Lunta haudallasi

bb..

tällaista tänään,
surutyötä...

~~~~~~~~~~~~~~~

lunta haudallasi, rakas


pienen kylän
pieni hautausmaa

kävinpä taas siellä
laittamassa
uudet tulet

samalla kaivoin
esiin
lumen peittämät
ruusut ja havut

kyyneleet tekemäni
valkoisen ristin
vierellä
sulattivat osan
alkuviikon lumesta

sade vienee loput
toivottavasti kynttiläni
lämmittävät
sinua
oma vilukissani

~~~~~~~~~~~~~~~

-miehesi

4

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surun aika
      askeleet usein kalmistoon vie.
      kyynelsilmin
      on yhteinen tie päättynny.

      Voimia
      "tällaista tänää
      surutytä"

      Koskettavaa puolison menetys,
      ymmärrän itsekki kokenu..Liisa

    • Utanbaer = >(marjatta)

      Kovin kosketti runosi ;(
      Paha mieli täällä surusi vuoksi.
      Kun voisin jotenkin auttaa...

      Pahalta tuntuu sanoa, ehdottaa, mitään, koska olet kun vielä surun murtama.
      Haluan, rukoilen, sinun jaksavan.
      Taisit kirjoittaa asiasta jo aiemminkin täällä mutta en silloin vastannut, vaikka runosi tuntuikin aidolta, sellaiselta.

      Tiedätkö tuntematon mies, täällä itkee sydän naisen rinnassa.
      Tahtoisi auttaa, mutta ei keinoja...
      jos et halua...
      onko sinulla rekattua nickiä tai emailia...

    • Kukunor

      .. huolenpitoa, kaunis kuva rakkaudesta, kiitos! Kukunor

      • bb..

        kiva kun kehut maassa olevaa.
        kaikki plus - merkkiset kommentit auttavat.
        olin joskus tällä palstalla aika aktiivinen, mutta sitten v-mainen luonteeni alkoi piikitellä aiheetta toisia.

        kun kelpaisin piiriin mukaan, olisi mukava kirjoittaa ihan rekattunakin, vaikka uudella nickillä. se vanha kun saattaa nostaa joillakin vakioasiakkailla karvat pystyyn. olin silloin aikoja sitten tosi piikikäs niin siellä sun täälläkin. omaa pahaa oloa vain purin. mutta vääriin osoitteisiin.
        ("en minä mitään pahaa" kuten Riitaoja Tuntemattomassa Sotilaassa itkun seasta sopersi, ennen kun venäläiset ampuivat hänet)< sopisi minunkin suuhun tällä hetkellä' ja näillä fiiliksillä.

        runosielu olen, ja haluaisin jakaa tuotoksiani muillekin jos vain kelpaavat.
        yhtäkin itä-suomalaista hyvää ihmistä loukkasin. täälläkin. aivan syyttä. jos hän lukee, tämän niin sorry sinnekin. [muistanet erään 'aasin' toiselta palstalta...]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe