Mies, jos sinulla on vakituinen kumppani, parisuhde / oletko tyydytetty, jos saat seksihetken 1 tai 2 kertaa kuukaudessa...et vastaa, on niin henk.kohtaista.
Naisena, haluan useita kertoja viikossa, mieheni tahtoo uupua! Juo liikaa, tupakointia lopettelee.
Ei anna ottaa rakastajaakaan..tosin en haluaisikaan.Sitten, jos jostain kitisen..ihmettelee miksi. Sanon suoraan olevani puutteessa. Ei ota vakavasti, vain ihmettelee. Muuten sopuisa, kiva mies.
GALLUP
5
548
Vastaukset
- enm
- Vakituisessa parisuhteessa nyt tottakai pitäisi tyydytys useammin saada kuin pari kertaa kuussa... Tuo tupakka on ehkä sen seksin kannalta vielä pahempi kuin viina... Itsellä ainakin palautui pikkuhiljaa lopettamisen jälkeen.
Entäs se läheisyys muuten? Ja voihan sitä naisensa tyydyttää muutenkin... Ja pitäiskin. - miten vois
No ei kait tuollaisesta vois olla tyytyväinen. kyllä kerran päivässä pitää saada pysyäkseen terveenä ja työkykyisenä.
Johan tuollaisesta pihtauksesta masentuu lopullisesti. - mies40vuotta
En...
Viikossa tuo määrä jotenkin ehkä riittää, mutta useamminkin on parempi... Ehdota miehellesi ryhmäseksiä. Yleensä miestä ei tarvitse pitkään houkutella kimppakivaan.
- Viriili N52
...muutamia kertoja kimppakivaa. Nyt viikollakin houkuttelin miten ottaisi, jos ottaisimme toisen naisen mukaan. Ei halua, ei kiinnosta. Olen ehdotellut myös jotain uuden kokeilua ihan kaksisteen. Voi ajatuksena innostua, vaan siihen jääkin. Mulla oli aika työ saada hänen suuseksiin, siis että minä sitä teen hänelle.
viimeksikin kun niin tein ja otin loppuun, hän jälkeenpäin sanoi vieläkin vähän häpeävänsä.
Vakuuttelin parhaan kykyni mukaan ettei ole hävettävää, enkä sitä tekisi jos olisi minulle epämieluisaa.
Kai hänen aiempi liittonsa ollut suht seksitön, ainakin lasten syntymien jälkeen naiselta mennyt halu. Miksiköhän? Mielestäni kaikki jutut ja oireet viitanneet siihen, että ent. kumppanillaan ollut toinen mies ja jättänyt omansa jäähylle seksin suhteen. Mies ei voi tätä uskoa, kun nainen viileä pikkuvirkanainen, tietävä ja tahtova, alistaja tahtonsa mukaisesti. Siis luotettava nainen. Pah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5110093Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1175828"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn664512Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul23235Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1413107Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2712937Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1452787Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota502698Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait302061- 201757