Hei!
Olen muuttamassa varkauteen vuodenvaihteessa ja nyt kyselisinkin, että millaisia baareja kaupungissa mahtaa olla? Suositteluja otetaan vastaan :)
Baarit/Bilepaikat?
30
4820
Vastaukset
- ......
suositut baarit taitaavat olla päiviönsaaressa, oscar`s family, harrison ja z-one...laitakujilta löytyy sit rammaria jne..riippuu tietty sun iästäkii, et mihin kannattaa mennä..
- eikö mikään
muu kiinnosta tulevalla uudella asuinpaikkakunnallasi kuin bileet? Et ole kiinnostunut esimerkiksi terveydenhoidosta, liikenteestä? Esimerkkejä vain mainitakseni. Tuollainen kysymys ei anna oikein hyvää kuvaa sinusta!
- joujoujoua
harrastus- ja bilepaikat kuin terveysasemat. Terveyspalveluita tarvitsee tavallinen ihminen ani harvoin. Ei välttämättä edes joka vuosi. Ja ainakun olen tarvinnut niin sitä hoitoa on jostain löytynyt.
Harrastepaikkoja tulee sentään käytettyä useita kertoja viikossa ja ravintelissakin aina silloin tällöin. - minuakin...
Terveydenhoitohan tulee työpaikan kautta ja eipä sitä nuori ihminen tarvitse tosiaan joka vuosi. Varkaudessa pääsee tosi nopeasti lääkäreille yksityispuolella ja saa valita kenen vastaanotolla käy. Bilettämässä sitä tulee käytyä monta kertaa kuukaudessa. Liikennettähän taas ei tämän kokoisessa pakassa ole ;D
Tasokkaimmat menomestat löytyy Päiviönsaaren torin ympäriltä. Räkälä on joka kaupunginosassa. - Gettolo
Ei vissiin sulle tullu mieleen, että OLEN OTTANUT KYSEISET ASIAT SELVILLE JO AIKOJA SITTEN.Ja nyt oli tarkoitus saada selville näitä paikkoja jossa voi kavereiden kanssa viettää silloin tällöin aikaa... Että näin. Ihmeellistä, että aina löytyy joku rutisija jos jotain täällä kyselee.
- kujan pukki
Gettolo kirjoitti:
Ei vissiin sulle tullu mieleen, että OLEN OTTANUT KYSEISET ASIAT SELVILLE JO AIKOJA SITTEN.Ja nyt oli tarkoitus saada selville näitä paikkoja jossa voi kavereiden kanssa viettää silloin tällöin aikaa... Että näin. Ihmeellistä, että aina löytyy joku rutisija jos jotain täällä kyselee.
On muuten valehtelemton tosi tuo huomiosi. Täällä ilmeisesti ymmärretään asiaa niin, että ensin ravinteli, jota käytetään siihen saakka kun kunto pettää ja tarvitaan jonkinlaista hoitoa vaivaan. Viesteistä, joita täällä näkyy, merkittävä osuus tuntuu olevan kapakassa kuultuja kehumisia,joita sitten innolla kommentoidaan ja ollaan niin asiantuntijaa...joka asiassa. Sen takia näihin tulee joskus sorruttua, tietää nääs, missä mennään, mitä kansan syvät rivit asioista kirjoittavat, jopa öiseen aikaan!
- jos et tarvitse
joujoujoua kirjoitti:
harrastus- ja bilepaikat kuin terveysasemat. Terveyspalveluita tarvitsee tavallinen ihminen ani harvoin. Ei välttämättä edes joka vuosi. Ja ainakun olen tarvinnut niin sitä hoitoa on jostain löytynyt.
Harrastepaikkoja tulee sentään käytettyä useita kertoja viikossa ja ravintelissakin aina silloin tällöin.terveyspalveluja! Toivottavasti ei satu mitään onnettomuutta, että tarvitsisit jopa sairaalapalvelua. Toivottavasti harrastuksesi ovat sen verran "kevyitä", ettei pahoja onnettomuuksia pääse sattumaan. Minä asuin aika lähellä yhtä bilepaikkaa, joka oli auki neljään asti yöllä. Enpä vuottakaan jaksanut siinä asua, oli sellainen meininki. Jatkuvasti kävi poliisit. Kyllä täällä muulla paikkakunnalla on sentään rauhallisempaa. Eikä tämän kaupungin palstalla ensimmäisenä kysellä bilepaikkoja. Toivottavasti Haapala saa aikaan sen, että kaikki bilepaikat pitää sulkea jo kahdeltatoista yöllä, viikonloppunakin!
- piukkapipoja
Gettolo kirjoitti:
Sait kuitenkin kysymykseesi vastauksia, joita kaipasti, se on positiivista :)!! Olen itse asunut täällä nyt vuoden ja tuo negatiivinen asenne tuntuu ihan ihmeelliseltä!! Kaikki täytyy kääntää tavalla tai toisella aina päälaelleen, eikä se Haapalakaan voi per..le joka asiaan olla ratkaisu! Mutta tervetuloa tänne Varkauteen, niin lämpimien, huumorististen ja vieraanvaraisten savolaisten joukkoon. Varmaan tästä tarjonnasta löydät myös oman bilepaikkasi!
- Gettolo
piukkapipoja kirjoitti:
Sait kuitenkin kysymykseesi vastauksia, joita kaipasti, se on positiivista :)!! Olen itse asunut täällä nyt vuoden ja tuo negatiivinen asenne tuntuu ihan ihmeelliseltä!! Kaikki täytyy kääntää tavalla tai toisella aina päälaelleen, eikä se Haapalakaan voi per..le joka asiaan olla ratkaisu! Mutta tervetuloa tänne Varkauteen, niin lämpimien, huumorististen ja vieraanvaraisten savolaisten joukkoon. Varmaan tästä tarjonnasta löydät myös oman bilepaikkasi!
Juu, sain kysymykseen vastauksia.. kaunis kiitos siitä :)
Kyllä se "oma paikka" noista varmasti löytyy...
Savoon tulen (tullaan) siksi, koska tykkään savosta ja savolaisista :D - juu......
jos et tarvitse kirjoitti:
terveyspalveluja! Toivottavasti ei satu mitään onnettomuutta, että tarvitsisit jopa sairaalapalvelua. Toivottavasti harrastuksesi ovat sen verran "kevyitä", ettei pahoja onnettomuuksia pääse sattumaan. Minä asuin aika lähellä yhtä bilepaikkaa, joka oli auki neljään asti yöllä. Enpä vuottakaan jaksanut siinä asua, oli sellainen meininki. Jatkuvasti kävi poliisit. Kyllä täällä muulla paikkakunnalla on sentään rauhallisempaa. Eikä tämän kaupungin palstalla ensimmäisenä kysellä bilepaikkoja. Toivottavasti Haapala saa aikaan sen, että kaikki bilepaikat pitää sulkea jo kahdeltatoista yöllä, viikonloppunakin!
tulipa sieltä taas viisasta tekstiä ja vielä perus varkaus palsta sävyyn. no mitä muuta voi haapala fanilta odottaakkaan...
- terveinen
Niin, että Varkauteen ei siis ole muuttamista, jos et ole kiinnostunut terveysasemasta.
Et anna hyvää kuvaa itsestäsi =)
Ei tulis muuten mullekaan ihan ekana mieleen kysyä missä jossain kaupungissa on terveysasema tai sairaala. Olen huono ihminen.
- Päiviönsaaresta
löytyy Harrison, Z-One, Oscar's Family, Walters Pub. Sitten pirtinvirralla on Next Step, kauppakadulla Vanha Mestari. Rammari tuolla käpykankaalla, eli vähän syrjemmässä... kyllä täällä löytyy :)
- ffaergvaegrva
Oletko pitänyt paikkakunnasta? Näin vastattuani tyylikkäästi 9 vuotta jälkijunassa.
Itse muutin tänne muutama kuukausi sitten Könönpeltoon eikä täällä ainakaan ole menoa muualla, kuin viereisissä taloissa viikonloppuisin. Baari hajusta päätellen homeessa, mutta en valita enkä bälitä, kun en baareissa juurikaan käy. Onnibussi maksaa parhaimmillaan 3e suunta Kuopioon, jos menoa vilinää kaipaa. Rauhallinen kylä.- Korrektisti
Paras baari nekkari jaja siellä se kaatuileva blondi. On hyvännäkönem . Lauantaina taas oli rähmällään.
- kapakkatohtori
EI NYKYÄÄN OLE MITÄÄN KUNNON RAVINTOLOITA JOISSA VIIHTYISI. TOISTA VARKAUDESSA OLI 80-LUVULLA: OLI HOTELLI TAIPALEEN YÖKERHO JA TANSSIRAVINTOLA JA VÄKEÄ PIISASI. OLI ORKESTERIA JA YÖKERHO-DISKOSSA PORUKKAA JA HYVÄ MENO, SEN HETKEN HITTI-ITALODISKOBIISIT JA KOMEAT HITAAT BIISIT. NAISIA RIITTI. MYÖS MARABOU (MYÖHEMMIN GARAGE TMS. ELI AHLSTRÖMINKADULLA MAANTASOSTA ALAKERTAAN) OLI TÄYNNÄ, SIELLÄ OLI MM. UPEA MICHAEL JACKSON-SHOW JOSSA THRILLER-BIISIN KANSSA OLI HIENO TEKOVERTA SISÄLTÄVÄ NÄYTÖS. VUOSI JOTAIN 1985. MYÖS PUBEJA PIISASI JOKA MAKUUN, EIKÄ KAIKKI OLLEET RÄKÄLÖITÄ.
VIELÄ 90-LUVUN ALUSSA OLI HOTELLI OSCARINKIN YÖKERHOSSA PORUKKAA JA OK MENO. SEN JÄLKEEN KAIKKI LATTEAA. PUBIT RÄKÄLÖITÄ JA NUORTEN BAARIT KALSEAN KLIINEJÄ.
JOKA PUOLELLA SUOMEA ON TAPAHTUNUT VALTAISA RAVINTOLAVIIHDEALAN MUUTOS. NUORI SUKUPOLVI EI JUO ALKOHOLIA ENTISEEN TAPAAN, VAAN VETÄÄ HUUMEITA JOS JOTAKIN VETÄÄ. BAARIIN TULLAAN PUOLENYÖN PAIKKEILLA JA MUSA ON RUMAA JA TYLSÄÄ. TASOKKAAT PUBIT HÄVIÄVÄT KUN KESKILUOKALLAKAAN EI OLE ENÄÄ VARAA VANHAAN MALLIIN NIISSÄ ISTUA. JÄÄ VAIN KUPPAISIA HARVOJA RÄKÄLÖITÄ JOISSA EI VIITSI MENNÄ JUTTUUN MUKAAN KUN VOI SAADA TURPAANSA TAI JUTUT OVAT PEESTÄ. ISO OSA PUBEISTA ALKAA OLLA SISÄMAASSAKIN MAMUTAUSTAISTEN OMISTAMIA, EIKÄ NIISSÄ KUULE ENÄÄ VANHAN AJAN BAARITUNNELMAAN SOPIVIA KOTIMAISIA PERUSISKELMIÄ VAAN JOKA RADIOKANAVALLA KUULUVAA TYLSÄÄ MODERNIA TEINIHONOTUSTA. YÖKERHOT OVAT KUOLLEET. AIKOINAAN YÖKERHOON PUKEUDUTTIIN SIISTISTI EIKÄ NIIHIN EDES PÄÄSSYT MISSÄÄN TEEPAIDASSA JA PASKAISISSA LENKKAREISSA. MUSIIKKI TOSIAAN OLI MUKAANSATEMPAAVAA JA MELODISTA, TANSSITTAVAA.
NYKYKANSAN EMEMMISTÖ SIIS PYSYTTELEE KOTOSALLA JA DOKAA MYÖS SIELLÄ. EI HYVÄ TRENDI. - Sininenenkelikurkusta
Baaritko ne ensimmäinen asia on mielessä? Lienet alkoholisti.
- Mkay
Jatkoja!
- Perääon
Rammarii tai Nekkariin ,kummassakin humalaiset ämmät on tikkarissa kiinni.Tämmöiset 45-50set
- Anonyymi
Rammari on paras.
- Anonyymi
Keharityttöjen luona.
- Anonyymi
Jos ei ihan pakko ole muuttaa Varkauteen, niin jättäisin kyllä väliin. Raskassoutuinen paikka.
- Anonyymi
Nää juottopaikat ei tunnu enää samalt
Vaik tää oli joskus meidän katu
Vaellettiin laumana tääl koko ajan
Mut nykyään mus on ihmisen haju
[Verse 1]
Mä oon kaivannu takas savannille
Mut mä en kuulu tänne enää
Se teki sen mulle ja tekee saman niille
Jotka huomenna suistosta herää
Mä olin eläin, mä olin petoeläin
Elin aina ku viimeistä päivää
Ei huolta ees pienintä häivää
Ei päättömän kanssa - Anonyymi
saako täältä amppenaamiiiniä?
- Anonyymi
Ei ole mitään täällä.
- Anonyymi
On kuule.
- Anonyymi
silli
- Anonyymi
vdvmiiiiiiiiiröeswfmd-öaeslf
- Anonyymi
nahkahissit ros snc robin
- Anonyymi
pilmanni
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849