Tyttöystävän tisut liian pienet

poikaystävä

Tyttöystäväni on muuten seksikäs pikku kiimapakkaus, mutta sillä on olemattoman pienet tissit: vain 80A. Haaveilen jatkuvasti suurista hyllyvistä rinnoista, katselen niitä kaduilla, etsin kuvia netistä. Pelkään että jonain päivänä petän tyttöystävääni sen takia, että haluan päästä kokeilemaan pitkästä aikaa, miltä tuntuikaan kouria ja nuolla jättitissejä ja näkemään miltä ne utareet näyttää kun ne heiluu ja hyllyy kun naista panee takaa ja edestä ja kun nainen ratsastaa.

onko muilla samaa ongelmaa?

17

6328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iita

ansaitseekin päästä sinusta eroon. Miksi ylipäätään aloit olla hänen kanssaan, jos olet isorintafetisisti? Joku tykkää utareista ja toisen mielestä ne ovat vastenmieliset.Ihan makuasia tietysti. Ja sitten vielä, kaikille ne eivät merkkaa noin paljon. Ei kai siihen muuta ratkaisua ole kuin ero. Valitettavasti.

• 75 C

ei taas huomio kookkaita rintojani, muut miehet kuolaavat niiden ja mun perään muutenkin...
        entinen poikaystävä oli aivan hulluina tisseihini ja kehui niitä tosi usein. nykyinen ei oo sanallakaan kommentoinu, pari kertaa vaan koskenu. en voi sietää sitä!! rakastan niin paljon kun mies on kiinni rinnoissani, se kiihottaa mielettömästi! olen ylpeä rinnoistani, ne ovat kiinteät, eivät roiku ja silti ovat hyvän kokoiset! =)
        mut kyllä mies ansaitsee kunnon tissejä saada ihailla!

• zuschauer
        75 C kirjoitti:

ei taas huomio kookkaita rintojani, muut miehet kuolaavat niiden ja mun perään muutenkin...
        entinen poikaystävä oli aivan hulluina tisseihini ja kehui niitä tosi usein. nykyinen ei oo sanallakaan kommentoinu, pari kertaa vaan koskenu. en voi sietää sitä!! rakastan niin paljon kun mies on kiinni rinnoissani, se kiihottaa mielettömästi! olen ylpeä rinnoistani, ne ovat kiinteät, eivät roiku ja silti ovat hyvän kokoiset! =)
        mut kyllä mies ansaitsee kunnon tissejä saada ihailla!

Olen pahoillani 75C, ettei poikaystäväsi huomioi tissejäsi tarpeeksi. Mä voisin sen tehdä, mutta mun tarvii huomioida kihlattuni saman kokoisia ihanuuksia ja hoidossa voi olla kerrallaan vain yksi tissipari, uskollista tyyppiä kun olen.

Vinkkaa ihmeessa poikaystävällesi, et tissisi kaipaisivat vähän huomiota. Ehkäpä hän ei tiedä kuinka mukava nitä on puristella ja kuinka ihana niiden väliin on tuikata peniksensä tai katsella niiden edestakaista liikettä sinun ratsastaessasi (hänellä).

Toi on ihan paras koko - tai 75D olis varmaan ihan yhtä hyvä.

• ...

elämä

• 75 A

Kuinkas vanha se sun tyttöystävä sit on ja entä sä ite?
      Mä en sit taidakkaan kelvata kenellekkään jätkälle vai?
      Ku oon 14w tyttö ja mulla on kuppikoko vain 75A..
      Mut kyllähän mulla niitä jätkäkamu ehdokkaita olis mut ehkä nekin sit ajattelis noin ku sä et "vittu et toi on muuten nii helvetin sexy ja kaikkee mut noi rinnat vois olla vähän isommat.."
      Siis eli kaikki pienirintaiset tytöt jää sitten ihan yksin vai??? jaahas jaahas..

• Pius

herran jumala, sinä olet vasta 14, eiköhän ne kasva. rauhoitu.

• spark

Kuule kyllä ne siitä vielä kasvaa... itse käyttelin 75A:ta yli parikymppiseksi mutta sitten vakiintui käyttöön 75B...

Poikaystäväni kertoi naureskelleensa kerran kaverinsa kanssa, että tytöillä kasvaa rinnat kun ne täyttää parikymmentä. Vastaukseni tähän oli, että kasvaa ne tytöt siinä iässä muutenkin. Teini-iän poikamainen vartalo muuttuu viimeistään siinä vaiheessa kaikin puolin muodokkaammaksi. Teiniperse pyöristyy ja rinnat saavuttavat uusia ulottuvuuksia.

Eli odotteles vielä kymmenkunta vuotta...

• N isolla

Eipä huolta. Kyllä ne kasvaa kun hän pyöräyttää sulle pari muksua. (Joskus ei..)
      Silloin vaihda äkkiä muijaa ... muuten poltat silmäsi uimarannoilla joka kesä kun katselet MEITÄ ISOTISSISIÄ siellä.

• _tyttönen_

En tiedä miks miehet on niin lääpällään isoihin tisseihin.Oma kuppikoko d,enkä tosiaan tajua miks niissä kaikki haluaa roikkua ja puristella niitä.
      Jos saisin valita,ottaisin vähän pienemmät...kun nyt en muuten ole mitenkään iso.On se sit rasittavaa olla tisseissä roikkuvien miesten "jaloissa",kun ei pituus oikeen riitä tönimään niitä pois.

• poika18v

älkää kukaan oikeesti ees alkako seurusteleen jos se on teillä tollasista asioista kiinni, siis ihan oikeesti huh huh
      koska loppupeleissä nehän on vaan rinnat ja jos saan antaa pikku vinkin niin sun pitää löytää oikeet asennot ja tavat koskee niitä vaikka olis kuinka pienet niin toimii aina...

• sara

Siinä taas yksi epäkypsä pikkupojan tasolle jäänyt... voi voi...

• fuu

jos tyttö on esim muutenkin hyvin hoikka ja hento, niin eihän sitä rasvakudosta ole...
        raivostuttaa tuollainen.
        maitorauhasethan ne vaan on.

• Tietäjä

Jätä se tyttö! Hän ansaitsee jotain paljon paljon parempaa kuin kaltaisesi teinirunkkarin. Ei tässä maailmassa muutenkaan ole tarpeeksi kauniita ja seksikkäitä naisia, ja sitten niitä vielä tuhlataan tuollaisille apinoille!!!

• GIRL

taidat olla joku 16 vee, teini?? jos sulla on oikeesti tollaset mielepiteet niin voit painua johonkin..jos muijallas on jumalattomat rinnat niin mieti miltä ne näyttää sit kuuskymppisinä, onpa hienoo ku ne roikkuu kirjaimellisesti navan alapuolella ja ku vessasta nousee laittamaan housuja ylös niin tissit jää housujen vyötärön alle.. tosi seksyy. itse olen nähnyt tälläisia tapauksia..

se sun tyttöystävä ei tod. ansaitse tollasta ääliötä!! mieti jos se kavereitten kaa puhuis sun kyrvästä, et kuinka pieni se on ja miten sää oot huono sängyssä ym.. MIETI!! tota menoo saat tyytyä vetään käteen!

• boy22

mä taas rakastan tyttöystäväni tuon kokoisia rintoja.. isot ei innosta.. läski on ällöä

• Iso-J-72

Näyttävät, isot rinnat... mm, onhan ne mukavat puristella, katsella ja kosketella. Ikävä piirre on se että teinitytön isot rinnat varsin usein menettävät PAHASTI ryhtinsä jo vähän yli parinkympin iässä. Tähän on mahdollisesti syynä huonot tai väärän malliset rintaliivit ja vatsallaan nukkuminen. (Olenko väärässä?)

Pienet rinnat taas pysyvät ryhdikkäämpinä kauemman kun ei painovoima niitä runtele.

Sitten on tietenkin yleinen sopusuhtaisuus, on nmelko luonnottoman näköistä jos tyttö on "laiha kuin nuorisokeihäs", mutta rinnat on DD-kuppikokoa (sehän kaatuu nokalleen ;D).

Pienien rintojen puolesta voisin sanoa vielä senkin että tuntohermoja niissä on kuitenkin sama määrä, mutta pienemmällä pinta-alalla, joten pienirintaiset saavat rintojensa hyväilystä usein isommat kiksit.

Älkää hyvät tytöt saako traumoja tisseistänne - yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. (Kihlatullani niitä on kaksi ja minä tykkään niistä molemmista! :D )

• ...

...Voi tyttöystävä parkaa.Ehdotan,että jätät tyttöystäväsi ja ostat vain lehtiä tästä eteenpäin.Maun muuttuessa voit vain vaihtaa lehteä;eipä tarvitse muiden huoliasi kuunnella.

Olet varmasti niitä miehiä,jotka ostavat naiselleen tissit synttärilahjaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe