Minä kuulin eilen ne sanat, tiedättehän, ne sanat!
Ne joilla särjetään sydämiä ja kaadetaan kaikki maailman esteet. Juuri ne.
Ne putosivat eteeni hätäisiltä huulilta, ne heitettiin päälleni kun olin sylissä piilossa pahaa maailmaa.
Olin hetken kuin höyhen tuulen puuskassa, niin keveä ja leikkisä ja mieleni kupli valoa.
Hamusin nenäni vielä tiiviimmin niskaasi vasten ja kuiskasin hiljaa ettei mitään siitä hetkestä särkyisi
"mäkin rakastan sua".
Ne sanat
3
208
Vastaukset
- hetken
Kun kuiskasit : Minä rakastan sinua.
Kaunis runo. - lindalinda1
pitkästä aikaa lukea Sinuakin.
Luen yhä uudelleen ja uudelleen tätä runoasi.
Ja täytyy todeta, että et pettänyt nytkään niin
kuin et aiemmillakaan runoillasi.
Tämä on aivan i-ha-na !
Kiitos Mielikki. - Ajan mittaaja
Salarakas.
Rakkaus löysin sinut uudelleen,
meni vuosia , katosi aikoja.
Tunnen nyt miten uudistun,
nuoruus kuin kehooni palajaa.
Miten olenkaan voinut sinut vuosiksi unohtaa.
Mutta sinäkin minut tunsit heti,
se sama kaipaus sinusta näkyi ja sanat
niin kovasti odotetut, taas kuulla saimme.
Rakastan sinua.
Se kaiken alleen peittänyt "sumu"
joka meidät erillään on pitänyt.
Toisiltamme katosimme , eksyimme kuka ties.
Muuttunut olet kovasti, tunne tämä vain on säilynyt.
Et ole kuitenkaan se sama tuntematon joka
kotona mua odottaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235098Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623012Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122910HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271516Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei215981