Laitan nyt vielä tännekkin..
Olisi tulevaisuudessa tarkotus hankkia dogilleni kaveri.
Olisiko rotu ehdotuksia?
Takaraivossa on kyllä toinen doggi, mutta ois kiva kuulla kuitenkin muita rotuehotuksia..
Dogille kaveri: ehotuksia?
7
1453
Vastaukset
- vielä tännekin"
luitko palstan ohjeita ennen tänne laittoa?
massapostittelu kiellettyä - on toinen doggi
Otsikko jo sisälsi kaiken tärkeimmän.
- vois olla
kissakin kiva kaveri=)
- blackmagictiger
vois olla kirjoitti:
kissakin kiva kaveri=)
MITES BERNHARDILAINEN
- kaikenkokoisia
Meillä doggien kavereina ollut mäyräkoira,kääpiösnautseri ja kultsu.Muuten menee hyvin koko lailla porukassa,mutta leikkiä ei voi kukaan dogin kanssa,syynä liian rajut otteet ja koko ero.Siis jos kaveria koiralle,niin ota isohko rotu.Itse miettisin leonbergiä,berniä tai vaikkapa saksanseisojaa jos metsästys kiinnostaa.
- elsi
Meilla doggi ja ranskis ja on mailman parhaimmat kaverit!!! leikit sujuu ilman ongelmia ja molemmat niin ihanii lutukoita!!!!
- toista dogia haaveilen
itselläni on dalmaatti doggin kaverina, ja tiedän myös monta muuta joilla on tämä sama parivaljakko. td&d leikkivät loistavasti yhdessä, kumpikaan ei jää jalkoihin. toki oman rodun edustaja on aina se paras kaveri :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464