Tarkoitus olisi kierrellä junalla Pohjois-Italiaa maliskuun alussa. Jossakin vaiheessa haluaisimme lepäillä muutaman päivän rauhallisessa paikassa suurkaupunkien ulkopuolella. Mutta onko esimerkiksi Gardan ympärillä olevissa kylissä hotelleja ja ravintoloita ollenkaan auki tuohon vuoden aikaan? Ja olisiko suosituksia? Mikä kylä? Että sinne esimerkiksi pääsisi suhteellisen helposti julkisilla kulkuvälineillä? Mikä hotelli?
Tai suositteleeko joku muiden järvien ympäristöä?
Gardan alue
talvella?
2
1109
Vastaukset
- sanoa Gardan
hotelleista, mutta yleensä turistikohteissa hotellit, ravintolat ja kaupat aukeavat n. viikko ennen pääsiäistä.
Hotellien aukioloajoista en osaa sanoa, mutta selvinnee netissä.
Desenzano del Garda ja Peschiera del Garda ovat Gardajärven eteläosassa, ja molempiin pääsee junalla Bolognasta,Milanosta ja Veronasta.
Desenzanosta hyvät bussiyhteydet Gardajärven muihin paikkoihin, myös vesiliikenne toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149