niinku käytännössä
prostate milking
2
2198
Vastaukset
- Jespersub
Prostate milking tarkoittaa siemennesteen "lypsämistä" eturauhasta hieromalla. Tällöin siemenneste saadaan valumaan ulos siittimestä ilman siemensyöksyä.
Esimerkiksi femdom-suhteessa voidaan mieheltä kieltää siemnsyöksy (mahd. siveysvyötä käyttäen). Terveydellisistä syistä olisi kuitenkin hyvä ajoittain, parin viikon välein (?), tyhjentää siemenneste ja tämä voidaan tehdä peräaukon kautta eturauhasta hieromalla. Tähän voidaan käyttää joko sormea, apuvälinettä kuten dildoa tai erityisesti tähän suunniteltuja tuotteita kuten Aneros. Liukuvoidetta on käytettävä runsaasti ettei suolen herkkä pinta rikkoudu.
Olen aiheesta lukenut ja toimitus kestää jonkin aikaa, ehkä 10min. Eturauhanen on saatava rentoutumaan. Lopulta siemenneste valuu ulos ja aiheuttaa tunteen virtsaamisen tarpeesta. Varsinaista nautintoa tämä ei tuota.
Aneros sopii myös hyvin itsetyydytyksen apuvälineeksi. Eturauhanen on miehen g-piste ja sen stimulointi tekee orgasmista voimakkaamman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733