Oinas-mies tekee hulluksi!!!!!

huh, huh, huh.................

Olen seurustellut vajaan puoli vuotta oinasmiehen kanssa ja hän tekee minut hulluksi!!! EN JAKSA ENÄÄ, NYT SAA RIITTÄÄ! Ensimmäinen kuukausi oli aivan ihanaa aikaa, hän otti kaikessa minut huomioon, halaili jne. Sitten kaikki muuttui, ei halailua, pelkkää ns. vittuilua, ei mitään huomionosoituksia. En tajua mikä häneen meni!? Mutta nyt se on loppu, rajansa kaikella!!!

15

4212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati 36

      kun normaali käytös oinasmieheltä, älä välitä.
      Etsi joku toinen, oinasmiehen takia ei kannata hulluksi tulla, turhaa ajanhaaskausta.

    • oikkunainen33

      on aika tyypillistä oinasmiehen käyttäytymistä tuo, eli tänään lämmin ja huomioon ottava, huomenna jäätävä ja etäinen.
      sitä joko jaksaa tai ei, mutta sellainen oinasmies on ja pysyy.

      vinkkinä jos yrität muuttaa oinasmiestäsi, niin suhteen loppu on lähempänä kuin uskotkaan, sopeudu tai valmistaudu luovuttamaan.

      tietyllä tavalla vaikeita tapauksia, mutta silti niin rakastettavia.

      • Oinaz

        Höpö höpö sinä et tiedä oinasmiehestä mitään. Juttu on niin, että lämpöä,hellyyttä ja välittämistä löytyy just siihen asti kun näinen töppää.


      • En syytä,mutta kuitenkin...
        Oinaz kirjoitti:

        Höpö höpö sinä et tiedä oinasmiehestä mitään. Juttu on niin, että lämpöä,hellyyttä ja välittämistä löytyy just siihen asti kun näinen töppää.

        joo aivan totta, oinasmies ainakin on maailman kultaisin ritari siihen saakka, kunnes nainen tekee jonkun inhimillisen virheen, ihminen kun sattuu olemaan.Siitäpä sitten alkaakin helvetti, jolle ei runoudessakaan löydy vertaa.Vaikka nainen eli tässä tapauksessa minä, kuvittelee olevansa ihan riittävän rakastettava ja näpäkkä tyyppi, niin yhtäkkiä saakin huomata olevansa ihmiskunnan pohjasakkaa, siis jos oinaan asenteeseen on uskominen.Itse toki töpeksin, mielestäni tosin aika pienesti(tosimies kestää naiselta muutaman säädyllisen kuprun!!!),mutta voi jeesus, mitkä kolme vuotta olen nyt viettänyt tämän herra Ylituomarin kanssa.Sanattomia syytöksiä, paheksuntaa, välinpitämättömyyttä ja ennen muuta se ylimielinen asenne:mitäs teit niin, oma vikasi, jos nyt saat tällaista kohtelua, en koskaan pysty sinua rakastamaan, olet pilannut elämäni ja uskoni naiseen!Ehkä tekoni on kauhea ja anteeksiantamaton jonkun mielestä, meitä on moneksi enkä itsekään sillä ylpeillyt, anteeksi olen lukemattomat kerrat pyytänyt ja aidosti katunut kuin myös ottanut opikseni ja käyttäytynyt sittemmin moitteettomasti, anteeksi en saanut eikä ole enää väliäkään:tajusin jo aikaa sitten, etten halua miestä, joka töppäilee itse säännöllisin väliajoin eikä pidä sitä minään, mutta joka katsoo oikeudekseen tuomita muut loppuiäkseen yhden tapauksen perusteella.Pikku vinkki kaikille horoskooppimerkeille(mikäli sillä jollekulle on merkitystä):katsokaa välillä peiliin ja yrittäkää asettua toisen asemaan, ehkä kaikelle hullulle tässä maailmassa löytyy järkevä selitys tai jos ei löydy, niin onko se niin tärkeää...anteeksianto ja suvaitsevaisuus ja ymmärrys, empatia, ne ovat tärkeitä ja se suuri sydän, sellaisia ihmisiä tämä maailma kaipaa, sellaiseksi tahtoisin kasvaa ja ehkä vähitellen kasvankin, koska vaikka elämäni oinaan kanssa oli vaikeaa ja raastavaa, pystyn ehkä jo piankin antamaan kaiken anteeksi ja jo nyt toivon tulevalle ex-miehelleni kaikkea hyvää!!!


    • Nate***

      Oinasmies on haasteellinen. Jos rakastat, älä luovuta. Voin toki puhua vain omasta puolestani mutta koskaan en ole tavannut yhtä huomaavaista ja rakastavaa ihmistä. Hän on omalla tavallaan vinksahtanut mutta sen jaksaa kun toinen puoli on silkkaa rakkautta.

      • -.-

        oon täysin samaa mieltä.
        En kyllä omaa poikaystävääni tunnista nuista muiden kirjoittamista viesteistä.


    • ossi oikkari

      Hän pettyi sinussa johonkin... oli kuvitellut tai olit antanut kuvaa jostain toisenlaisesta itsestäsi.

      Nyt hän on huomannut arkitodelisuuden, joka murskaa hänen kauniit odotuksensa suhteelta. Siksi hän on nyt pettynyt ja välinpitämätön ja viileä.

      Jos haluat pelastaa suhteen, sinun täytyy olla valmis antamaan sille sitä mitä hän sinulta odottaa...mistä ehkä annoit suhteen alussa vinkkiä. Itse tiedät, mitä se voisi olla. Se luultavasti oli se syy miksi hän alkoi tykätä sinusta.

      • huh, huh

        miksi asiasta ei voi keskustella? Käyttäytyä vain todella lapsellisesti, huh, huh!


      • Nimetön
        huh, huh kirjoitti:

        miksi asiasta ei voi keskustella? Käyttäytyä vain todella lapsellisesti, huh, huh!

        Ainoa keino pärjätä oinaan kanssa on olla oma itsensä ilman rooleja.


      • Oinaz

        Puhut kalliita sanoja veljeni. Oinas huomaa teeskentelyn heti. Ihmisen pitää olla sitä mitä on.


    • 1oikkutyttö

      on se oinasmies mielenkiintoinen tapaus...
      väillä näyttää että välittää seuraavassa hetkessä etäinen ja viileä.

      mielestäni on yksi ainoa tapa pitää oinasmiehestä kiinni, pitää olla kärsivällinen.

      ilman kärsivällisyyttä suhde päättyy alta aikayksikön.

      ja voin sanoa että päätä joutuu lyömään seinään kerran jos toisen, kun välillä voi tulla hetkiä jolloin ei yksinkertaisesti voi ymmärtää miksi oinasmies taas teki niinkuin teki.

      olisikin kiva kuulla itse oinasmiehiltä, millä tavoin osoitatte rakkautenne tai välittämisenne??
      välillä kun tuntuu että sanat ja teot ovat kovin ristiriidassa keskenään.


      ja mikä siinä on että välillä muututte kylmän viileäksi, onko se vain se oman tilan pitäminen vai mikä ??

    • mitä enemmän annat sitä haastetta niin sitä enempi oinas sinuun takertuu. ainaki minun perässä on kauan pysyny mutta saattaapa tuo vielä muuttuakki. itekki kaipaan myös haastetta enkä itestäänselvyyksiä.

    • siruna

      jos oot neitsyt niin teistä tulee hyvä pari.
      Oimas-mies ei puhu eikä pussaa.
      Pitää omat asiat jemmassa ja kova tienestin
      hankkia. Tinkaa eikä anna periksi.
      Kyllä hänen kanssa pärjää,kun joustaa eikä tee
      kaikkea käskystä.
      Kokemusta on 43v avioliitossa ja vielä
      pärjätään saman katon alla.

      • oikkutyttö

        tuo oli hyvin sanottu ...

        Oimas-mies ei puhu eikä pussaa.
        Pitää omat asiat jemmassa ja kova tienestin
        hankkia. Tinkaa eikä anna periksi.
        Kyllä hänen kanssa pärjää,kun joustaa eikä tee
        kaikkea käskystä.

        juur tuollaanen oinasmies on.
        ei puhu, pitää asiat itsellään, huolet ja murheet itsellään...ei halua toisia vaivata niillä.
        jos tärkeistä asioista yrität puhua niin siinäpä yrität.

        mitä joustavampi ja kärsivällisempi olet, sen paremmin pärjäät oinasmiehesi kanssa...mutta pärjäätkö itse itseksesi tuossa tilanteessa ??


      • siruna
        oikkutyttö kirjoitti:

        tuo oli hyvin sanottu ...

        Oimas-mies ei puhu eikä pussaa.
        Pitää omat asiat jemmassa ja kova tienestin
        hankkia. Tinkaa eikä anna periksi.
        Kyllä hänen kanssa pärjää,kun joustaa eikä tee
        kaikkea käskystä.

        juur tuollaanen oinasmies on.
        ei puhu, pitää asiat itsellään, huolet ja murheet itsellään...ei halua toisia vaivata niillä.
        jos tärkeistä asioista yrität puhua niin siinäpä yrität.

        mitä joustavampi ja kärsivällisempi olet, sen paremmin pärjäät oinasmiehesi kanssa...mutta pärjäätkö itse itseksesi tuossa tilanteessa ??

        pitkä ripaisen tai nykyisin Alkon ovi pysyy kiini
        en silloin tyttösenäkään liioin aukonut. Tupakointi taas on vain OINAS-äijän oma
        imeskely jo yli 50v
        siis paljon aikaisemmin ko oli nähtykkään toisiamme.
        Niin..niin sehän on imemistä
        ko vetää sätkästä savua suuhunsa.
        Vai ootko eri mieltä?
        Astmankin sain sukuperintönä joten sekin estäis sätkät mun käsistä.
        Tuossa istuu muuratunhellan eessä ja puhaltelee
        sauhut sissään.
        Mää oon kuulu pahankurinen enkä ees paremmaks tullu
        vakavan sairauteni jäläkeen.
        opin uuvestaa kiroileenki.
        Sehän on niin,että minkä nuorena oppii sen vanhana
        taitaa:-D
        Pärjään itteni kanssa ko laulelen vanahoja iskelmiä. Oon ilikiä Neitsyt jos olet unohtanu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe