Hei,
olen viimeiset 7 vuotta käyttänyt allergialääkkeitä (Kestine/Xyzal) päivittäin, sitä ennen 10 v. (Hismanal) tarvittaessa. Ensi viikolla olen menossa uudelleen allergiatestiin (Prick) ja lääkärin määräyksestä pidän viikon taukoa lääkkeistä. Ihan silkasta mielenkiinnosta, haluaisin tietää onko muille vastaavassa tilanteessa tullut millaisia allergisia oireita/reaktioita? Itselläni on ennen ollut oireina vain nuhaa/nenän tukkoisuutta, mutta nyt korvat ovat lukossa, iho ja korvat kutiaa, silmien kirvelyä, nenän tukkoisuutta... Yhtä tuskaahan tämä on, mutta yritetään kestää... :D
olen viimeiset 7 vuotta käyttänyt allergialääkkeitä (Kestine/Xyzal) päivittäin, sitä ennen 10 v. (Hismanal) tarvittaessa. Ensi viikolla olen menossa uudelleen allergiatestiin (Prick) ja lääkärin määräyksestä pidän viikon taukoa lääkkeistä. Ihan silkasta mielenkiinnosta, haluaisin tietää onko muille vastaavassa tilanteessa tullut millaisia allergisia oireita/reaktioita? Itselläni on ennen ollut oireina vain nuhaa/nenän tukkoisuutta, mutta nyt korvat ovat lukossa, iho ja korvat kutiaa, silmien kirvelyä, nenän tukkoisuutta... Yhtä tuskaahan tämä on, mutta yritetään kestää... :D
Vastaukset 1
Vanhimmat
?!!