Minä kuulin eilen ne sanat, tiedättehän, ne sanat!
Ne joilla särjetään sydämiä ja kaadetaan kaikki maailman esteet. Juuri ne.
Ne putosivat eteeni hätäisiltä huulilta, ne heitettiin päälleni kun olin sylissä piilossa pahaa maailmaa.
Olin hetken kuin höyhen tuulen puuskassa, niin keveä ja leikkisä ja mieleni kupli valoa.
Hamusin nenäni vielä tiiviimmin niskaasi vasten ja kuiskasin hiljaa ettei mitään siitä hetkestä särkyisi
"mäkin rakastan sua".
Ne sanat
3
199
Vastaukset
- hetken
Kun kuiskasit : Minä rakastan sinua.
Kaunis runo. - lindalinda1
pitkästä aikaa lukea Sinuakin.
Luen yhä uudelleen ja uudelleen tätä runoasi.
Ja täytyy todeta, että et pettänyt nytkään niin
kuin et aiemmillakaan runoillasi.
Tämä on aivan i-ha-na !
Kiitos Mielikki. - Ajan mittaaja
Salarakas.
Rakkaus löysin sinut uudelleen,
meni vuosia , katosi aikoja.
Tunnen nyt miten uudistun,
nuoruus kuin kehooni palajaa.
Miten olenkaan voinut sinut vuosiksi unohtaa.
Mutta sinäkin minut tunsit heti,
se sama kaipaus sinusta näkyi ja sanat
niin kovasti odotetut, taas kuulla saimme.
Rakastan sinua.
Se kaiken alleen peittänyt "sumu"
joka meidät erillään on pitänyt.
Toisiltamme katosimme , eksyimme kuka ties.
Muuttunut olet kovasti, tunne tämä vain on säilynyt.
Et ole kuitenkaan se sama tuntematon joka
kotona mua odottaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2071162
- 651104