Täytyis äkkiä poistaa tuollaiset
levottomat kirjoitukset.
Mutta nyt mennään asiaan.
Mistähän sais hyvän , tasokkaan
kynsienpidennyksen, hinnalla ei väliä !
Törkeätä ja asiatonta
5
860
Vastaukset
- pääkaupunkiseudulla
on hyviä kynsistudioita. ei kun vaan googlettamaan!
- asut
jossain mualla, niin eiku pirssillä eli taksilla vua suhhautat lähimpään kaupunkiin, nii eiköhän ala löytyä.
- kynnet
asut kirjoitti:
jossain mualla, niin eiku pirssillä eli taksilla vua suhhautat lähimpään kaupunkiin, nii eiköhän ala löytyä.
kun kullin juurta naidessa raapii niin hyvässä lykyssä saa tulemaan; varsinkin jos mun apusseja hellästi hyväilee....pitkillä kynsillänsä..
Silloin tosimies karjahtelee kuin leijona sekä sekä puree naaraan niskaa....
Höpöttelee oppipoika. - vielä ottanut
kynnet kirjoitti:
kun kullin juurta naidessa raapii niin hyvässä lykyssä saa tulemaan; varsinkin jos mun apusseja hellästi hyväilee....pitkillä kynsillänsä..
Silloin tosimies karjahtelee kuin leijona sekä sekä puree naaraan niskaa....
Höpöttelee oppipoika.tänään lääkkeitäsi, vai?
- Burlesco Grotesco
vielä ottanut kirjoitti:
tänään lääkkeitäsi, vai?
Aldactone,Emcomcor ja Iso Mack.
Päivällä :Diasectral, ja Monopront.
Iltaääkkeeksi: Prazocor ja Triamtex.
Lauantaisaunassa Itseäni 30v. nuorempaa
naista ja koppa kaljaa.
Huomemme sama satsi,mutta oluen vaihdan
teräviin .Ehkä Thai wiskyä 1l.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1601404Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241169Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk314978- 42929
- 72895
- 73889