Pitäsis maalata auton etulokasuoja, niin olisi hyvät neuvot tarpeen.
Lokasuojassa on maalit päällä, niin kuinka pohjatyöt kannattaa tehdä, kun maalaa lokasuojan auton väriin?
Ja mites sitten maalin valinnassa, kun autossa on metalliväri ja käytettävissä ei oo ruiskua, niin saako spraymaaleilla sitten kunnon pintaa aikaseks?
Lokasuojan maalaus
4
5056
Vastaukset
- esson veijo
spraylla maalaamisesta hyvää jälkeä. Eiköhän sen 200 EUR maalauta, jos teet pohjatyöt (hionta) itse.
- Monta kokkia
Tottumattomalta ei pohjatyön virheetön tekeminen tahdo onnistua. Maalaamot eivät ole kovin innostuneita työnjaosta koska pohjan virheitä ei saa peitettyä loppumaalauksessa.
Mutta koko hommahan riippuu siitä millaisen lopputuloksen haluaa - esson veijo
Monta kokkia kirjoitti:
Tottumattomalta ei pohjatyön virheetön tekeminen tahdo onnistua. Maalaamot eivät ole kovin innostuneita työnjaosta koska pohjan virheitä ei saa peitettyä loppumaalauksessa.
Mutta koko hommahan riippuu siitä millaisen lopputuloksen haluaaon. Yleensä jos tarvitsee kysellä täältä, että miten homma tehdään, niin se parasta teettää ammattilaisella. Maalaa ne jotkut autoja telallakin ;). Se on tosiaan siitä kiinni, että minkälaista jälkeä haluaa.
- kilikoli
Sparymaaleilla saa huolellisesti tehtynä suht siedettävää jälkeä, pohjat on tehtävä vaan kunnolla kun maali on ohutta. Pari purkkia maalia ja toiset pari lakkaa ja kärsivällisyyttä vaan.
Itsekkin maalasin suht tuoreen Toledon takaposken niin ja ei heti alkuperäisestä erottanut.
Muista; Metallivärin kanssa on käytettävä lakkaa, muuten hohto häviää ekan talven jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855