*
~Sinä,
tähti äärettömyyden*
kuumat kaipuun tunteeni,
liekit nuolee jo
niin korkealle taivasta
ei kosketa
kuitenkaan tähteäin
nöyränä rukoilen,
tähdenlentoja
mies,naura
mies,itke
niin luonnostaan käteni
on tottunut pyyhkimään
surevan kyyneleet
~~ tähti,
lennä jo syliini ~~
http://www.youtube.com/watch?v=CzBb8ndAR7Q
~~~~ tähti*
8
377
Vastaukset
- lindalinda1
tunnut olevan melkoisen tuottelias nykyään.
Tästä runostasi nostaisin jotain ylös
' mies naura
mies itke
niin luonnostaan käteni
on tottuneet pyyhkimäänn
surevan kyyneleet '
Kas kun tuo on meille kaikille niin
luonnollista. Luoja loi sen taidon naiselle, mut-
ta täytyy myöntää että kyllä nykyajan
miehistäkin hyvin suuri osa taitaa sen.
En tiedä, odottaisinko itse tähdenlentoja syliin
heikolla hetkelläni. Mutta kaipauksessani var-
maan niitä tähdenlentoja kylläkin taivaalla, kun
sanotaan niiden tuottavan onnea.
Joten toivon niitä Sinullekkin kaipaukseesi.
Herkkää tigrua tämä.- tiiger-66
tarkoitin tähdenlentoja,
eli onnea,,,
,,,,,,
,,,, syliin
lentäis tähti,,,, "se oikea",,,
,,,,,,,,,
,,,ja olen valmiina
ottamaan vastaan,,,,
,,,,,,
,,ja tässä biisissä
on koskettavasti,
"ei ne miehet itke,,,"
,,,,,,,,,,on paljon
tunnevammaisia miehiä,
mutta vähemmistönä
ne miehet, jotka tunteensa näyttää,,
,,,
,,ISO kiitos Linda
käynnistäs,,
,,,,,,
,,,onkohan jo liikaa
tuotteliaisuutta,,,
,,,,,hhmmmmmm,,,
,,,,,,en tiiä,,,pulputtaahan se,,,
,,,pitäiskö tulppa laittaa,?
mukavia illatsuja :))
"rukoilen"
Sitä omaa pienuuttaan tuntien
,,,,sillä emme "ota ellei anneta"
Mietin
sanoilla ,,ilosta,,rakkaudesta
ja ,,monesta muusta.
Onkii jo eriasia,,,,
ollaanko ilon ,,rakkauden,,,
sisällä virrassa.
"tähti"
"lennä jo syliini"
rakkauden teitä ,,,,
ne kulkee pimeässsäki yössä.
lumilyhdyn Liisa teki ja
tuikun sytytin kaikille.Liisa- tiiger-66
se pienuus
se nöyryys,,,,
,,,,,,,,,
,,,sitä otetaan,
mitä rakkaudessa
annetaan,,,,,
,,,,,,,,
,,,,oih,
lumilyhdyt ja tuikut
on niin kauniita,,
,,,,,,
,,talvessa on paljon
hyvääkin, eiks vaan,,
,,lumi ja kynttilöiden tuike,
tähdet,,,narskuva lumi,,,
,,,,
,,,tähtien tuiketta
ja kynttilöiden lämpöö
iltaasi liiskukka,,,
,,,
rakkaudella tigru** :))
- *MURUKULTA*
Voimaton on ihminen - mutta toivoa aina voi!
Ja täytyykin niin tehdä - se on kuin happea - Välttämätöntä!
Muru toivoo sitä tähdenlentoa sinne jos se vaikka auttaisi!
Iloista pvää sinne ja sitä kautta kaikille, vai mittee! :) - pups
kaipausta, kaipausta...
tässä runossa
paljon
kunnolliset tähdenlennot ovat harvinaisia,
mutta jonain tähtikirkkaana yönä se valaisee taivaasi ja lentää...sinin syliisi - Mysteriet
Voi apua!
Tämä kohta --->
"mies,naura
mies,itke
niin luonnostaan käteni
on tottunut pyyhkimään
surevan kyyneleet"
Aivan ihana *huokaa* - tiiger-66
lämmin kiitos teille
kaikille,,,
,,hyvää yötä~~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683