Ostin lipun

Globeniin...

...20. päivän keikalle viime perjantaina biljett.24:n kautta. Lippu tuli tänään perille! Jihaaa!!! Hinta oli kylläkin about 300 euroa (ehkä olisi jostain halvemmalla saanut, mutta sieltä kuitenkin hankin keskusteltuani biljetin edustajan kanssa). No nyt joku varmaan miettii, että "hullu". Mutta ajatelkaa nyt: hulluhan mä olen, jos en lippua keikalle nyt osta (viime esiintymisestä noin 8 v, viime levystä saman verran, kuuntelen bändiä päivittäin/viikoittain, bändi puheenaiheena viikoittain yms yms)). Ja viimeisiä kertoja ne joka tapauksessa soittaa. Jos keikka kesällä Suomessa, niin olen sielläkin. Eikä harmita tämä ostos. Mähän voin kysyä itseltäni 20.2.2009, että miltä tuntuisi katsoa lompakkoon, jossa on 300 euroa tai vaihtoehtona Angusta lavalla. Vielä vähemmän mua kiinnostaa varmaan ens vuonna tähän aikaan se 300 e tai muisto ehkäpä viimeisestä keikasta...Nyt joka jannu hankkimaan liput. Ei kyllä isona harmita. Rock On!

17

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boni

      Juu, Globeniin olen itsekin lähdössä, ja samalle päivälle. Pakko oli varmistaa, että näkee edes kerran elämässä bändin livenä. Tosin eiköhän pojat tule kesällä Suomeen, sen verran fanipohjaa täälläkin on.
      Sama homma itsellä tuon "hulluuden" kanssa. Päivittäin cd/dvd:t pyörivät. Kaikenlaista vaatetusta ja muuta oheismateriaalia on tullut vuosien varrella hommattua.
      Millä meinasit Tukholmaan matkustaa, ite päädyin Siljan kyytiin.

      • Globeniin

        Ja minä ostin liput eilen ticknetistä jonne keikkojen lisäliput tulivat myyntiin. Monelta meni varmaan ohi mutta minultapa ei :-) Ja kerrankin onni potki, 2 lippua (655 SEK/kpl) 22.2 keikalle, nam!


      • aloittaja

        En ole vielä kyytiä/majoitusta päättänyt. Täytyy miettiä sellainen "hyvä paketti"..esim. tullako jo la takaisin vai su, ja onko se sitten laiva-lento vai laiva--laiva tsm.


    • MULLAKI

      On Tukholmaan lippu 22.2.2008. Eikä täs mitään hullua ole!!

      • rock-on

        mulla tuli maksaan koko setti 550e hotelli,lennot,liput


      • VIELÄKÄÄN

        EI tiedä meenkö laivalla vai koneella mut laivalla takas! Otin talviloman viikolle 9...et iha sama jos reissu vähä venähtää!


      • VIIMEX
        VIELÄKÄÄN kirjoitti:

        EI tiedä meenkö laivalla vai koneella mut laivalla takas! Otin talviloman viikolle 9...et iha sama jos reissu vähä venähtää!

        AC / DC oli stadikal ni viikko juotiin keppanaa perään! Just ny soi taustalla WAR MACHINE.


      • MMMMMMMMMMMMMMMMMMMmää
        VIIMEX kirjoitti:

        AC / DC oli stadikal ni viikko juotiin keppanaa perään! Just ny soi taustalla WAR MACHINE.

        oon diggaillu pumppuu vuodest 83(11v) ja oman kitaroinnin sillo kö kaikki oli vinyylii ja vhssää!Mun aikuisiän levy-yhtiö on Perris Records...Houston Texas USA!Bändi o WOLFCHILD!


      • Boni
        VIELÄKÄÄN kirjoitti:

        EI tiedä meenkö laivalla vai koneella mut laivalla takas! Otin talviloman viikolle 9...et iha sama jos reissu vähä venähtää!

        Kaikki me jotka ollaan menossa tuohon 20.2 keikalle, niin eikun Siljalla Tukholmaan to 19.2, yksi yö maissa ja takas lauantaina 21.2. Keretään fiilistellä porukassa ennen keikkaa. Näin yhdistyy kaksi tärkeintä asiaa, Ac/Dc ja biletys...


      • ...
        Boni kirjoitti:

        Kaikki me jotka ollaan menossa tuohon 20.2 keikalle, niin eikun Siljalla Tukholmaan to 19.2, yksi yö maissa ja takas lauantaina 21.2. Keretään fiilistellä porukassa ennen keikkaa. Näin yhdistyy kaksi tärkeintä asiaa, Ac/Dc ja biletys...

        lippua tuolle globenin keikalle??


      • hankkia
        ... kirjoitti:

        lippua tuolle globenin keikalle??

        Itse perehdyin asiaan jonkin verran, joten tässä vaihtoehtoja:

        globalticketservice.com
        worldticketshop.com
        biljettnu.se
        biljett24.se
        biljettshop.se
        blocked.se
        ticket2.se
        ticnet.se
        blocked.se

        Ja itse tosiaan käytin biljett24:sta


    • täälläkin

      Hulluahan tuo ei ole vaan järkipeliä. Itsekin kuulun näihin AC/DC-uskovaisiin, joten lippu on 20.2. keikalle.
      Itse menen paikalle koneella, ei jaksa montaa päivää kärvistellä laivalla. Lennot maksaa reilun 100 euroa.

      • ..............................

        oon 12 vuotta pääsisköhän tonne AC/DC konserttii mä aikuisen kanssa


      • Pääset
        .............................. kirjoitti:

        oon 12 vuotta pääsisköhän tonne AC/DC konserttii mä aikuisen kanssa

        ja pääset...itekki tos iäs ollu saatanasti eri keikoilla!


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
        Pääset kirjoitti:

        ja pääset...itekki tos iäs ollu saatanasti eri keikoilla!

        okei ihan oikeesti vai pelleiletkö sinä


    • anus bang

      Oikein. Meikä menee Barcelonaan 31.3 keikalle.

    • Teuvo

      Joo

      Meikäläinen kanssa menossa Globeniin kattomaan
      ac/dc:tä kummallekin keikalle ja liput on vielä
      metallican keikoille myöhemmin ja lentskarilla liikenteeseen ja maksoin lipuista n.150 eur/kappale
      jot pikkuisen joutuu kärvistelemään..
      Noh onneksi toi kruunun suhde euroihin on nyt aikas
      suosiollinen so ei muuta Rock n' roll train...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe