Matkahuollon kautta olisin moista ostamassa, niin kiinostaisi tietää paljonko yleensä tuommonen 150 pitkä lumilauta painaa?
Vastaukset 3
- kiloa
sellaset 5 kg taitaa olla aika lähellä totuutta, alle 10 kuitenkin reilusti.
Siteet jos on mukana niin niistä pari kiloa lisää...- siikapoika_95
ja vittu se mitään viisi kiloa. KAHEN KILON SIIKA! mä kun blue tomatosta tilasin pelkän laudan, pituutta 150cm, niin 3kg. mun lauta onki kyl hyvi kevyt kehari lauta, parkkikäyttöön että poppia löytyis, mut sit viisi kiloa painava lauta ilman siteitä on kyllä painava siika.
- kooko
siikapoika_95 kirjoitti:
ja vittu se mitään viisi kiloa. KAHEN KILON SIIKA! mä kun blue tomatosta tilasin pelkän laudan, pituutta 150cm, niin 3kg. mun lauta onki kyl hyvi kevyt kehari lauta, parkkikäyttöön että poppia löytyis, mut sit viisi kiloa painava lauta ilman siteitä on kyllä painava siika.
Mun tuleva lauta tod.näk bätäleön kolijatti, niin luulis sen et ei millään
paina viittä kiloo. Lähtee käsistä semmonen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j861330Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga79849- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden273748Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80612Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35611- 46585
- 35568
- 25532
- 37532