KETÄ SYYTETÄÄN?

Pyi

Luin juuri että suomalaisen suosikkibändin jäsentä epäillään todennäköisin syin pedofiliasta. Ei kerrota ketä, tiedättekö kenestä kyse?

32

29561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikael____84

      Niin..minkä bändin jäsenestä on kysymys??

    • eeeeee
      • 00800

        on nimeltään "roolimalli". voi tsiisus mikä feikki!


      • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooo

        Hyi helvetti. Mitä tähän muuta voi sanoa. Huh huh.


      • Noloa
        00800 kirjoitti:

        on nimeltään "roolimalli". voi tsiisus mikä feikki!

        Älä muuta sano. Siinä on roolimalli menossa ja kovaa linnaan ottamaan turpiin isoilta herroilta, näin olen ymmärtänyt että saattaa lapsiin kajonneille sattua ja tapahtua kaikelaista tuolla linnan seinien sisällä...
        Sääli ihmisen sairasta mieltä....


      • !!!!!

        edellisen viestin linkissä oleva kuva on just sama tyyppi ketä iltalehden sivuilla. Samallalailla paidan kaulukset ja kaulassa ja leukaperillä parran sänkeä. Tosin, en ole koskaan kuullutkaan koko bändistä....


      • .ppoop

        on mikään Aino, ei ole kovin tunnettu bändi, ainakaan itse tommosesta ikinä kuullut


      • fuffafida
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooo kirjoitti:

        Hyi helvetti. Mitä tähän muuta voi sanoa. Huh huh.

        Voisiko joku kertoa, milloin ko. tapauksessa on annettu oikeuden päätös? Poliisi on pidättänyt henkilön todennäköisin syin epäiltynä; oikeusjärjestelmässä se tarkoittaa 50/50 näyttöä. Joten, on täysin mahdollista, että tämä henkilö on syytön tai syyllinen, yhtä suurin todennäköisyyksin. Älkää hyvät ihmiset tuomitko ketään ennen aikojaan.

        On itsestään selvää, että epäilty rikos vastenmielisyydessään on niin iljettävä, että se herättää voimakkaita tunteita, mutta, ketään ei ole vielä oikeudessa todisteiden edessä tuomittu syylliseksi tai syyttömäksi. Silti täällä ihmiset ovat valmiita lynkkaamaan epäillyn vain epäilyn perusteella, hävetkää ihmiset. Ajatelkaa asia omalle kohdallenne, missä joutuisitte tutkintavankeuteen syyttömänä ja näin makaaberissa asiassa. Sitäkin sattuu...

        Jos ko. henkilö todetaan syyttömäksi, hän on silti menettänyt maineensa. Pedofiilin leima otsassa on ikuinen, syylliselle enemmän kuin oikein, syyttömälle paskempi homma.

        Jos hänet todetaan syylliseksi, hän on rangaistuksensa ansainnut. Vapausrangaistuslaitoksessa, missä pedofiilit ovat alinta kastia, he joutuvat pelkäämään henkensä puolesta jokainen sekunti. Siinä sitä rangaistusta kerrakseen, ei kateeksi käy.

        Joten, voisitteko lopettaa henkisen masturboinnin ja kauhistelun tässä asiassa ja antaa poliisin sekä muiden viranomaisten tehdä työnsä rauhassa, jotta syylliset saataisiin edesvastuuseen ja ennenkaikkea sellaiset ihmiset pois sylkykupista, jotka eivät sinne kuulu so. syyttömät, jos sellaisia ilmenee. Vanhasanonta kannattaa muistaa:

        ENSIN TUTKITAAN, SITTEN VASTA HUTKITAAN.

        Ei viedä ketään saunan taakse ennen, kuin siihen on näyttö ja todisteet, eikö vain?

        Kuinka moni täällä on valmis pyytämään julkisesti anteeksi tältä ihmiseltä, JOS hän on syytön?

        Lopuksi vielä, ettei pääse syntymään väärinkäsityksiä, korostan, että en puolusta tällä kirjoituksella pedofiilejä, päinvastoin! Haluan, että oikeus toteutuu, aivan yhtä varmasti kuin kaikki muutkin.


      • Dyddö
        fuffafida kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa, milloin ko. tapauksessa on annettu oikeuden päätös? Poliisi on pidättänyt henkilön todennäköisin syin epäiltynä; oikeusjärjestelmässä se tarkoittaa 50/50 näyttöä. Joten, on täysin mahdollista, että tämä henkilö on syytön tai syyllinen, yhtä suurin todennäköisyyksin. Älkää hyvät ihmiset tuomitko ketään ennen aikojaan.

        On itsestään selvää, että epäilty rikos vastenmielisyydessään on niin iljettävä, että se herättää voimakkaita tunteita, mutta, ketään ei ole vielä oikeudessa todisteiden edessä tuomittu syylliseksi tai syyttömäksi. Silti täällä ihmiset ovat valmiita lynkkaamaan epäillyn vain epäilyn perusteella, hävetkää ihmiset. Ajatelkaa asia omalle kohdallenne, missä joutuisitte tutkintavankeuteen syyttömänä ja näin makaaberissa asiassa. Sitäkin sattuu...

        Jos ko. henkilö todetaan syyttömäksi, hän on silti menettänyt maineensa. Pedofiilin leima otsassa on ikuinen, syylliselle enemmän kuin oikein, syyttömälle paskempi homma.

        Jos hänet todetaan syylliseksi, hän on rangaistuksensa ansainnut. Vapausrangaistuslaitoksessa, missä pedofiilit ovat alinta kastia, he joutuvat pelkäämään henkensä puolesta jokainen sekunti. Siinä sitä rangaistusta kerrakseen, ei kateeksi käy.

        Joten, voisitteko lopettaa henkisen masturboinnin ja kauhistelun tässä asiassa ja antaa poliisin sekä muiden viranomaisten tehdä työnsä rauhassa, jotta syylliset saataisiin edesvastuuseen ja ennenkaikkea sellaiset ihmiset pois sylkykupista, jotka eivät sinne kuulu so. syyttömät, jos sellaisia ilmenee. Vanhasanonta kannattaa muistaa:

        ENSIN TUTKITAAN, SITTEN VASTA HUTKITAAN.

        Ei viedä ketään saunan taakse ennen, kuin siihen on näyttö ja todisteet, eikö vain?

        Kuinka moni täällä on valmis pyytämään julkisesti anteeksi tältä ihmiseltä, JOS hän on syytön?

        Lopuksi vielä, ettei pääse syntymään väärinkäsityksiä, korostan, että en puolusta tällä kirjoituksella pedofiilejä, päinvastoin! Haluan, että oikeus toteutuu, aivan yhtä varmasti kuin kaikki muutkin.

        Syyllinen vai syytön.. Kallistuu syyllisen puolelle koska lehdessähän mainittiin että henkilö oli itse kertonut pidätyksen syyn bändikavereilleen.


      • Poliisit
        Dyddö kirjoitti:

        Syyllinen vai syytön.. Kallistuu syyllisen puolelle koska lehdessähän mainittiin että henkilö oli itse kertonut pidätyksen syyn bändikavereilleen.

        kertoneet muusikolle syyn josta EPÄILLÄÄN, jonka jälkeen muusikko on kertonut bändi kavereille takahuoneessa syyn josta EPÄILLÄÄN?


      • fuffafida
        Dyddö kirjoitti:

        Syyllinen vai syytön.. Kallistuu syyllisen puolelle koska lehdessähän mainittiin että henkilö oli itse kertonut pidätyksen syyn bändikavereilleen.

        Kallistukoon mihin suuntaan tahansa, häntä ei ole vielä oikeudessa tuomittu. ...Koska ledessä mainittiin? Jaa, sieltäkö ammennat objektiivisen totuuden ko. asiaan?

        Älkää nyt hyvät ihmiset tuomitko ketään ennen oikeuden käyntiä. Vai mihin oikeuslaitosta sitten tarvitaan?


      • Perkeleen perkele
        !!!!! kirjoitti:

        edellisen viestin linkissä oleva kuva on just sama tyyppi ketä iltalehden sivuilla. Samallalailla paidan kaulukset ja kaulassa ja leukaperillä parran sänkeä. Tosin, en ole koskaan kuullutkaan koko bändistä....

        En miekkään oo koskaan kuullu' ton nimisestä bändistä


    • oona

      kuva on ainakin sama ton aino-bändin kanssa. mutta olkaapa tarkkoja - lehdissä kerrotaan, että kyseinen henkilö on SOITTANUT (mennyt muoto) suosikkiyhtyeessä.
      tämä on siis uusi bändi, mutta on joskus soittanut yhdessä maan tunnetuimmissa bändeissä. mikä bändi, sitä en tiedä..

      • Keikalla

        Aino ei ole ollut keikalla viime viikonloppuna, joten kaveri soittanee edelleen jossain oikeasti suositussa bändissä.


      • oona
        Keikalla kirjoitti:

        Aino ei ole ollut keikalla viime viikonloppuna, joten kaveri soittanee edelleen jossain oikeasti suositussa bändissä.

        mutta kyllä se kuva ainakin on sama. kyllähän sen nyt selvästi näkee.
        jos tämä uusi bändi julkaisee levyä, niin miten aikaa muka riittäisi olla vielä toisessa bändissä. ihmettelen..


      • sergeiice
        oona kirjoitti:

        mutta kyllä se kuva ainakin on sama. kyllähän sen nyt selvästi näkee.
        jos tämä uusi bändi julkaisee levyä, niin miten aikaa muka riittäisi olla vielä toisessa bändissä. ihmettelen..

        monet muusikot soittavat useissa bändeissä. sitä kutsutaan työnteoksi. siten ansaitaan rahaa, jonka voi vaihtaa kulutushyödykkeisiin.


    • yksi.....

      näistä bändin jäsenistä vaikuttaa myös Pekka Nebelungin bändissä liekö sitten tuo laulaja/kitaristi Aino bändistä

      • ...

        kukas se sitten on? en ole kans tosta ainosta koskaan kuullutkaan.


      • Ihmettelijä2
        ... kirjoitti:

        kukas se sitten on? en ole kans tosta ainosta koskaan kuullutkaan.

        Keikkaa ainakaan listan mukaa ei oo ollu?


      • Ennen kuin hutkitte!
        ... kirjoitti:

        kukas se sitten on? en ole kans tosta ainosta koskaan kuullutkaan.

        Iltiksen juttu puhuu soittajasta, kuvassa on kuitenkin laulaja. Siihen Nebelungin kanssa keikkailevaan ei täsmää ikä, joka on ko. herralla vasta 29 ja Iltis puhuu 31-vuotiaasta. Kun ei ole tietoa niin arvaillaan, ja huhumylly jauhaa.

        Musta on Iltikseltä edesvastuutonta julkaista tuollainen ihan tunnistettavissa oleva kuva, jos ja kun tilanne tuntuu olevan noin epäselvä. Ja se pidätettykin on syytön, kunnes tuomitaan. Inhottavaa jos koko bändi leimataan, kuten tuntuu jo käyneen, yhden tyypin takia.


      • Daadajuu :)
        Ennen kuin hutkitte! kirjoitti:

        Iltiksen juttu puhuu soittajasta, kuvassa on kuitenkin laulaja. Siihen Nebelungin kanssa keikkailevaan ei täsmää ikä, joka on ko. herralla vasta 29 ja Iltis puhuu 31-vuotiaasta. Kun ei ole tietoa niin arvaillaan, ja huhumylly jauhaa.

        Musta on Iltikseltä edesvastuutonta julkaista tuollainen ihan tunnistettavissa oleva kuva, jos ja kun tilanne tuntuu olevan noin epäselvä. Ja se pidätettykin on syytön, kunnes tuomitaan. Inhottavaa jos koko bändi leimataan, kuten tuntuu jo käyneen, yhden tyypin takia.

        Eli, kyseessä on kyllä Aino. -yhtyeen laulaja, joka on tuossa kuvassa. Kyseinen henkilö on myös epäilty, sillä ko. henkilö on soitellut MAMBAssa (en tiedä mitä, mutta näin kuulin omalta ystävältäni). Ja Mamballahan noita keikkoja on tässä kyllä ollut..

        Itse en pidä ajatuksesta että ko. henkilö olisi syyllinen, sillä olen itsekin hänen kanssaan päätynyt keskustelemaan, lähinnä heidän ja meidän treeneistä ja milloin oltaisiin voitu poiketa puolin ja toisin toisen treeneissä, jostain syystä ne kyllä jäivät. :/ Vaikka viereiset treenikset meillä olikin..


      • höpönpöpönpöppö
        Daadajuu :) kirjoitti:

        Eli, kyseessä on kyllä Aino. -yhtyeen laulaja, joka on tuossa kuvassa. Kyseinen henkilö on myös epäilty, sillä ko. henkilö on soitellut MAMBAssa (en tiedä mitä, mutta näin kuulin omalta ystävältäni). Ja Mamballahan noita keikkoja on tässä kyllä ollut..

        Itse en pidä ajatuksesta että ko. henkilö olisi syyllinen, sillä olen itsekin hänen kanssaan päätynyt keskustelemaan, lähinnä heidän ja meidän treeneistä ja milloin oltaisiin voitu poiketa puolin ja toisin toisen treeneissä, jostain syystä ne kyllä jäivät. :/ Vaikka viereiset treenikset meillä olikin..

        Vaikka kuinka on jutellu ihmisen kanssa, ei silti tarkoita että tietäisi kaikki ihmisen tekemiset ja sinun sanojesi mukaan ette tunteneet kumminkaa. Ihmiset osaavat valehdella ja salailla asioita. Kyllä maailmaan mahtuu aina shokki-ihmisiä, jotka ovat tehneet ties mitä kaikkea paskaa eikä heistäkään oltaisiin ihan heti uskottu. Kenties naapurissasikin asuu pedofiili, sitä ei tiedä koskaan...


    • Jatkaa Uraansa

      Varmaa on, että kyseistä bändiä ei enää tämän kohun jälkeen ole.

      Olisi kiva kuulla kun henkilöllisyys aikanaan paljastetaan niin ovatko muut bändin jäsenent olleet tietoisia asiasta.

      Itse en pedofiliaa hyväksy missään muodossa ja vaikka ois oma suosikkibändini, mutta sen verran mitä netistä tietoa on tullut ei onneksi ole.

      • helvetti,,

      • fuffafida
        helvetti,, kirjoitti:

        kyseinen kundi oli saanut viellä hoitaa sukulaisensa muistokonsertin sunnuntaina!joskin poliisit olivat noutaneet jepen heti konsertin loputtua!

        Hyi helvetti itsellesi! Vaikka epäilyt ovat vastenmielisiä, iljettäviä ja makaabereita, oikeuden käyntiä ei ole vielä ollut! Älkää oikeasti tuomitko ketään ennen sitä. Hävetkää! Jos hän on syyllinen, hän on rangaistuksensa ansainnut. Jos hän on syytön, kaikki ihmiset jotka hänet tuomitsi ennen aikojaan joutuvat pyytämään julkisesti anteeksi.

        Annetaan poliisin ja oikeuden selvittää rauhassa koko karmiva asia. Eikö ole paras kaikkien kannalta, että tällaisissa tapauksissa epäilty vangitaan tutkinnan ajaksi?


      • Jääliläinen
        fuffafida kirjoitti:

        Hyi helvetti itsellesi! Vaikka epäilyt ovat vastenmielisiä, iljettäviä ja makaabereita, oikeuden käyntiä ei ole vielä ollut! Älkää oikeasti tuomitko ketään ennen sitä. Hävetkää! Jos hän on syyllinen, hän on rangaistuksensa ansainnut. Jos hän on syytön, kaikki ihmiset jotka hänet tuomitsi ennen aikojaan joutuvat pyytämään julkisesti anteeksi.

        Annetaan poliisin ja oikeuden selvittää rauhassa koko karmiva asia. Eikö ole paras kaikkien kannalta, että tällaisissa tapauksissa epäilty vangitaan tutkinnan ajaksi?

        Mitä nää oikein penäät tuon oikeudenkäynnin perään!? Kyllä sympatian ymmärtää mutta liika on liikaa! Kaveri on satavarmasti syyllinen!! Tuskin niiden kotisivuja sun muita ois pelkkien epäilyjen takia poistettu! Ettei sulla vaan ois jotain muutakin kuin sympatiaa tässä nyt?


      • fuffafida
        Jääliläinen kirjoitti:

        Mitä nää oikein penäät tuon oikeudenkäynnin perään!? Kyllä sympatian ymmärtää mutta liika on liikaa! Kaveri on satavarmasti syyllinen!! Tuskin niiden kotisivuja sun muita ois pelkkien epäilyjen takia poistettu! Ettei sulla vaan ois jotain muutakin kuin sympatiaa tässä nyt?

        On se nyt perkele kumma, että toiset meistä eivät osaa kunniottaa pelisääntöjä! Onko sinulla tapana tehdä muissakin tapauksissa niin? Kaveria ei ole vielä oikeudessa tuomittu, joten puheet häntä vastaan tai puolesta ovat paskan jauhantaa, sitä minä yritän tässä sinunkaltaisellesi yökastelijalle selittää. Osaathan lukea?

        ***Kaveri on satavarmasti syyllinen!! Tuskin niiden kotisivuja sun muita ois pelkkien epäilyjen takia poistettu***

        Satavarmasti? Miten niin? Missä niin sanotaan? Vittu, annetaan tuomarin päättää se. Perkele kun jotkut osaavat sitten olla ärsyttävän yksinkertaisia. Eikö ole parempi, että tutkinnan ajaksi kaikki sellaiset sivut suljetaan, mistä voi olla vahinkoa, jos kaveri on syytön. Huom, jos ei KUN. Ymmärrätkö sanojen jos ja kun eron? Epäilen sitä kyllä että ymmärrät.

        ***Ettei sulla vaan ois jotain muutakin kuin sympatiaa tässä nyt?***

        Voi helvetti miten mustavalkoista ja puusilmäistä logiikkaa. Minä olen vain yrittänyt sanoa, että kunniotetaan tässäkin yhteisiä pelisääntöjä ja suomen perustuslakia, silti jotenkin joku yksinkertainen änkkä alkaa syyttämään minua pedofilian sympatisoimisesta. VOI PERKELE!


      • sympatiapedari
        fuffafida kirjoitti:

        On se nyt perkele kumma, että toiset meistä eivät osaa kunniottaa pelisääntöjä! Onko sinulla tapana tehdä muissakin tapauksissa niin? Kaveria ei ole vielä oikeudessa tuomittu, joten puheet häntä vastaan tai puolesta ovat paskan jauhantaa, sitä minä yritän tässä sinunkaltaisellesi yökastelijalle selittää. Osaathan lukea?

        ***Kaveri on satavarmasti syyllinen!! Tuskin niiden kotisivuja sun muita ois pelkkien epäilyjen takia poistettu***

        Satavarmasti? Miten niin? Missä niin sanotaan? Vittu, annetaan tuomarin päättää se. Perkele kun jotkut osaavat sitten olla ärsyttävän yksinkertaisia. Eikö ole parempi, että tutkinnan ajaksi kaikki sellaiset sivut suljetaan, mistä voi olla vahinkoa, jos kaveri on syytön. Huom, jos ei KUN. Ymmärrätkö sanojen jos ja kun eron? Epäilen sitä kyllä että ymmärrät.

        ***Ettei sulla vaan ois jotain muutakin kuin sympatiaa tässä nyt?***

        Voi helvetti miten mustavalkoista ja puusilmäistä logiikkaa. Minä olen vain yrittänyt sanoa, että kunniotetaan tässäkin yhteisiä pelisääntöjä ja suomen perustuslakia, silti jotenkin joku yksinkertainen änkkä alkaa syyttämään minua pedofilian sympatisoimisesta. VOI PERKELE!

        Mitäs sitten kun selviääkin että kyseinen henkilö on syyllinen? taidat vielä sillonki puolustella kyseistä henkilöä? :D Ei taida kyseinen muusikko olla ainoa täällä joka on lapsiin sekaantuja. Muutenki lopeta tommone ylimielinen pääteminen ja "johtaminen". Ihmisten ei tarvi mennä omien mielipiteittesi mukaan. Kunnioita itse Suomen perustuslaki ja anna ihmisille sananvapaus! Et tainnut huomata, että puhuit itsesi tässä täysin pussiin, mutta kukin tavallaan. Itse en kaivaisi kuoppaa jalkojeni alta :DD


      • diffudi
        fuffafida kirjoitti:

        On se nyt perkele kumma, että toiset meistä eivät osaa kunniottaa pelisääntöjä! Onko sinulla tapana tehdä muissakin tapauksissa niin? Kaveria ei ole vielä oikeudessa tuomittu, joten puheet häntä vastaan tai puolesta ovat paskan jauhantaa, sitä minä yritän tässä sinunkaltaisellesi yökastelijalle selittää. Osaathan lukea?

        ***Kaveri on satavarmasti syyllinen!! Tuskin niiden kotisivuja sun muita ois pelkkien epäilyjen takia poistettu***

        Satavarmasti? Miten niin? Missä niin sanotaan? Vittu, annetaan tuomarin päättää se. Perkele kun jotkut osaavat sitten olla ärsyttävän yksinkertaisia. Eikö ole parempi, että tutkinnan ajaksi kaikki sellaiset sivut suljetaan, mistä voi olla vahinkoa, jos kaveri on syytön. Huom, jos ei KUN. Ymmärrätkö sanojen jos ja kun eron? Epäilen sitä kyllä että ymmärrät.

        ***Ettei sulla vaan ois jotain muutakin kuin sympatiaa tässä nyt?***

        Voi helvetti miten mustavalkoista ja puusilmäistä logiikkaa. Minä olen vain yrittänyt sanoa, että kunniotetaan tässäkin yhteisiä pelisääntöjä ja suomen perustuslakia, silti jotenkin joku yksinkertainen änkkä alkaa syyttämään minua pedofilian sympatisoimisesta. VOI PERKELE!

        Katotaan sitten kuka nauraa ja kelle kun oikeus on tehnyt päätöksensä! Sitten on sinunkaan enään turha maukua täällä kuinka väärin on "tuomita ihmisiä". Menisit samaan häkkiin sen pedofiilin kanssa, sinne varmasti kuulut.


    • alkaa tosiaan nyppiin

      Tosin pedofiilit sais listiä, mutta alotetaan pervopapeista! Ja jatketaan poliitikoista!

      • mjemje

        Tiedän tapauksen jossa satavarmasti syytöntä ihmistä väitetään pedofiiliksi, ja hän saa kärsiä sen takia
        jatkuvista tappo- ja hakkaamisuhkauksista, julkisilla paikoilla pedofiiliksi huutelemisesta, perättömän jutun
        levittämisestä, ja hänet on useita kertoja pahoinpideltykin asian johdosta.
        Vainoajat ovat kovia tyyppejä, jotka eivät ymmärrä sitä että kaikki eivät ole tappelijoita ja tämäkään henkilö ei uskalla nyrkein itseään puolustaa, jota nämä tyypit ilmeisesti odottavat todisteeksi syyttömyydestä.
        Asiasta on tehty nyt rikosilmoitus ja toivon että asia tutkitaan perusteellisesti ja henkilö, (nimi tiedossa)
        joka tämän perättömän väitteen on liikkeelle laittanut, saa vastata oikeudessa siitä kaikesta pahasta,
        jota tämä syytön henkilö on joutunut kokemaan!
        Kunnon korvaukset ja julkinen anteeksipyyntö kun Suomessa ei kuolemanrangaistusta tällaisille rikollisille ole!!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe