Kertokaapas kokemuksia uudesta ruokapaikasta? Onko hinta/laatu kohdallaan? Kannattaisko tulla kaupungista asti maistelemaan vai onkohan siellä kotiinkuljetus...?
Könönpellon uusi ruokapaikka
17
2451
Vastaukset
- pee
Ihan hyvät kebabit ja siististi aseteltu lautaselle,
siitä plussaa. Pizzoja en ole vielä kokeillut mutta
hyvin nuo menee näköjään kaupaksi.Toimittavat kuulemma myös autolla.- ....luukulle.....
ei käy porukkaa, mistä johtuu?????????
- pizzan ja
jonkun salaattiannoksen syönyt. Kaikissa on mielestäni hinta-laatu kohdallaan. En ainakaan muista että olisi mainostettu kotiinkuljetusta. Itse kävin hakemassa keskustasta käsin ja mielestäni ihan kannattava reissu.
- Kö-Peläinen
Pari settiä tullut haettua.
Salaatti, kebab ja pizza tullut kokeiltua ja olin oikeasti yllättynyt positiivisesti. Vetää jopa Iskenderin eväille vertaa (ainakin lähelle) ja se on minusta paljon se!
Kotiinkuljetuksesta ei ole tietoa. Se olis iso - olisikuulopuheiden
Kö-Peläinen kirjoitti:
Pari settiä tullut haettua.
Salaatti, kebab ja pizza tullut kokeiltua ja olin oikeasti yllättynyt positiivisesti. Vetää jopa Iskenderin eväille vertaa (ainakin lähelle) ja se on minusta paljon se!
Kotiinkuljetuksesta ei ole tietoa. Se olis isokuulopuheiden mukaan siis kotiinkuljetus tulossa, ellei ole jo tullut.
- koko ikä köpessä
paras tarjonta ja palvelu kuin kenelläkään edellisillä pitäjillä. Erittäin maukasta ja kohtuuhintaista syömistä.Suosittelen.
- j-Jallu
kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
- 148
j-Jallu kirjoitti:
kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
On siellä muitakin vieraita kertaalleen käynyt, jollekin ikkunalasit olivat käynnin este, joillekin riitti kassakone yöpalaksi. Mainosta kaikki, kyllä paikka kiinnostaa öistä kulkijaa!
- hohhoijaaKÖPE
Miten on mahdollista että omistajat laskevat Menulehtisen kotiinjaettavaksi(ilmestyi tänään postilaatikkoon) noin PÄIN persettä kirjoitettuna?
TÄÄ ON OLTAVA TARKOITUKSELLA TEHTYÄ!!!
esim.
Opera special:
salami,ananas,tommikala,tomaati?????
Mikä vittu on TOMMIKALA?
- köpeläinen
Laatu, määrä ja hinta hyvässä balanssissa.
Ja könönpeltolaisena kannatan paikallisia palveluja... vain sillein ne säilyy - antaa olla
se siitä
- hintavaa
Monessako Varkautelaisessa paikassa saat mahan täyteen tuolla hinnalla???????? Ilmeisesti mittakaavassasi kilo jauhojakin on "hintavaa"?
- KERROSTALOMIES!!!!!
hintavaa kirjoitti:
Monessako Varkautelaisessa paikassa saat mahan täyteen tuolla hinnalla???????? Ilmeisesti mittakaavassasi kilo jauhojakin on "hintavaa"?
Tumin Grillille. Saa mieluiset lisukkeet ja kuunnella hauskoja juttuja ruuanlaiton lomassa.
- kerrostalo
KERROSTALOMIES!!!!! kirjoitti:
Tumin Grillille. Saa mieluiset lisukkeet ja kuunnella hauskoja juttuja ruuanlaiton lomassa.
jos on auki.
- ihmeellisiä
kerrostalo kirjoitti:
jos on auki.
voi olla jotkut ihmiset ihmeellisiä...paikka on ollut auki ehkä noin 2kk jos sitäkään ja täällä keretään haukkumaan jo jotkut sitä oikee kunnolla.jos on hintavaa on siis sinun kuka sanoitkaan parempi varmaan pysyä nuudeli linjalla jotta ei budjektisi menisi hintavaksi.ja eihän se tumin kioski ole auki.ja itse en jalallanikaan siihen mestaan astuisi.siellä haisee niin kauhealle ja pehmiskin maistuu sinne hajulle.joten no thanks!!!menen ennemmin sellaiseen paikkaa jossa on todella hyvä palvelu ja minulle ja perheelleni on siellä se pitäjä aviopari kyllä ihan kivasti jutellut mitä työn lomassa kerkeävät.ja ihanille ihmisille tuntuuvat.me olemme ainakin heidän vakio asiakkaita aina.muualle ei mennä enää.kuin parempaa saa lähempää. :D olen todella kiitollinen että sellainen paikka siihen tuli ja pidetään ne köpeläiset paikka pystyssä jos ei muut varkautelaiset sitä tahdo kannattaa.tyhmiähän ne ovat jos ei hyvän päälle ymmärrä...tsemppiä pitäjille....nähdään taas...:D
- ON KAIKKI
KOHDALLAAN... paikassa on isot pizzat ja maistuvat ja annokset ovat todella hyvät.vielä jää reippaasti yli kun ei jaksa kerralla syödä kokonaan.suosittelen suuresti!!!!
kylä paikassa on kotiinkuljetus...minulle omistaja pari sanoi heillä on nyt tullut kotiinkuljeitus...eli eikun vain tilaamaan kuulkaa niin saadaan paikka pysymään aina varkaudessa.eikös joo???me ainakin kannatamme mutta käymme ihan itse sieltä hakemassa koska tykkäämme siellä jutella heille ja odottaa rauhassa.ei tässä valmiissa elämässä minnekään kiire ole.laatu on siis hyvää ja hinta kohdallaan.suosittelen syvästi niitä jotka eivät ole vielä kokeilleet.minun korviin on vain tullut hyvääääääää palautetta.toisin mitä tänne sit kirjottaa ne ketkä ei uskalla sanoa asiota ääneen.mutta käykää hyvät ihmiset syömässä hyvää ruokaa... - Anonyymi
harley bentonin kitaralla sukuseuran juhlissa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135