Auton antennijohto katkesi aivan liittimen juuresta. Onko johtoa mahdollista korjata vai pitääkö uusia koko johto?
Katkennut antennijohto
6
2716
Vastaukset
- ja suojaat ja
sitten juotat sen ulkopuolisen verkon yhteen, ei tarvi olla edes kokonaan ympäri, ja suojaat.
- tuunari
hommata uus antenninjohto. tai asentaa ihan uus liitin
- 950
PK-seudulla osattais juottaa uus liitin halvalla ja nopeesti? En itse edes omista kolvia
950 kirjoitti:
PK-seudulla osattais juottaa uus liitin halvalla ja nopeesti? En itse edes omista kolvia
biltemasta tai honkkarista tai jiostakin tarjousmarketista. maksaa varmaan vitosen.
ja jos oot suomalainen mies suomalaisen peruskoulun läpäissyt (tai vaikka nainenkin) niin luultavasti osaat kolvata senverran. ?eri juttu tosiaan, että tarviisitko kolvia koskaan enää sen jälkeen?
tällein kun itse aina ropaan kaikki pikkuremontit yms. niin tulee aina vähintään kerran vuoteen tarvetta yleismittarille ja kolville.
jos meet autokorjaamoon, niin ne suunnilleen haluu laittaa kaikki piuhasatsit anteenit ja kaikki uusiks yms. ja laskua niin että tuntuu.
- NicCari
Minkä merkkinen auto ja malli?
Missä antennipiiska sijaitsee autossa?
Miten vanha antenni on?
Nämä kysymykset ratkaisevat, kannattaako
uusia koko antenni. - josse
piuha maksaa n.5 euroo,nii kannattaakohan tota pähkäillä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845