissa jää siten pois. Ja rahanmeno.
        Katsokaapa avioerotilastoja, ja liiton kestoa.
        Sitäpaitsi ihmistä voi todellakin rakastaa ilman papin aamenta tai tuomarin onnitteluja.


    • Naurettavaa kohkausta

      karannut käsistä, "ämmiltä",

    • häissä

      Jos haluat ammattilaisen mielipiteen niin valkoisen ja vaaleanpunaisen kanssa sopii paremmin hopea kuin kulta. Mutta jokainen tyylillään, häiden pitää miellyttää ennenkaikkea paria itseään.

    • on ottaA MUMMUT VAARIT JA APIT JA ANOPIT MUKAAN ... jo kilpa kosijoiden eli exien kutsumine tuo eri puraa koska heidan pettymysken ja vihamielisyyden aistii tekopyhyydeta huolimatta .......... taa on faktaa ...tiian koska ira on kovasti mustis ja heittaa samantien kuraa silmilleni jos vilkaisen jotakin muita ..... ulkoruokintaa on ollu jonkun aikaa ..

    • mene ollenkaan

      Naimisiin ei kannata, siinä vinkki..

    • hässikää!

      Jos rakkautta löytyy niin ei mitään värejä vaan toimintaa! Kyllä ne värit silmissä viliseee...

    • tuttifrutti90

      Moi.Meillä oli elokuussa häät mieheni kanssa ja meillä oli väri teemoina valkoinen,vaaleanpunainen ja hopea.Se ihmeen hyvin sopi yhteen..kantsii kokeilla.(;

    • Susannesi

      No vaihtaisin ne väri kun sinulla oli ne......Valkoinen,vaaleanpunainen ja kulta........Pitäsin valkoisen mutta vaaleanpunaisen ottaisin pois laittaisisin tilalle tummanpunaisen tai punaisen...ja kullaln pitäisin...Mutta omatpahan hääsi o...............

    • *Annabelle*

      valkoinen on perinteinen hääjuhlaväri ja vaaleanpunainen on herkkä väri ja kulta on juhlava kun sitä ei ole liikaa.VAin ripaus siellä ja täällä.Kukissahan tulee lisäksi vihreää mukaan ja serveteissä on upeita yhdistelmiä noista väreistä.LAitatko rakkautta on juttuja näkyviin juhlatilaan?Olin yksissä juhlissa missä oli aiheeseen liittyviä runoja seinillä ja teemakuvio siinä.Voithan käyttää jotain harsoa ja pitsiä tai jotain kivaa speciaali koristetta yhdistettynä noihin väreihin.Meillä oli sinivalkoiset häät.Sininen kissimirri sulholla ja hääkimpussa sininen hortensia ja pöytäliina oli sininen hääparin pöydässä.Pöytäkoristeena oli sinikukalliset ( syDänseppele kukista )servetit joihin oli kirjoitettu kultatussilla pieni hääruno.pääasia että värit ovat sopivasti sommiteltu joka paikkaan.MIeti mitä kukkia haluat ja miten haluat toteuttaa ne värinkäytöt.Riippuu paljon myös sun omasta persoonallisuudestasi.Oletko voimakas vai herkkä persoona.Voithan vaaleanpunaisestakin käyttää monia sävyjä yhdessä esim ruusukimpussa.Haluatko helmiä ( valkoisia ) ja harsoja ( kultaa ) koristeeksi.MIkä on lempivärisi?MIkä on miehesi lempiväri.Voisko niitä soinnuttaa yhteen.?Mikään ei ole tylsä kun osaa käyttää.Kukkakaupoissa on mallikansiot erilaisista asetelmista.Ehkäpä niistä voit saada inspiraation.Pitäydy siinä tyylissä.

    • Realist

      ..ON AVIOEHTO.

      • Jo nainut

        Sinä tiedät mitkä värit teitä miellyttää. Vaihoehtoja on niin paljon. Meillä oli valkoinen, fuksia ja kulta. Kaunista oli. Häät olivat kesällä. Valkoinen vei suurimman osan seuraavaksi ebiten tilaa sai fuksian punainen ja vain pieninä yksityis kohtina oli kultaa.


    • puik

      yli 40 v kokemuksella ennustan tyyntä, myrskyä, sadetta, tuulta, vettä, aurinkoista sekä pilvisäätä, myös räntää ja rakeita. Tämä kaikki huolimatta häiden värimaailmasta ja lahjatoiveista. Olisin iloinen jos malttaisitte jättää itsekkyyden ja antaisitte vieraidenne hankkia teille lahjoja, joita haluavat teille antaa ettekä rasittaisi tarkoilla toiveilla ostaa määrätyistä liikkeistä. Häät olkoon teidän oman makunne ja yhteisten mieltymystenne mukaiset. Vieraat varmasti nauttivat eniten "oman tyylin " hääjuhlista.Olkaa omanlaisianne, tyylit tulevat ja menevät, muoti vaihtuu -ei kaikki muotigurujen ja trendivärien kirjo ehkä ole teidän hääjuhlienne välttämättömyys. Vähälläkin pärjää, kauniit muistot pitkälle (toivottavasti ) yhteiselle taipaleelle syntyvät yhteisestä halusta toistenne hyvän olon saavuttamiseksi ja arjessa pärjäämiseksi.

    • rohkeasti

      Mulla on todella seksikäs ehdotus väriteemaan mikä tulee vaatetukseen! Valkoinen hääpuku,hyvin istuva vartaloa myötäilevä,siis valkoinenhan on viattomuuden,puhtauden ja neitseellisyyden symbooli! Sitten alusvaatteisiin...anna miehellesi oikeen kunnon seksiyllätys pukeutumalla syntisen seksikkääseen punaiseen korsettiin,pikkuriikkisiin pitsipikkuhousuihin ja sukkanauhaan...lupaan että saat kuuman pitkän ihanan unohtumattoman hääyön uuden miehesi kanssa! Vai oliko kyse kenties itse häitten väriteemasta...kukista kattauksista jne? No ehkä niin mutta toivottavasti tykkäsit kuitenkin vinkistäni!

    • mirka78

      Sisko löysi ihan hyviä vinkkejä netistä häihinsä. Tässä taitaa olla aika paljon hyviä linkkivinkkejä: http://haalinkit.freehostia.com/
      Aika pitkälti samaa kaavaa häät yleensä on, mutta hyvä niihin on jotain omaa silti keksiä. Mutta hienoa on että pyörää ei tarvitse keksiä aina uudestaan :)

    • kukaan.....

      vielä muistuttanut avioehdon tärkeydestä, jotta saat sitten munuaisen eron jälkeen takaisin?

      • Ja..

        Kaikki sukupuolitaudit mitä hänelle olet antanut..
        Kaikki takas kun ero tulee!!


      • ja...
        Ja.. kirjoitti:

        Kaikki sukupuolitaudit mitä hänelle olet antanut..
        Kaikki takas kun ero tulee!!

        se hiv jo varmaan on myös siinä munuaisessa sillon...


    • Alanammattilainen

      ...jätä pois vaaleenpunainen...valkoinen ja kulta ovat perinteisii,kaunis yhdistelmä...muista et yksinkertainen on kaunista...ei liikaa hörsyjä...

    • neitoperho

      heips

      omissa häissäni käytin vaaleanpunaista :)
      kesällä vaaleanpunaiseen sopi todella hyvin koivun vihreä väri ja valkoinen. leivonnaiset "puettiin" vaaleanpunaiseen ja koristelussa käytettiin ulkoa haettuja koivun oksia ja kukkakaupan anteja :) toivottavasti häistänne tulee todella onnistuneet ja kauniit. :)

    • helmikuunhelmi

      Kysypä mieheltäsi mistä väreistä hän tykkää... äläkä ala olemaan pirttihirmu jo ennen häitä. Niin kuin nyt siltä jo pahasti vaikuttaa kun ominpäin suunnittelet hääjuttuja... kyllä ne värit miehiäkin kiinnostaa!!!

    • suosittelisin kuitenkin

      avioehtoa,ja lasten tekemisen välttämistä.

    • Joori

      Ketsuppi- kyydillä Tukholmaan.Viking Line, siinä sulle valkoista ja punasta.Lähetystössä naimisiin, sit turpa kii. Erootte kuitenki max 3 kuukautta,heh.

    • jukupliut

      Itse lisäisin vielä vapaana kirmaavia pupuja ja kedon kukkia niin mieskin viihtyisi paremmin...

    • itse aion

      laittaa pääasiassa mustan hääpuvun, mihin tulee koristeltuna viininpunaista kangasta ja kultaa(ei kangasta)

    • värikonsultti

      Sori, mutta kuulostaa melko oksettavalta ja kliseiseltä. Mikstte ota vaikka kuparia tuon kullan tilalle ja valitse hiukan purppuramman punaisen sävyn.

      Meillä häissä oli väriteemana metsänvihreä, taivaan sininen ja vanha valkoinen. Tosin häät pidettiin maalla, rantametsikön tuntumassa, joten väriskaala sopi todella hyvin. Värit tuli oikeuksiinsa illan hämärtyessä kun sytytimme salin valoköynnökset ja lyhdyt.

    • 30-luvun häät

      Meillä on teemana bling-bling (tekokivet, kristallit ja strassiaplikoidut sisustuskankaat), vanha roosa ja norsunluunvalkoinen. Sopii hyvin kartanomiljööseen.

      Vaaleanpunainenkin on ihan kaunis, mutta jos on kovin vaalea, näyttää helposti halvalta kullan kanssa :)
      Mutta loppupelissähän sitä haluaa kuitenkin oman näköiset häät.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe