Hiusvärit. (VASTATKAA NOPEASTI!)

hmmmäyh

Elikkäs, nopeita vastauksia kiitos!:)
oon värjäämässä hiukset tolla Garnier Nutrisse Cream värillä. Se on Ebony tummanruskea 3.0
Niin, kenelläkään tietoa/kokemusta kuinka tumma se on? Ei kai mikään musta? Haluaisin melko tummanruskeat hiukset, en mitään melkein mustia, en liian vaaleita. Ajattelin, kun tuo Ebony on suomeksi "pikimusta" tai "ebenpuu" niiiin, eikai väri ole sitten pikimusta? ;O
Nopeita vastauksia, ehtis vielä tänään varjäämään, siis jos ei ole liian tumma. :)

6

5427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasjkfhaj

Värjään usein juuri tuolla sävyllä. Mielestäni se ei ole mikään liian tumma. Itselläni on juuri tällä hetkellä se sävy hiuksissa. se on tumma, muttei musta. Värjäämisen jälkeen jos väri tuntuu liian tummalta, älä huolestu, noin jo viikon kuluttua väri on jo hieman haalistunut tai "kulunut" (ei siis huonolla tavalla) vaikka se onkin kestoväri. Värjää vaan tänään (: Toivottavasti tästä oli edes hieman apua :DD

• KeskustelunAloittaja

Kiitos! :)
        Jos se on kuitenkin lähellä mustaa, niin onko se niin tumma, et jos on tosi vaalee ihonen ni näyttäää aika kalpeelta? oon ihan kahuissani et jos se on joku musta tai sellanen et muuten musta mut auringossa näkyy ruskeeta vähän o.O

• KeskustelunAloittaja kirjoitti:

Kiitos! :)
        Jos se on kuitenkin lähellä mustaa, niin onko se niin tumma, et jos on tosi vaalee ihonen ni näyttäää aika kalpeelta? oon ihan kahuissani et jos se on joku musta tai sellanen et muuten musta mut auringossa näkyy ruskeeta vähän o.O

Kyllähän tuollainen 3: sen tummuus on aika musta varsinkin huoneen valossa. Ulkona siinä näkyy kylläkin se ruskea vivahde, mutta voin sanoa, että vaalea ihoiselle tuo on liian tumma. Valise mieluummin väri joka on siinä 4-6 tummuusasteessa. Ota mieluummin se vaaleampi sillä 4 on myös todella tumma ruskea vielä.
        Muistatathan, että jos nyt sinulla on blondit hiukset niistä ei tule kerralla ruskeita vaan vähän vihertävän ruskeat. Täytyy tehdä esipigmentointi tai sitten värjätä kaksi kertaa samalla värillä.
        Osta siis mieluummin vaaleampi väri aluksi sillä siitä on helppo saada tummempi, mutta liian tummasta taas on erittäin vaikeaa saada vaaleampi sillä väri ei vaalenna väriä ja sen jälkeen täytyy tehdä värinpoisto ja se tuhoaa hiusta.

• p3te
        neljä.marsua kirjoitti:

Kyllähän tuollainen 3: sen tummuus on aika musta varsinkin huoneen valossa. Ulkona siinä näkyy kylläkin se ruskea vivahde, mutta voin sanoa, että vaalea ihoiselle tuo on liian tumma. Valise mieluummin väri joka on siinä 4-6 tummuusasteessa. Ota mieluummin se vaaleampi sillä 4 on myös todella tumma ruskea vielä.
        Muistatathan, että jos nyt sinulla on blondit hiukset niistä ei tule kerralla ruskeita vaan vähän vihertävän ruskeat. Täytyy tehdä esipigmentointi tai sitten värjätä kaksi kertaa samalla värillä.
        Osta siis mieluummin vaaleampi väri aluksi sillä siitä on helppo saada tummempi, mutta liian tummasta taas on erittäin vaikeaa saada vaaleampi sillä väri ei vaalenna väriä ja sen jälkeen täytyy tehdä värinpoisto ja se tuhoaa hiusta.

Kertokaas tytsyt miten saan värin pysymään hiuksissa? Oon tämmönen suhtkoht nuori kundi ja ulkonäkö noussu nyt vähän tärkeemmäks... Ainakun värjään hiukset (ihan kotona sisko, tyttöystävä yms.) tommosella just naisten kestovärillä niin se on viikko / n. 5-10 pesua niin väri on haalistunut jo todella paljon? Värjäyksessä ei ole mitään vikaa, mutta pitäskö mun sit käyttää jotain hoitoaineita tai shampoota joka ns. parantaa sitä väriä? Kiitos vastauksista.

• jtruh6rhthg
        p3te kirjoitti:

Kertokaas tytsyt miten saan värin pysymään hiuksissa? Oon tämmönen suhtkoht nuori kundi ja ulkonäkö noussu nyt vähän tärkeemmäks... Ainakun värjään hiukset (ihan kotona sisko, tyttöystävä yms.) tommosella just naisten kestovärillä niin se on viikko / n. 5-10 pesua niin väri on haalistunut jo todella paljon? Värjäyksessä ei ole mitään vikaa, mutta pitäskö mun sit käyttää jotain hoitoaineita tai shampoota joka ns. parantaa sitä väriä? Kiitos vastauksista.

värjäyksen jälkeen et pese hiuksia 24h, eikä muutenkaan kannata joka päivä shampoolla pestä, ja ostat shampoon ja hoitoaineen joka on tarkoitettu värjätyille hiuksille.

• mamamamamam
        p3te kirjoitti:

Käytätkö kestoväriä..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3486
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2727
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16