Joo elikkä hieno video on tullut tehtyä, ja nyt pitäis saaha julkastua se tuolta Movie Makerista ulos, mutta joka kerta tulee ongelmia.
Viimehetkillä julkaistessa tulee ilmoitus että julkaisua ei voitu suorittaa loppuun.
Syitä se ehdottaa että:
- Tiedostokoosta on tulossa yli 4GT
- Julkaisu sijaintia ei ole olemassa
- Jotkin lähdetiedostot puuttuvat
Kaikki olen tarkistanut. Videosta ei voi tulla yli 4 gigainen, sijainti on todellakin olemassa (työpöytä tai se alkuperäinen video), ja kaikki leikkeet ovat kunnossa ja omissa sijainneissaan, yksitellen olen tarkistanut.
Mikäpä tässä neuvoksi?
Movie maker ongelma
etitoijja
1
302
Vastaukset 1
saman asian kanssa. Mulla syy oli se, että olin YHDEN äänifileen siirtänyt eri kansioon, siis pois alkuperäisestä sijainnistaan. Voisiko sulla olla kyse vastaavasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4091610- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29704- 54679
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417634- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21484