Voisiko joku tulkita kuinka tämä yhdistelmä tulee toimeen keskenään.
(M)Härkä - tuli - vuohi ja
(N)Kalat - tiikeri - vesi.
Mites tämä
3
656
Vastaukset
- Tulisika
Tuli-Vuohi: Kaksinkertainen Tuli pahentaa Vuohen taipumusta tuhlata rahaa. Tuli-Vuohi osaa olla hauska. Hänellä on paljon ystäviä. Käyttää usein viehätysvoimaansa asioiden edistämiseksi.
Vesi-Tiikeri: Vesi vesittää hieman Tiikerin optimismia. Monitaitoinen ja älykäs Vesi-Tiikeri tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Hyvä puhuja (vesi). Myös Tiikeri on varsin avokätinen (tuhlari).
Kyllä tämä yhdistelmä tulee toimeen "jos talous kestää".- yhdistelmä
Kiitoksia kommentista, varmaan pitää paikkaansa muuten mutta tämä vesitiikeri on tarkka rahoistaan ;o)
- masal1
Niin olen Kaksonen synt.20.6.1964 mikähän minä olen kiinalaisessa horroskoopissa ja mikä olis paras elämän kumppani ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211